Przetargi.pl
Remont pomieszczeń budynku domu widowiskowego przy ul. Bolesława Chrobrego w Ośnie Lubuskim

Gmina Ośno Lubuskie ogłasza przetarg

  • Adres: 69220 Ośno Lubuskie, ul. Rynek
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 957 571 330 , fax. 957 575 080
  • Data zamieszczenia: 2017-12-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ośno Lubuskie
    ul. Rynek 1
    69220 Ośno Lubuskie, woj. lubuskie
    tel. 957 571 330, fax. 957 575 080
    REGON: 21096685200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń budynku domu widowiskowego przy ul. Bolesława Chrobrego w Ośnie Lubuskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje remont pomieszczeń: sali widowiskowej (0/5), pomieszczeń pomocniczych (0/6) oraz (0/7), pomieszczenia sceny (0/8) oraz pomieszczenia komunikacji (0/9), w tym: 1) pomieszczenie sali widowiskowej (0/5):  demontaż osłon grzejnikowych;  demontaż elementów instalacji c.o. i instalacji elektrycznej;  demontaż stolarki okiennej i drzwiowej;  demontaż boazerii na słupach, oczyszczenie z rdzy i zabezpieczenie antykorozyjne słupów stalowych, obudowa słupów stalowych płytami gipsowo-kartonowymi;  skucie odparzonych tynków ze ścian wewnętrznych do wysokości około 50 cm: miejscowa impregnacja i wykonanie uzupełniających tynków cementowo-wapiennych;  częściowa wymiana desek podłogowych;  cyklinowanie i lakierowanie posadzek drewnianych;  wykonanie elementów instalacji c.o. i instalacji elektrycznej;  wymiana hydrantu – hydrant w szafce naściennej z gaśnicą;  obniżenie otworu drzwiowego z osadzeniem nowego nadproża stalowego w drzwiach zewnętrznych Dz2;  osadzenie stolarki okiennej; montaż stolarki drzwiowej;  szpachlowanie i malowanie ścian i sufitu;  tapetowanie ścian tapetą ozdobną; 2) pomieszczenie pomocnicze (0/6):  skucie płytek ze ścian;  uzupełnienie tynku na ścianach;  wykonanie otworu wentylacyjnego nad drzwiami pomiędzy pomieszczeniem a salą – osadzenie kratki wentylacyjnej;  wykonanie elementów instalacji c.o. i elektrycznej;  ułożenie posadzki z płytek gresowych;  szpachlowanie ścian i sufitów;  malowanie ścian i sufitów;  osadzenie stolarki drzwiowej; 3) pomieszczenie pomocnicze (0/7)  demontaż umywalki, demontaż elementów instalacji elektrycznej wod. – kan. i c.o.;  rozbiórka zachowanego stropu;  skucie tynków, wykonanie nowych cementowo – wapiennych;  zerwanie wykładziny;  skucie płytek ze ścian;  demontaż stolarki okiennej i drzwiowej;  uzupełnienie tynku na ścianach;  rozbiórka pękniętego nadproża i fragmentu ściany nad nadprożem – osadzenie nowego nadproża stalowego, wymurowanie ściany z cegły;  ułożenie fartucha z glazury;  wykonanie wentylacji pomieszczenia (podłączenie do istniejącego komina);  wykonanie elementów instalacji elektrycznej, c.o. i wod. – kan.;  osadzenie umywalki meblowej i i szafki podumywalkowej;  wykonanie wylewki z masy samopoziomującej;  osadzenie belek stropowych i wykonanie sufitu podwieszonego;  ułożenie posadzki z paneli na macie wygłuszającej;  montaż stolarki okiennej;  szpachlowanie ścian i sufitów;  malowanie ścian i sufitów;  osadzenie stolarki drzwiowej; 4) pomieszczenie sceny (0/8)  demontaż elementów instalacji c.o. i instalacji elektrycznej;  wykonanie elementów instalacji elektrycznej;  renowacja drewnianej podłogi;  zabezpieczenie sufitu i frontu podestu sceny lakierem ognioochronnym;  obudowa ścian płytą gipsowo – kartonową na stelażu metalowym;  szpachlowanie i malowanie ścian farbą zmywalną;  osadzenie drzwi rewizyjnych na poddasze nieużytkowe; 5) pomieszczenie komunikacji (0/9)  skucie cokołów z lastryko;  demontaż balustrady;  demontaż elementów instalacji elektrycznych i c.o.;  demontaż stolarki okiennej i drzwiowej;  skucie odparzonych tynków ze ścian do wys. 70 cm;  miejscowa impregnacja i wykonanie uzupełniających tynków cementowo-wapiennych; wykonanie elementów instalacji elektrycznej i c.o.;  prace przy ścianach: zmatowienie powierzchni w miejscach pokrytych farbą olejną poprzez dokładne przetarcie całej powierzchni papierem ściernym o drobnym ziarnie, dokładne oczyszczenie, gruntowanie preparatem gruntującym, szpachlowanie, malowanie farbą gruntującą lub gruntem, malowanie farbą zmywalną o wysokich parametrach zmywalności; nałożenie tynku kamyczkowego, malowanie ścian;  montaż sufitu podwieszonego;  ułożenie posadzki z płytek gresowych;  montaż balustrady schodowej;  poszerzenie otworu drzwiowego (D3) z osadzeniem nowego nadproża stalowego;  osadzenie stolarki drzwiowej i okna. Szczegóły rozwiązań projektowych zawiera dokumentacja techniczna. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną (projekty wykonawcze) stanowiącą załącznik nr 8 do SIWZ oraz przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: remont pomieszczeń budynku sali widowiskowej w zakresie poz. 1 – 259 przedmiaru robót. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie – należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowana przez niego robota budowlana spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 5 000,00 PLN (pięć tysięcy złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Ośnie Lubuskim 42 8369 0008 0000 0589 2000 0010. 5. Wadium uważa się za wniesione, jeżeli kwota wadium zostanie zaksięgowana na rachunku zamawiającego do upływu terminu składania ofert. 6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 Ustawy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli zachodzą przesłanki wynikające z art. 46 ust. 4a lub ust. 5 Ustawy. 9. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: - pieniężnej, dokument potwierdzający wniesienie wadium został załączony do oferty, - innej niż pieniądz, oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie opisanej WADIUM, a jego kopia w ofercie. 10. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy, Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazują zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) Oferta na wykonanie zamówienia - załącznik nr 1 SIWZ. 3) Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy). 4) Potwierdzenie wniesienia wadium (patrz pkt. 8.9. SIWZ). 5) Kosztorys ofertowy. 6) Zobowiązanie innego podmiotu (jeśli dotyczy). 7) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego w punkcie 6.4.1. SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa w pkt 6.4.1. SIWZ, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6.4.1. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach