Przetargi.pl
Remont odcinka drogi gminnej ulicy Krótkiej w Rutkach - Kossakach.

Urząd Gminy Rutki ogłasza przetarg

  • Adres: 18-312 Rutki, ul. 11 Listopada 7
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 086 2763161 , fax. 086 2763160
  • Data zamieszczenia: 2009-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Rutki
    ul. 11 Listopada 7 7
    18-312 Rutki
    tel. 086 2763161, fax. 086 2763160
    REGON: 00053696000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont odcinka drogi gminnej ulicy Krótkiej w Rutkach - Kossakach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont odcinka drogi gminnej ul. Krótkiej w Rutkach - Kossakach o długości 132,13mb i szerokości jezdni 6,0m. Szczegółowy zakres określony jest w projekcie budowlanym i przedmiarach robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331237
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy którzy: 1)spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy P.z.p. tzn.: a)posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czyn-ności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencja-łem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnia-nia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówie-nia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wy-konanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2)Wykonawca jest wpisany do rejestru lub zgłoszony w ewidencji działalności gospodarczej. 3)Wykonawca posiada doświadczenie zawodowe rozumiane jako zrealizowanie /główny wykonawca, podwykonawca, udziałowiec konsorcjum/ w ciągu ostatnich 5 lat licząc do daty składania wniosku lub jeżeli jest krótszy to w okresie prowadzenia przez siebie działalności co najmniej: 20 tys. m2 nawierzchni z mieszanek mineralno asfaltowych. 4)Czas transportu mieszanki mineralno - bitumicznej od momentu załadunku w wytwórni do momentu zakończenia wyładunku na budowie nie może przekraczać 2 h (wskazać lokalizację wytwórni). 2.W przypadku Wykonawców składających wspólny wniosek, warunki opisane w punkcie1 p.pkt. 1) i 2) specyfikacji muszą spełniać łącznie wszystkie pod-mioty składające wspólną ofertę. 3.Dostarczą komplet wymaganych specyfikacją dokumentów jako załączniki do oferty. 4.W postępowaniu o wykonanie zamówienia publicznego określonego w punkcie II mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w specyfika-cji istotnych warunków zamówienia.. 5.Dostarczą komplet wymaganych specyfikacją dokumentów jako załączniki do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub wpisu do rejestru działalności gospodarczej odnośnie uprawnień do występowania w obrocie prawnym, tj.: status prawny firmy, data i miejsce rejestracji, nr rejestracyjny, kierunki działalności gospodarczej, do których jest uprawniona firma /wypis z rejestru sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - kserokopia/. W przypadku spółki cywilnej oferent powinien przedstawić dokument określający sposób reprezentowania spółki czy każdy wspólnik samodzielnie, czy też wymagane jest oświadczenie woli wszystkich wspólników. 2.Tabelaryczny wykaz wykonanych powierzchni z masy mineralno asfaltowej, daty i miejsca wykonywania zamówienia przedstawiający, że Wykonawca posiada doświadczenie zawodowe rozumiane jako zrealizowanie /główny wykonawca, podwykonawca, udziałowiec konsorcjum/ w ciągu ostatnich 5 lat lub w okresie prowadzenia przez siebie działalności licząc do daty składania wniosku co najmniej: 20 tys. m2 nawierzchni ścieralnej z mieszanek mineralno asfaltowych. 3.Oświadczenie dotyczące lokalizacji wytwórni mieszanek mineralno asfaltowych. 4.Oświadczenie wg art. 22 ust 1 ustawy PZP. 5.Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o wywiązywaniu się firmy z uiszczenia zobowiązań podatkowych. 6.Zaświadczenie z ZUS o nie zaleganiu z opłacaniem składek lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. 7.Oświadczenie dotyczące okresu udzielenia rękojmi na wykonane roboty. 8.Oświadczenie, że oferent zapoznał się z warunkami przetargu, specyfikacją istotnych warunków zamówienia, zakresem robót, projektem umowy i przyjmuje je bez zastrzeżeń. W przypadku wygrania przetargu podpisze umowę bez zastrzeżeń w terminie ustalonym przez Zamawiającego. 9.Oświadczenie, że oferent uważa się za związanego z ofertą w ciągu 30 dni od momentu otwarcia ofert i zobowiązuje się do zawarcia umowy w terminie ustalonym przez Zamawiającego. Uwaga! - Kserokopie dokumentów winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem. - Dokumenty załączone do wniosku powinny być uporządkowane według kolejności określonej w pkt VI specyfikacji i oznaczone kolejnymi numerami odpowiadającymi pozycji wpisu do wykazu dokumentów. - Składane dokumenty i zaświadczenia powinny posiadać aktualne daty nie starsze niż 6 miesięcy a określone w punktach 5 i 6 nie starsze niż 3 miesiące.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ug-rutki.pbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach