Rejonowy Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg
- Adres: 85-915 Bydgoszcz, ul. Podchorążych 33
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052/3784285
- Data zamieszczenia: 2009-05-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury
ul. Podchorążych 33 33
85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052/3784285
REGON: 09057078200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzi.hg.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pokrycia dachowego, obróbek blacharskich i naprawa instalacji odgromowej na budynku nr 40 w kompleksie 3068 Skład Regny. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest remont pokrycia dachowego, obróbek blacharskich i naprawa instalacji odgromowej na budynku nr 40 w kompleksie 3068 Skład Regny. 2) Lokalizacja obiektu: JW 1933 Łódź - Regny gm. Koluszki - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie wymaga się
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi wykazać się dysponowaniem osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone, zgodnie z przedmiotem zamówienia, w szczególności dysponowaniem kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych, 5) spełniają wymagania w zakresie ochrony informacji niejawnych: Dla spełnienia tego warunku wykonawca musi wykazać się dysponowaniem osobami posiadającymi poświadczenia bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli POUFNE (dotyczy wszystkich osób które będą realizować przedmiotowe zamówienie). 2. Wykonawcy mogą się ubiegać wspólnie o udzielenie zamówienia w ramach konsorcjum, spółki cywilnej lub innej formy działania. 1) W przypadku złożenia wspólnej oferty przez oddzielne podmioty, współubiegający się o udzielenie zamówienia wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji, podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców 3) Zapisy SIWZ dotyczące wymagań stawianych wykonawcom mają zastosowanie do wszystkich współubiegających się wykonawców. 4) W przypadku złożenia oferty wspólnej oświadczenia oraz dokumenty, o których mowa w Cz. III ust. 3 pkt. 1) - 4) składają wszyscy współubiegający się wykonawcy. Kryteria i sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków. 1) Warunki wymagane od wykonawców sprawdzane będą na podstawie złożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń. Zbadana zostanie zgodność formy dokumentów z wymaganiami SIWZ oraz właściwe potwierdzenie zgodności kserokopii dokumentów z oryginałem. 2) Brak, nieważność, niewłaściwa forma i treść któregokolwiek dokumentu lub oświadczenia, niewłaściwe potwierdzenie zgodności dokumentu z oryginałem będzie przyczyną wykluczenia wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 3, 3) Jeżeli wraz z ofertą wykonawca nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub złoży dokumenty zawierające błędy, lub nie złożyli stosownych pełnomocnictw, zamawiający wezwie wykonawcę do ich uzupełnienia na zasadach określonych w art. 26 ust. 3ustawy Prawo zamówień publicznych. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 4) Przy dokonywaniu oceny spełnienia warunków zamawiający będzie się kierował zasadą - spełnienia lub nie spełnienia. Nie może być żadnego stanu pośredniego co oznacza, że warunek spełniony częściowo będzie oceniony jako nie spełniony. Wykonawca musi spełniać wszystkie warunki wymagane przez Zamawiającego. Niespełnienie któregokolwiek warunku będzie przyczyną wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. 5) Ofertę wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW jakie dostarczyć mają wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 1) oświadczenia o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (treść oświadczenia zawarta jest w formularzu oferty - załącznik nr 1 do SIWZ) 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej z datą wystawienia nie wcześniejszą niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, z datą wystawienia nie wcześniejszą niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji, z datą wystawienia nie wcześniejszą niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) wskazanie kierownika budowy wraz z dokumentem potwierdzającym jego uprawnienia budowlane i aktualnym na dzień składania ofert zaświadczeniem potwierdzającym członkostwo w Izbie Inżynierów Budownictwa, 6) wykaz wszystkich osób, które będą realizować przedmiotowe zamówienie, 7) kserokopie poświadczeń bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE dla wszystkich osób, które będą realizować przedmiotowe zamówienie, wskazanych w w/w. wykazie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzi.hg.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa pawilonu edukacyjnego w Wałdowie Szlacheckim - I ETAP
Dodano: 2016-07-27 - Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na DK25 w województwie kujawsko - pomorskim na odcinku Stopka - Okole
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie na jej podstawie robót budowlanych: Zadanie I - Przebudowa boiska do piłki nożnej z bieżnią dla potrzeb Centrum Szkolenia Logistycznego w Grupie Zadanie II - Budowa boiska do tenisa i piłki siatkowej dla potrzeb Centrum Szkolenia Logistycznego w Grupie
Dodano: 2016-07-27 - Budowa kanalizacji sanitarnej w Białożewinie.
Dodano: 2016-07-27 - Kompleksowy remont kuchni wraz z zapleczem - Etap I (piwnica) i etap VII (dźwigi towarowe) w budynku Przedszkola Miejskiego nr 6 przy ul. Szosa Chełmińska 130 w Toruniu.
Dodano: 2016-07-27 - Remont budynku przy ul. Jęczmiennej 10 w Toruniu - kontynuacja.
Dodano: 2016-07-27 - sprawa 120/P/2016 Remont pokrycia dachowego krytego dachówką w budynku przy ul. Świętojańskiej 19 zarządzanym przez Administrację Domów Miejskich w Bydgoszczy
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa boiska przy Zespole Szkół Miejskich w Rypinie
Dodano: 2016-07-27 - sprawa 121/P/2016 Modernizacja lokali mieszkalnych przy ul. Glinki 147/21/1, Leśna 11/2, Harcerska 15A/10, Harcerska 15C/5, Smoleńska 80/1, Świętojańska 17/10, Toruńska 145A/11, 15 Dywizji Piechoty Wielkopolskiej 12/25/1, Szubińskiej 20/50 w budynkach zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich ADM w Bydgoszczy
Dodano: 2016-07-27 - Remont drogi krajowej nr 25 w miejscowości Tarkowo Dolne od km 169+560 do km 170+400
Dodano: 2016-07-27