Przetargi.pl
REMONT OŚRODKA PLENEROWEGO W LUBORADOWIE, znak postępowania ZP-1/02/2016

Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-156 Wrocław, pl. Polski 3/4
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3438031 , fax. 71 3431558
  • Data zamieszczenia: 2016-02-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu
    pl. Polski 3/4 3/4
    50-156 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3438031, fax. 71 3431558
    REGON: 00027581400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT OŚRODKA PLENEROWEGO W LUBORADOWIE, znak postępowania ZP-1/02/2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest remont przeprowadzony wewnątrz budynku plenerowego i budynku rektorówki. W budynku znajdują się następujące pomieszczenia: pokoje , toalety, kuchnia, pomieszczenia gospodarcze i magazynowe oraz sala stołówki pełniąca również funkcję sali dydaktycznej i konferencyjnej. Obiekt jest obiektem niemieszkalnym zakwalifikowanym w PKOB pod pozycją 1263 - budynki szkół i instytucji badawczych. Planowany remont obejmuje przecierki tynków i malowanie pomieszczeń, wymianę stolarki drzwiowej i okiennej, remont instalacji c.o. z wykonaniem ogrzewania podłogowego w stołówce i korytarzu parteru, remont posadzek na korytarzach i w stołówce .W pracach remontowych uwzględniono także wymianę grzejników w budynku rektorówki. W ramach robót stolarskich należy zdemontować stolarkę okienną wraz z parapetami w pomieszczeniach: pokojach 1,2,3,4,5,6,7,kuchni, stołówce, pom. gospodarczym, w piwnicy oraz stolarkę drzwiową wraz z progami w pomieszczeniach: pokojach 1,2,3,4,5,6,7, kuchni (2 ), korytarze, łazienki na parterze (2), pom. gospodarczym na parterze i piętrze (3). Zamontowanie stolarki okiennej w prefabrykowanymi podokiennikami: w piwnicy o wym 0.61x0.46 x2 oraz okno podawcze 0.95x0.55, w pom. gospodarczym 1.03x1.14,na parterze 1.07x.166 x10,na piętrze 1.01x1.37x4. Zamontowanie stolarki drzwiowej w pomieszczeniach: pokojach 0.8x2.0x7,kuchni 0.8x2.0x2,łazience 0.8x2.0x2,pom. gospodarczym 0.8x2.0x3 piwnicy 0.8x2.0x1, stołówce 1.17x2.03 (drzwi dwuskrzydłowe), drzwi zewnętrzne 0.92x2,37, drzwi zewnętrzne dwuskrzydłowe 1.37x2.37.Wszystkie skrzydła drzwiowe i stolarkę okienną wyposażyć w szyldy, klamki i zamki patentowe W ramach prac stolarskich należy również zerwać dywaniki ze stopni drewnianych i uzupełnić schody w podstopnice dębowe o wym. 17x94 w ilości 19szt. W ramach robót posadzkarskich należy wykonać : rozebrać posadzki z płytek ceramicznych w pomieszczeniach stołówki , przedsionku przy kuchni, korytarzu na parterze i piętrze, skuć zaprawę cementową w przedsionku przy kuchni i korytarzu na piętrze. Wykonać rozbiórkę wylewki betonowej w pom. stołówki i korytarzu na parterze i wykonanie jastrychu gr. 6cm z dodatkiem plastyfikatora w pom stołówki i na korytarzu po uprzednim wykonaniu ogrzewania podłogowego w tych pomieszczeniach. Wykonanie posadzek z kamieni sztucznych wraz z cokolikami po uprzednim zagruntowaniu i wykonaniu wylewek samopoziomujących w pomieszczeniach: stołówce, przedsionku przy kuchni i korytarzu na parterze i piętrze. W ramach prac przewidziano wymianę luster na parterze i piętrze w ilości 7,66m2 W ramach robót tynkarskich przewidziano przecierkę istniejących tynków z zeskrobaniem farby w pomieszczeniach: pokojach 1,2,3,4,5,6,7, stołówce, klatce schodowej, korytarzach na parterze i piętrze, przedsionku przy kuchni. W pomieszczeniach wskazanych powyżej należy zabezpieczyć podłogę folią oraz zabezpieczyć stolarkę okienną i drzwiową, a następnie zagruntować ściany , sufity i pomalować 2x farbami emulsyjnymi. Powierzchnie drewniane schodów , barier schodowych, podbitek dachowych , zadaszeń nad wejściami, ławek drewnianych należy przeszlifować i pomalować trzykrotnie lakierem bezbarwnym. Wymienić kratki wentylacyjne w ilości 7szt.Skuć płytki ścienne w ilości 2,4x1.1 m2 i uzupełnić tynk. Wykonać obudowę ościeży okien i wyłazu płytami gipsowymi z przyklejeniem narożników ochronnych aluminiowych i z wypełnieniem styków uszczelniaczem akrylowym przy ościeżach. Dwukrotne lakierowanie stolarki okiennej w sanitariatach i na parterze. Malowanie powierzchni metalowych drzwiczek farbami olejnymi. W ramach robót instalacji centralnego ogrzewania zdemontować rurociągi o średnicy od fi 15-32mm w piwnicy, stołówce, korytarzu na parterze i piętrze, kuchni, pokojach 1-7. Zdemontować grzejniki żeliwne 20 szt. w tym 3 szt. w pom. rektorówki, wykuć bruzdy w ścianach , przebicia w stropach wraz z osadzeniem tulei. Wykonać instalację co z rur polipropylenowych, osadzić w bruzdach, zamurować i zatynkować. Na instalacjach zamontować zawory przelotowe i zwrotne, przeprowadzić próbę szczelności. Instalację co należy zabezpieczyć otuliną termoizolacyjną z pianki polietylenowej. Zamontować grzejniki stalowe dwupłytowe w kuchni 1000x600, pom. gospodarczym 600x600,pokoju nr3 600x 600x2, rektorówce 600x 600 x2, pokojach1-7 -1200x600, rektorówce 1400x600. Montaż szafki rozdzielczowej HSP4, rozdzielacza HP03/16, zaworu mieszającego 1 kpl. Wykonać montaż ogrzewania podłogowego w układzie wężownicy ślimakowej w stołówce i na korytarzu na parterze. Instalacje elektryczne . Przerobienie instalacji zasilającej wentylator z schowaniem instalacji pod tynk. Wymiana opraw żarowych na plafoniery 42 szt , wymiana wyłączników 43 szt, wymiana gniazd 29 szt. Wszystkie materiały z rozbiórki należy wywieść z budowy na wysypisko z wyłączeniem stolarki okiennej, drzwiowej, elementów drewnianych, które należy przekazać osobie odpowiedzialnej ze strony ASP Krystianowi Napieraj. Wykonawca zobligowany jest na własny koszt do oznakowania i zabezpieczenia robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisuje: Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) - stanowiąca załącznik nr 10 do SIWZ Dokumentacja fotograficzna i zestawienie stolarki okiennej - stanowiąca załącznik nr 11 do SIWZ Ww. dokumentacja jest podstawą do wykonania zadania. Zamawiający dołączył wyłącznie poglądowo przedmiar robót - stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ. Wymagany minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi na zrealizowane roboty budowlane wynosi 60 miesięcy. Okres gwarancji liczony będzie od daty podpisania przez Zamawiającego końcowego protokołu odbioru. Warunki gwarancji na roboty budowlane zostały określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa projekt umowy (załączniki nr 8 do niniejszej SIWZ). Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej terenu budowy przed złożeniem oferty. Zamawiający ustala termin wizji lokalnej na dzień 10-02-2016 o godz. 10:00 W celu uczestnictwa w wizji Wykonawcy proszeni są o przybycie do Ośrodka Plenerowego Zamawiającego tj. Domu Pracy Twórczej w Luboradowie adres Luboradów 2, 56-320 Krośnice Osobą odpowiedzialną ze strony Zamawiającego za przeprowadzenie wizji lokalnej będzie Leszek Domagalski. Z przeprowadzonej wizji lokalnej zostanie sporządzona notatka, która będzie udostępniona na stronie internetowej oraz na tablicy ogłoszeń Zamawiającego. W związku z powyższym wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny ryczałtowej brutto. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium. 2. Zamawiający ustala kwotę wadium na: 5 000,00 zł (pięć tysięcy złotych 00/100). 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach bankowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4. Wadium Wykonawca musi wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do 19-02-2016r. do godz. 10:00, na cały okres ważności oferty i nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z ustawą, w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski S.A. o/Wrocław nr 93 1050 1575 1000 0005 0269 6594, z podaniem nazwy przetargu - wadium na przetarg ZP-1/02/2016 6. Wniesienie wadium w pieniądzu, w formie przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert tj. do 19-02-2016r. do godz. 10:00. 7. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz winno być wystawione na Zamawiającego, mieć formę oświadczenia bezwarunkowego, nieodwołalnego i płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 8. Oryginał dokumentu wadialnego ma być zdeponowany w Kasie ASP we Wrocławiu. Wadium można składać od poniedziałku do piątku w godz. 12:00-14:00, a w dniu otwarcia ofert od godz. 8:30 (pok. 111, Ip). 9. Zaleca się, aby do oferty Wykonawca załączył kserokopię wpłaty wadium (w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej), w pozostałych przypadkach kopię dokumentu wadialnego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.asp.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach