Przetargi.pl
Remont piętra budynku Urzędu Gminy w Walcach

Gmina Walce ogłasza przetarg

  • Adres: 47-344 Walce, ul. Mickiewicza 18
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4660108, 4076070 , fax. 077 4660784
  • Data zamieszczenia: 2013-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Walce
    ul. Mickiewicza 18 18
    47-344 Walce, woj. opolskie
    tel. 077 4660108, 4076070, fax. 077 4660784
    REGON: 53141311300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.walce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont piętra budynku Urzędu Gminy w Walcach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w budynku administracyjnym Urzędu Gminy położonego przy ul. Mickiewicza 18 w Walcach, z podziałem na dwa etapy robót: a) I etap - remont WC (damski i męski) parter UG Walce oraz remont WC (damski i męski) I piętro UG Walce, m.in. wymiana instalacji wod.-kan. wraz z wymianą urządzeń sanitarnych; b) II etap - remont instalacji elektrycznej na I piętrze UG Walce (m.in.: montaż wewnętrznych linii zasilających, telefonicznych i sieci komputerowej LAN) oraz remont I piętra UG Walce (m.in.: roboty murarskie, tynkarskie, posadzkarskie, malarskie, wymiana stolarki drzwiowej oraz prace porządkowe, w tym opróżnienie pomieszczeń z rzeczy pod nadzorem pracownika urzędu i wniesienie ich z powrotem na miejsce po wykonanych robotach). Prace prowadzone będą w czynnym obiekcie. Prowadzenie prac remontowych nie może zakłócać korzystania z budynku Urzędu Gminy w sposób typowy, zgodny z jego przeznaczeniem oraz zapisami statutowymi. Każdego dnia po zakończeniu prac należy doprowadzić budynek do stanu czystości, tak aby funkcjonowanie budynku Urzędu Gminy odbywało się bez zakłóceń. Remont każdego pokoju należy wykonywać w oddzielnym czasie. 2. Przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawca sporządzi i przedstawi Zamawiającemu do zatwierdzenia Harmonogram robót, który będzie uwzględniał etapy robót oraz terminy wykonania poszczególnych pomieszczeń i będzie zgodny z ustalonym terminem wykonania robót budowlanych. Roboty budowlane na w/w zadanie będą wykonywane zgodnie z Harmonogramem robót. Zatwierdzony przez Zamawiającego i Inspektora Nadzoru Harmonogram robót będzie stanowił załącznik nr 2 do umowy i będzie podstawą do kontroli postępu robót budowlanych. 3. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót stanowiący załącznik nr 7 i 7a do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, który stanowi formę pomocniczą i nie jest podstawą do wyszacowania ceny ofertowej, a także dokumentacja projektowa wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiące odpowiednio załączniki nr 8 i nr 9 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). Wykonawca, który nie wniósł wadium, zostaje wykluczony z postępowania, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą. 2. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi znaleźć się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń i,lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Krapkowice Oddz. Walce Nr 50 8884 1014 2002 00128368 0005, z dopiskiem - wadium w postępowaniu na Remont piętra budynku Urzędu Gminy w Walcach, (a dowód wpłaty lub jego kopię, potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, należy załączyć do oferty - zapis fakultatywny). Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli takiego zabezpieczenia żądano). 8. Na pisemny wniosek Zamawiający jest zobowiązany zwrócić wadium niezwłocznie Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający zatrzyma wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy 11. Zamawiający zatrzyma wadium z odsetkami również w sytuacji, gdy w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, Wykonawca nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 12. Zamawiający zwraca wadium wniesione w formie pieniężnej wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.walce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach