Przetargi.pl
REMONT OGRODZENIA ZEWNĘTRZNEGO KOMPLEKSU KOSZAROWEGO PRZY UL. DOMAŃSKIEGO W OPOLU - W KONWENCJI ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ - ZADANIE 21690

Rejonowy Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 50-984 Wrocław, ul. Obornicka 126
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 765 68 40 , fax. 71 765 68 02
  • Data zamieszczenia: 2013-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury
    ul. Obornicka 126 126
    50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 765 68 40, fax. 71 765 68 02
    REGON: 93010390600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rziwroclaw.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT OGRODZENIA ZEWNĘTRZNEGO KOMPLEKSU KOSZAROWEGO PRZY UL. DOMAŃSKIEGO W OPOLU - W KONWENCJI ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ - ZADANIE 21690
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    CZĘŚĆ OGÓLNA obejmuje: 1. Organizacja terenu budowy: Zaplecze budowy zorganizować i bezwzględnie wyposażyć, na czas prowadzenia robót budowlanych w kontenery: biuro kierownika budowy, niezbędną ilość kontenerów socjalnych (dla pracowników), magazynowych, WC typu TOI -TOI, a ponadto obowiązkowo wygrodzić zaplecze budowy z elementów trwałych i nieprześwitujących - wszystko staraniem i na koszt Wykonawcy robót. Zaplecze budowy zorganizować w miejscu wskazanym przy przekazaniu terenu budowy z udziałem przedstawicieli Zamawiającego i 4WOG w Gliwicach. Zaplecze powyższe należy zorganizować w terminie do 14 dni licząc od daty przekazania terenu budowy. Z uwagi na fakt eksploatacji kompleksu, w ramach robót należy przewidzieć, po demontażu odcinków ogrodzenia, postawienie ogrodzenia tymczasowego z elementów trwałych systemowych połączonych ze sobą oraz połączonych z ogrodzeniem jeszcze czy już wymienionym. Wymianę,remont lub przebudowę odcinków czy elementów ogrodzenia należy uzgadnia c na bieżąco z Użytkownikiem kompleksu. 2. Demontaż, utylizacja, odzysk: Zdemontowane materiały metalowe przekazać do SOI w Opolu mieszczącego się w kompleksie. Gruz uzyskany z wszelkich rozbiórek oraz nadmiar ziemi wywieźć na wysypisko śmieci,składowisko. Zamawiający będzie wymagał od firmy wykonującej - karty przekazania odpadów oraz protokółów zdawczo - odbiorczych złomu. Koszty składowania i utylizacji gruzu, ziemi ,bieżącej obsługi geodezyjnej oraz pomiarów powykonawczych i innych usług przewidywać do rozliczenia w kosztach pośrednich. ZAKRES ZADANIA W TYM ROBÓT. 1.1. W pierwszym etapie zadania wymagane jest opracowanie projektu budowlanego z elementami wykonawczymi umożliwiającym rozpoczęcie realizacji robót. Etap ten obejmuje wykonanie: 1. projektu budowlanego z elementami wykonawczymi wraz z uzgodnieniami a w tym z: -Dowódcą 10 Brygady Logistycznej w Opolu, -Komendantem 4 WOG w Gliwicach, -za ZUD z p.W, Mitkiewiczem w RZI we Wrocławiu na planie zagospodarowania terenu włączonego do projektu budowlanego w zakresie przebiegu trasy ogrodzenia. 2. częściowej zmiany trasy ogrodzenia by biegła ona po granicy MON, 3. zatwierdzenie projektu budowlanego i uzyskanie pozwolenia na budowę z Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu. 4. uzyskanie pozwolenia na budowę determinuje termin rozpoczęcia robót. 5. projekt budowlany przed złożeniem wniosku o jego zatwierdzenie i wydanie pozwolenia na budowę, winien być odebrany przez Zamawiającego na posiedzeniu Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i Remontowych w terminie do 20 dni od daty złożenia kompletnego opracowania. 6. Protokół ww oraz prawomocna decyzja pozwolenia na budowę stanowić będą podstawę do wystawienia faktury za wykonanie I etapu zadania. Termin realizacji I etapu-do 16.12.2013r. 1.2.Drugim etapem zadania jest fizyczne wykonanie remontu ogrodzenia. W zakresie robót ogólnobudowlanych: - wykonanie rozbiórek ogrodzenia odcinkami uzgodnionymi z Użytkownikiem tj. Dowódcą Jednostki Wojskowej w Opolu, -demontaż elementów ogrodzenia w tym bram i furtek , -wywozy i utylizacja gruzu i nadmiaru ziemi, -demontaż zadaszenia budynku nr 85 od ST. ul. 10 Sudeckiej Brygady Zmechanizowanej, -demontaż prefabrykowanego ukrycia strzeleckiego po uprzednim jego odkopaniu z odwiezieniem na teren kompleksu a zlokalizowanego pod cokołem ogrodzenia historycznego przy ul. Domańskiego, -cięcia sanitarne drzew i krzaków, usunięcie karpy po wyciętym drzewie, -roboty ziemne i fundamentowe pod montaż słupków ogrodzeniowych, bram i furtek oraz bloków żelbetowych zabezpieczających pod bramami i furtkami, -dostawa i montaż słupków ogrodzeniowych, paneli ogrodzeniowych, -dostawa i montaż bram i furtek, -dostosowanie bramy ewakuacyjnej do wymogów przepisów, -uzupełnienie zabezpieczenia ogrodzenia w postaci zwoi drutu ostrzowego typu concertina na odcinkach tego wymagających, -montaż numeracji bram, tablic informacyjnych. Termin realizacji II etapu do 30.09.2014r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości - 20 000,00 zł. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu musi znaleźć się na koncie Zamawiającego do dnia 08.08.2013 r. do godz. 10.00. Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie gotówki do kasy Zamawiającego. 3. Wadium wniesione w postaci poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych oraz poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) musi zawierać co najmniej: a) nazwę i adres Wykonawcy, b) nazwę i adres beneficjenta, c) nazwę i adres gwaranta poręczyciela, d) nazwa zadania, na które składane jest wadium, e) kwotę, f) termin ważności, g) wskazanie wszystkich przypadków powodujących utratę wadium zgodnie z art. art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. Wadium, o którym mowa w pkt 3.6.3 musi zostać złożone w kasie Zamawiającego (bud. RZI, pok. 20) w terminie do dnia - 08.08.2013 r. do godz. 10.00. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp, albo nie zgodził się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie wykluczony z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 2. 3.6.4 W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy je wpłacić na konto NBP o/Okr we Wrocławiu 78 1010 1674 0030 7213 9120 1000, z dopiskiem wadium dotyczące przetargu nieograniczonego na remont ogrodzenia zewnętrznego kompleksu koszarowego przy ul. Domańskiego w Opolu w konwencji zaprojektuj i wybuduj - zadanie 21690. 5. Wadium zostanie zwrócone wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 3.6.7. SIWZ. 6. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11. Oferta nie zabezpieczona w wymaganym terminie wadium, spowoduje wykluczenie Wykonawcy przez Zamawiającego. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum. 12. Wadium wybranego Wykonawcy zostanie zwrócone niezwłocznie po wniesieniu wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy i zawarciu przez niego umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rziwroclaw.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach