Przetargi.pl
REMONT POMIESZCZEŃ BIUROWYCH URZĘDU MIEJSKIEGO W STRZEGOMIU

Gmina Strzegom ogłasza przetarg

  • Adres: 58-150 Strzegom, ul. Rynek 38
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (074) 856-05-99 , fax. (074 ) 856-05-16
  • Data zamieszczenia: 2011-06-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Strzegom
    ul. Rynek 38 38
    58-150 Strzegom, woj. dolnośląskie
    tel. (074) 856-05-99, fax. (074 ) 856-05-16
    REGON: 89071837200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzegom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT POMIESZCZEŃ BIUROWYCH URZĘDU MIEJSKIEGO W STRZEGOMIU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń biurowych nr 1.7; 1.10; 1.12; 1.15, 1.16, 1.17, 1.18, 2.11, 2.12, 2.19, BOSS 3.3.2, 3.3.3, 3.3.4, 3.3.5, 3.3.6, 3.3.7, 3.3.8, 3.3.9, 3.3.10, w budynku Urzędu Miejskiego w Strzegomiu wg załączonej dokumentacji. 2. Zakres robót obejmuje między innymi: a) Wykonanie gładzi ścian i sufitów w pomieszczeniach nr 1.15, 1.16, 1.17, 1.18, 2.11, 2.12, 3.3.2, 3.3.3, 3.3.4, 3.3.5, 3.3.6, 3.3.8, 3.3.9, 3.3.10, b) malowanie pomieszczeń biurowych 1.7, 1.10, 1.12, 1.15, 1.16, 1.17, 1.18, 2.11, 2.12, 2.19, 3.3.2, 3.3.3, 3.3.4, 3.3.5, 3.3.6, 3.3.7, 3.3.8, 3.3.9, 3.3.10, c) Wymiana stolarki drzwiowej pomieszczenia biurowe nr 1.7, 1.15, 1.16, 1.18, 1.21, 3.3.4, 3.3.5, 3.3.6, 3.3.7, Drzwi wewnątrzlokalowe, tłoczone, okleinowane, z zamkiem oraz klamką. Wzór i kolor należy dobrać do istniejącej stolarki, d) Wymiana stolarki drzwiowej pomieszczenia biurowe nr 1.17 antywłamaniowe wewnątrzlokalowe z zamkiem oraz klamką, atestowane, posiadające certyfikat klasy C (najwyższa klasa odporności na włamania) oraz 3 klasę wg ENV, Wzór i kolor należy dobrać do istniejącej stolarki, e) Wymiana paneli podłogowych w pomieszczeniach biurowych nr 1.7, 1.15, 1.16, 1.17, 1.18, 3.3.2, 3.3.3, 3.3.4, 3.3.5, 3.3.6, 3.3.8, 3.3.10; panele klasy ścieralności V - kolor i wzór do uzgodnienia z Zamawiającym, f) wymiana opraw oświetleniowych w pomieszczeniu biurowym nr 1.18, oprawy rastrowe TYPU LUGCLASSIC 2X36 W N/T PAR, g) wymiana opraw oświetleniowych w pomieszczeniu biurowym nr 3.3.7, 3.3.9, - plafoniera hermetyczna z siatką, h) wymiana stolarki okiennej na PCV w pomieszczeniu biurowym nr 1.18 wraz z parapetem, i) zamurowanie okienka w pomieszczeniu biurowym nr 1.15, j) wykucie otworu na drzwi w pomieszczeniu biurowym nr 1.7, k) cyklinowanie i lakierowanie parkietu w pomieszczeniu biurowym nr 2.11, 2.12 z oblistwowaniem, l) Ułożenie glazury w ciągu komunikacyjnym (parter lewa strona) o wym. 40 x 40 klasa pierwsza na zaprawie klejowej wraz z cokolikami, klasa ścieralności IV. Glazurę należy dobrać kolorystycznie i materiałowo do glazury ułożonej po stronie prawej korytarza na parterze budynku Urzędu, m) Demontaż kraty stalowej w pomieszczeniu biurowym nr 3.3.10, n) Rozebranie ścianek działowych z płyt gipsowych, pilśniowych i metalowych w pomieszczeniach biurowych nr 3.3.2, 3.3.3, 3.3.10, o) Wymiana osprzętu hydraulicznego w pomieszczeniach nr 3.3.9, p) Wymiana osprzętu elektrycznego oraz demontaż nieczynnej sieci elektryczno-informatyczno - telekomunikacyjnej, w pomieszczeniach nr 3.3.2, 3.3.3, 3.3.4, 3.3.5, 3.3.6, 3.3.7, 3.3.9, 3.3.10, q) Demontaż drzwi z ościeżnicą i zamurowanie otworu drzwiowego pomiędzy pomieszczeniami nr 3.3.4, 3.3.5, r) Wymiana kratki wentylacyjnej w pomieszczeniu nr 3.3.6, s) Malowanie drzwi metalowych - 1 szt. t) skucie kafli na poręczy pomiędzy II a III piętrem i ułożenie płyt granitowych, u) sprawdzenie instalacji elektrycznej w pomieszczeniu biurowym nr 1.16. 3. Na dokumentację niezbędną do wyceny robót będących przedmiotem zamówienia składają się : a) specyfikacja istotnych warunków zamówienia, b) wzór umowy, c) inwentaryzacja architektoniczna budynku Urzędu Miejskiego w Strzegomiu z zaznaczonym zakresem przeznaczonym do remontu, d) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. 4. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, inwentaryzacji architektonicznej, SIWZ, które stanowią podstawę do sporządzenia oferty. 5. Przedmiar robót, stanowiący załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia należy traktować jako element dodatkowy, ułatwiający sporządzenie oferty. W celu dokładnego skalkulowania ceny ofertowej wskazane jest przeprowadzenie wizji lokalnej przedmiotowego obiektu. Roboty ujęte w dokumentacji, a nie ujęte w kosztorysie ofertowym, nie będą traktowane jako roboty dodatkowe i nie będą finansowane przez Zamawiającego. 6. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także: a) organizację, zabezpieczenie i zagospodarowanie placu budowy, b) wynoszenie, przenoszenie, przesuwanie mebli, c) po zakończeniu robót doprowadzenie placu budowy i terenów przyległych do należytego stanu i porządku, d) wywiezienie gruzu na składowisko odpadów komunalnych i utylizację odpadów budowlanych, e) ubezpieczenie remontu będącego przedmiotem zamówienia. 7. Wymaga się, aby na wykonany przedmiot zamówienia wykonawca udzielił co najmniej 24 miesiące gwarancji jakości w tym na zastosowane wyroby budowlane i urządzenia od dnia sporządzenia protokołu odbioru końcowego wykonanego przedmiotu umowy. Roszczenia z tytułu gwarancji jakości nie wyłączają odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy. Wykonawca udziela Zamawiającemu na cały przedmiot umowy rękojmi za wady na okres równy okresowi gwarancji jakości. Zamawiający zastrzega, że wszystkie materiały użyte do wykonania i wykończenia podlegają jego bezwzględnej akceptacji przed wbudowaniem. 8. Roboty należy prowadzić zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i przepisami BHP w sposób jak najmniej uciążliwy dla funkcjonowania Urzędu Miejskiego w Strzegomiu. Roboty należy prowadzić w dni robocze (tj. od poniedziałku do piątku), w godz. od 7.00 do 18.00. Urząd Miejski będzie w tym czasie czynny
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.strzegom.pl (pod ogłoszeniem)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach