Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Saniko" Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 87-800 Włocławek, ul. Komunalna 4
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 054 4121805 , fax. 054 4121804
- Data zamieszczenia: 2012-06-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Saniko" Sp. z o.o.
ul. Komunalna 4 4
87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 054 4121805, fax. 054 4121804
REGON: 91004177600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.saniko.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pomieszczeń biurowych w budynku sortowni na terenie RZUOK w Machnaczu gm. Brześć Kujawski - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń biurowych znajdujących się w budynku hali sortowniczej na terenie Regionalnego Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Machnaczu. 2. Projektowany zakres robót obejmuje wykonanie: a) robót ogólnobudowlanych tj.: - demontaż istniejącej stolarki drzwiowej wewnętrznej, - rozbiórka ścianek działowych, - skucie płytek glazurowanych w pomieszczeniu sanitarnym i socjalnym, - skucie warstw posadzki na grubość 10 cm, - demontaż sufitu podwieszanego w pomieszczeniu kierownika i na korytarzu, - zamurowania otworów po demontażu drzwi, - wykonanie nadproży w konstrukcji stalowej, - wykonanie nowych ścianek działowych w konstrukcji lekkiej z wypełnieniem warstwą wełny mineralnej grubości 5 cm, - uzupełnienie tynków cementowo- wapiennych po zamurowaniach, - montażu sufitów podwieszanych systemowych, - wykonanie nowych warstw posadzkowych: warstwa wyrównawcza na istniejącym podłożu, izolacja p. wilgociowa - folia, szlichta cementowa 3 cm, - licowanie płytkami glazurowanymi ścian w łazience na pełną wysokość, - montaż nowych drzwi wewnętrznych płycinowych wraz z ościeżnicami stalowymi, - malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi. b) instalacji sanitarnych tj.: - wody zimnej, cieplej wody użytkowej: zdemontowanie istniejących przyborów sanitarnych, wykonanie rurociągów rozprowadzających w bruzdach ściennych, wykonanie odejść i podejść pod armaturę w bruzdach ściennych, zamontowanie armatury sanitarnej. - kanalizacji sanitarnej: częściowe zdemontowanie istniejącego pionu, wykonanie podejścia pod armaturę, wykonanie pół pion i włączenie go do pionu. - centralnego ogrzewania: zdemontowanie istniejącej instalacji c.o., wykonanie nowej instalacji z rur polipropylenowych z wkładką aluminiową, zamontowanie grzejników. - wentylacji: zdemontowanie istniejących kratek wentylacyjnych i wentylatorów ściennych, zamontowanie nawiewników okiennych, wentylatorów ściennych i kratek wentylacyjnych. c) instalacji elektrycznych tj.: - wykonanie nowej instalacji oświetleniowej i gniazd wtyczkowych 230 V, - rozbudowanie istniejącej rozdzielni elektrycznej, - dostosowanie instalacji strukturalnej. 3. Szczegółowy zakres wszystkich robót będących przedmiotem niniejszego postępowania określa dokumentacja budowlana, stanowiąca załącznik do specyfikacji. 4. Miejscem wykonania zamówienia: Regionalny Zakład Utylizacji Odpadów Komunalnych w Machnaczu gmina Brześć Kujawski. 5. Roboty mają być wykonane z materiałów fabrycznie nowych w I gatunku dopuszczonych do powszechnego stosowania, posiadające atesty, świadectwa dopuszczenia oraz certyfikaty, uwarunkowane normą i przepisami, które należy przedłożyć w czasie odbioru. 6. W dniu odbioru Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu dokumentację powykonawczą. 7. Wykonawca winien udzielić rękojmi na wykonane roboty budowlane na okres 5 lat licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. 8. Wykonawca zobowiązany będzie realizować przedmiot zamówienia z należytą starannością w zakresie, miejscu i terminie określonym przez Zamawiającego, na zasadach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik do specyfikacji - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.saniko.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa pawilonu edukacyjnego w Wałdowie Szlacheckim - I ETAP
Dodano: 2016-07-27 - Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na DK25 w województwie kujawsko - pomorskim na odcinku Stopka - Okole
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie na jej podstawie robót budowlanych: Zadanie I - Przebudowa boiska do piłki nożnej z bieżnią dla potrzeb Centrum Szkolenia Logistycznego w Grupie Zadanie II - Budowa boiska do tenisa i piłki siatkowej dla potrzeb Centrum Szkolenia Logistycznego w Grupie
Dodano: 2016-07-27 - Budowa kanalizacji sanitarnej w Białożewinie.
Dodano: 2016-07-27 - Kompleksowy remont kuchni wraz z zapleczem - Etap I (piwnica) i etap VII (dźwigi towarowe) w budynku Przedszkola Miejskiego nr 6 przy ul. Szosa Chełmińska 130 w Toruniu.
Dodano: 2016-07-27 - Remont budynku przy ul. Jęczmiennej 10 w Toruniu - kontynuacja.
Dodano: 2016-07-27 - sprawa 120/P/2016 Remont pokrycia dachowego krytego dachówką w budynku przy ul. Świętojańskiej 19 zarządzanym przez Administrację Domów Miejskich w Bydgoszczy
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa boiska przy Zespole Szkół Miejskich w Rypinie
Dodano: 2016-07-27 - sprawa 121/P/2016 Modernizacja lokali mieszkalnych przy ul. Glinki 147/21/1, Leśna 11/2, Harcerska 15A/10, Harcerska 15C/5, Smoleńska 80/1, Świętojańska 17/10, Toruńska 145A/11, 15 Dywizji Piechoty Wielkopolskiej 12/25/1, Szubińskiej 20/50 w budynkach zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich ADM w Bydgoszczy
Dodano: 2016-07-27 - Remont drogi krajowej nr 25 w miejscowości Tarkowo Dolne od km 169+560 do km 170+400
Dodano: 2016-07-27