Przetargi.pl
Remont odcinka ulicy Żeromskiego w Świebodzicach od skrzyżowania z ul. Puszkina do drogi wojewódzkiej nr 374

Gmina Świebodzice ogłasza przetarg

  • Adres: 58-160 Świebodzice, ul. Rynek 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 6669543 , fax. 074 6669509
  • Data zamieszczenia: 2013-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świebodzice
    ul. Rynek 1 1
    58-160 Świebodzice, woj. dolnośląskie
    tel. 074 6669543, fax. 074 6669509
    REGON: 89071833700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swiebodzice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont odcinka ulicy Żeromskiego w Świebodzicach od skrzyżowania z ul. Puszkina do drogi wojewódzkiej nr 374
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zamierzenia w zakresie: 1) Organizacji terenu budowy, 2) Pełnej obsługi geodezyjnej w tym wytyczania obiektów w terenie, 3) Dostawy materiałów, sprzętu i narzędzi niezbędnych do wykonania robót budowlanych, 4) Rewitalizacji staromiejskiej substancji ulic uwzględniającej poprawę warunków ruchu samochodowego i pieszego poprzez: a) Przebudowę jezdni oraz chodników części ulicy Żeromskiego (od skrzyżowania z ul. Puszkina do drogi wojewódzkiej nr 374), b) Wymianę konstrukcji jezdni i chodników na nawierzchnię kamienną, c) Przebudowę istniejących i budowę nowych zatok parkingowych, d) Regulację wysokościową istniejących urządzeń do nowoprojektowanej nawierzchni, e) Wymianę części włazów i pokryw studzienek ulicznych sieci kanalizacyjnych i telekomunikacyjnych oraz skrzynek ulicznych na sieci gazowej i wodociągowej, f) Czasową organizację ruchu drogowego na czas prowadzenia robót oraz zmianę docelowej organizacji ruchu. 5) Wykonania dokumentacji powykonawczej (w dwóch egzemplarzach dla Zamawiającego) zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, 6) Zawiadomienie, w imieniu Inwestora, Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Świdnicy o zakończeniu budowy, 7) Dostarczenie Zamawiającemu zaświadczenia organu nadzoru budowlanego o przyjęciu zawiadomienia o zakończeniu budowy bez wniesienia sprzeciwu. 8) Zawiadomienia Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu o terminie rozpoczęcia i zakończenia prac wskazanych w Decyzji Nr 288/2013 z dnia 02.04.2013 r., 2. Przedmiot zamówienia winien być realizowany w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego dokumentację projektową, opracowaną przez VIA ROMANA drogi - projektowanie, nadzory Roman Konieczny z siedzibą w Starych Bogaczowicach przy ul. Głównej 153f, zgodnie z wiedzą i sztuką budowlaną oraz obowiązującymi normami i przepisami prawa. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załącznikach do SIWZ tj. : 1) Projekt budowlany, 2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 4. Zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty przeprowadził wizje lokalną terenu, na którym prowadzona będzie realizacja zadania. 5. Realizację zadania należy prowadzić w porozumieniu z: 1) TAURON DYSTRYBUCJA S.A. - Oddział w Wałbrzychu ul. Wysockiego 11, 2) Telekomunikacja Polska S.A. - ul. Długa 60 w Wałbrzychu, 3) Dolnośląska Spółka Gazownictwa Sp. z o.o. - Oddział w Wałbrzychu ul. Kościuszki 1, 4) Telefonia Dialog S.A. - Pl. Jana Pawła II 1 we Wrocławiu, 5) Wałbrzyski Związek Wodociągów i Kanalizacji, Al. Wyzwolenia 39 w Wałbrzychu, 6) ZWiK Sp. z o.o. - ul. Kasztanowa 1 w Świebodzicach, W celu umożliwienia w trakcie prowadzenia prac objętych przedmiotem umowy, lecz przed wykonaniem nowych nawierzchni - ewentualnej przebudowy istniejących sieci. 6. Wykonawca zobowiązany jest do wypełniania i posługiwania się aktualnymi drukami, które stanowią załącznik do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451110008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Gospodarki Żywnościowej S.A. Nr 15 2030 0045 1110 0000 0229 7280 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium i jego kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Oryginał dokumentu należy dołączyć do oferty w sposób umożliwiający jego zwrot bez uszkodzenia. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.swiebodzice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach