Przetargi.pl
Remont pomieszczeń biurowych w budynku sortowni na terenie RZUOK w Machnaczu gm. Brześć Kujawski

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Saniko" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Komunalna 4
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 4121805 , fax. 054 4121804
  • Data zamieszczenia: 2012-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Saniko" Sp. z o.o.
    ul. Komunalna 4 4
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 4121805, fax. 054 4121804
    REGON: 91004177600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.saniko.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń biurowych w budynku sortowni na terenie RZUOK w Machnaczu gm. Brześć Kujawski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń biurowych znajdujących się w budynku hali sortowniczej na terenie Regionalnego Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Machnaczu. 2. Projektowany zakres robót obejmuje wykonanie: a) robót ogólnobudowlanych tj.: - demontaż istniejącej stolarki drzwiowej wewnętrznej, - rozbiórka ścianek działowych, - skucie płytek glazurowanych w pomieszczeniu sanitarnym i socjalnym, - skucie warstw posadzki na grubość 10 cm, - demontaż sufitu podwieszanego w pomieszczeniu kierownika i na korytarzu, - zamurowania otworów po demontażu drzwi, - wykonanie nadproży w konstrukcji stalowej, - wykonanie nowych ścianek działowych w konstrukcji lekkiej z wypełnieniem warstwą wełny mineralnej grubości 5 cm, - uzupełnienie tynków cementowo- wapiennych po zamurowaniach, - montażu sufitów podwieszanych systemowych, - wykonanie nowych warstw posadzkowych: warstwa wyrównawcza na istniejącym podłożu, izolacja p. wilgociowa - folia, szlichta cementowa 3 cm, - licowanie płytkami glazurowanymi ścian w łazience na pełną wysokość, - montaż nowych drzwi wewnętrznych płycinowych wraz z ościeżnicami stalowymi, - malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi. b) instalacji sanitarnych tj.: - wody zimnej, cieplej wody użytkowej: zdemontowanie istniejących przyborów sanitarnych, wykonanie rurociągów rozprowadzających w bruzdach ściennych, wykonanie odejść i podejść pod armaturę w bruzdach ściennych, zamontowanie armatury sanitarnej. - kanalizacji sanitarnej: częściowe zdemontowanie istniejącego pionu, wykonanie podejścia pod armaturę, wykonanie pół pion i włączenie go do pionu. - centralnego ogrzewania: zdemontowanie istniejącej instalacji c.o., wykonanie nowej instalacji z rur polipropylenowych z wkładką aluminiową, zamontowanie grzejników. - wentylacji: zdemontowanie istniejących kratek wentylacyjnych i wentylatorów ściennych, zamontowanie nawiewników okiennych, wentylatorów ściennych i kratek wentylacyjnych. c) instalacji elektrycznych tj.: - wykonanie nowej instalacji oświetleniowej i gniazd wtyczkowych 230 V, - rozbudowanie istniejącej rozdzielni elektrycznej, - dostosowanie instalacji strukturalnej. 3. Szczegółowy zakres wszystkich robót będących przedmiotem niniejszego postępowania określa dokumentacja budowlana, stanowiąca załącznik do specyfikacji. 4. Miejscem wykonania zamówienia: Regionalny Zakład Utylizacji Odpadów Komunalnych w Machnaczu gmina Brześć Kujawski. 5. Roboty mają być wykonane z materiałów fabrycznie nowych w I gatunku dopuszczonych do powszechnego stosowania, posiadające atesty, świadectwa dopuszczenia oraz certyfikaty, uwarunkowane normą i przepisami, które należy przedłożyć w czasie odbioru. 6. W dniu odbioru Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu dokumentację powykonawczą. 7. Wykonawca winien udzielić rękojmi na wykonane roboty budowlane na okres 5 lat licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. 8. Wykonawca zobowiązany będzie realizować przedmiot zamówienia z należytą starannością w zakresie, miejscu i terminie określonym przez Zamawiającego, na zasadach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik do specyfikacji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.saniko.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach