Przetargi.pl
REMONT POKRYCIA DACHOWEGO NA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 3 W SŁUPCY

Urząd Miasta w Słupcy ogłasza przetarg

  • Adres: 62-400 Słupca, ul. Pułaskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 63 277 27 27 , fax. 63 277 26 69
  • Data zamieszczenia: 2020-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta w Słupcy
    ul. Pułaskiego 21
    62-400 Słupca, woj. wielkopolskie
    tel. 63 277 27 27, fax. 63 277 26 69
    REGON: 52462500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.slupca.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT POKRYCIA DACHOWEGO NA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 3 W SŁUPCY
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie zadania pt. „Remont pokrycia dachowego na budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Słupcy”. 2. Zakres prac remontowych do wykonania obejmuje: 1) Roboty demontażowe: - rozebranie obróbek blacharskich (rynny, rury spustowe okapy itp.); - wymiana instalacji odgromowej; 2) Roboty montażowe: - miejscowa naprawa pokrycia dachowego poprzez kitowanie; - docieplenie styropianem gr. 15cm laminowanym papą zgrzewalną podkładową; - pokrycie dachów papą termozgrzewalną modyfikowaną SBS na osnowie z włókniny; - wykonanie obróbek blacharskich (rynny, rury spustowe, wpusty itp.); 3) Roboty porządkowe - składowanie odpadów i wywóz do utylizacji. 3. Szczegółowy zakres robót i sposób ich wykonania został określony w szczególności w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarze robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45260000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych szczegółowych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zobowiązanie do udostępnienia zasobów przez inne podmioty, jeżeli Wykonawca będzie korzystał z takiego udostępnienia wg. załącznika nr 9 (jeżeli dotyczy). 2. Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem firm podwykonawców (jeżeli dotyczy). 3. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach