Przetargi.pl
Remont podłóg w budynku Szkoły Podstawowej przy ul. Sienkiewicza 11 w Daleszycach, I - ETAP

Szkoła Podstawowa im. płk. M. Sołtysiaka "Barabasza" ogłasza przetarg

  • Adres: 26-021 Daleszyce, ul. Sienkiewicza 11
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 0-41 307 20 57 , fax. 0-41 307 20 68
  • Data zamieszczenia: 2009-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa im. płk. M. Sołtysiaka "Barabasza"
    ul. Sienkiewicza 11 11
    26-021 Daleszyce, woj. świętokrzyskie
    tel. 0-41 307 20 57, fax. 0-41 307 20 68
    REGON: 00026901500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spdaleszyce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: szkoła podstawowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont podłóg w budynku Szkoły Podstawowej przy ul. Sienkiewicza 11 w Daleszycach, I - ETAP
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont podłóg w sali gimnastycznej oraz w salach lekcyjnych. Zakres robót obejmuje: -wykonanie nowej podłogi sportowej na sali gimnastycznej o nawierzchni z wykładziny GAMRAT SORT lub podobnej o tych samych parametrach, -wykonanie nowych podłóg w salach lekcyjnych o nawierzchni z wykładziny TARKETT OPTIC COMPACT lub podobnej o tych samych parametrach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłacenia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp, 2. Złożą oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 3. Ocena spełniania powyższych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia -nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w rozdziale VI niniejszej specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że powyższe warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Dokumenty wymagane: 1. Wypełniony formularz ofertowy wg. wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1. 2. Oświadczenie o spełnieniu wymogów z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp wg. wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2. 3. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu na składanie ofert, (w przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę). 5. Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o braku zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenia społeczne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 7. Informacja z Krajowego Rejestru karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 8. Wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem, zakresem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty, miejsca wykonania i oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Załącznik nr 3 9. Wykaz personelu - osoba przewidziana do realizacji zamówienia posiadająca m.in. dwuletnie doświadczenie w wykonywaniu nawierzchni sportowych - zgodnie z załączonym do specyfikacji wzorem. Załącznik nr 4; Szczegółowy kosztorys ofertowy - wykonany na podstawie Załącznika nr 5 do niniejszej specyfikacji - przedmiaru robót. Forma dokumentów: 1. Wszystkie dokumentu muszą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Gdy kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spdaleszyce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach