Urząd Miasta Sulejówek ogłasza przetarg
- Adres: 05-070 Sulejówek, ul. Dworcowa 55
- Województwo:
- Telefon/fax: tel. 022 7606201 , fax. 022 7606213
- Data zamieszczenia: 2009-10-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Sulejówek
ul. Dworcowa 55 55
05-070 Sulejówek
tel. 022 7606201, fax. 022 7606213 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie zimowego utzrymania dróg w Sulejówku w sezonie 2009/2010 oraz sprzątanie dróg - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje zimowe utrzymanie dróg oraz bieżące utrzymanie porządku i czystości na publicznych terenach gminnych i pasach dróg gminnych i powiatowych w okresie letnim i zimowym, w skład, którego wchodzą: 1. odśnieżanie dróg wraz z parkingami oraz zatoczkami autobusowymi - ok. 65,20 km, 2. zwalczanie śliskości na drogach - ok. 43,33 km, 3. odśnieżanie dróg gruntowych równiarką (wyłącznie na zgłoszenie Zamawiającego) - ok. 5 km, 4. ręczne odśnieżanie chodników, przy jednoczesnym zwalczaniu śliskości - ok. 7 025 m2, 5. wywóz śniegu wraz z załadunkiem - ok. 100 m3, 6. zgrubne pozimowe czyszczenie dróg przy krawężniku wraz z parkingami oraz zatoczkami autobusowymi - ok. 40 km 7. mechaniczne czyszczenie dróg wraz z parkingami oraz zatoczkami autobusowymi - ok. 40 km, 8. ręczne oczyszczanie chodników z piasku i darni wraz z wygrabieniem trawników tam gdzie występują - ok. 10 km. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 5000 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 w/w ustawy, tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub posiadają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2) dysponują co najmniej następującym sprzętem do wykonania: a) zimowego utrzymania, tj.: - posypywarka o wydatku jednostkowym 5 do 30 g/m2 i 50 do 150 g/m2 - szt. 2, - pług lemieszowy z możliwością zmiennej geometrii ustawień lemiesza oraz z systemem sterowania pługiem (podnoszenie/opuszczanie, skręt prawo/lewo, pływanie, docisk) z odkładnicą z tworzywa sztucznego, z lemieszem z gumy - szt. 3, - równiarka - szt. 1, - ładowarka - szt. 1, - środki transportowe o pojemności powyżej 10 t - szt. 2, b) mechanicznego czyszczenia ulic: - uliczna zamiatarka mechaniczna - szt. 1, 3) dysponują co najmniej 14 osobami do realizacji zamówienia, w tym 4 operatorami do obsługi sprzętu; 4) zrealizowali w ostatnich 3-ch latach co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem (zimowe utrzymanie ulic i sprzątanie ulic) i zakresem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości minimum 300.000 zł brutto każde; 5) posiadają potencjał finansowy pozwalający na realizację całego zamówienia, przy założeniu, że zapłata nastąpi począwszy od stycznia 2010r. w okresach miesięcznych w ciągu 14 dni od daty zaakceptowania faktury przez Zamawiającego. Podstawą do złożenia faktury będą dzienne raporty pracy z okresu miesiąca i sporządzone na ich podstawie miesięczne zestawienia robót zatwierdzone przez Zamawiającego; 6) spełniają i przyjmują warunki określone w niniejszej SIWZ. 5. Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana w/g formularza spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 49. W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawców wymaganych warunków udziału w postępowaniu, wykonawcy winni złożyć następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich odpisy lub kserokopie: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy - zał. nr 2; 2) dowód wpłacenia/wniesienia wadium; 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku złożenia wspólnej oferty przez więcej niż jeden podmiot należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - podpisane przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych podmiotów; 4) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) wykaz prac zrealizowanych przez wykonawcę odpowiadających swoim rodzajem i zakresem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z okresu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , o wartości minimum 300.000 zł każde, z podaniem zakresu i wartości poszczególnych zamówień, daty ich wykonania oraz nazwę i adres zamawiającego - załącznik nr 3 do SIWZ, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie; 6) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 4 do SIWZ; 7) informację o potencjale technicznym (załącznik nr 5) potwierdzającą dysponowanie wymaganym sprzętem; 11) informację o potencjale kadrowym firmy potwierdzającą dysponowanie wymaganą liczbą osób - Załącznik nr 6 do SIWZ; 12) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sulejowek.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zimowe utrzymanie dróg, ulic, parkingów oraz placów na terenie Gminy Frysztak w sezonie zimowym 2015/2016.
Dodano: 2015-10-12 - ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH WRAZ Z CHODNIKAMI, UTWARDZONYMI POBOCZAMI i PLACAMI NA TERENIE GMINY MYSŁAKOWICE W SEZONIE 2015/2016
Dodano: 2015-10-06 - ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH I POWIATOWYCH WRAZ Z CHODNIKAMI, UTWARDZONYMI POBOCZAMI i PLACAMI NA TERENIE GMINY MYSŁAKOWICE W SEZONIE 2015/2016
Dodano: 2015-09-09 - ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY OZORKÓW
Dodano: 2014-12-04 - Zimowe utrzymanie dróg, ulic, parkingów oraz placów na terenie gminy Frysztak w sezonie zimowym 2014/2015 - przetarg II
Dodano: 2014-11-20 - Zimowe utrzymanie dróg, ulic, parkingów oraz placów na terenie Gminy Frysztak w sezonie zimowym 2014/2015.
Dodano: 2014-10-23 - Zimowe utrzymanie Drogi Krajowej nr 2 w granicach administracyjnych miasta Biała Podlaska w latach 2014 - 2016
Dodano: 2014-09-22 - Zimowe utrzymanie Drogi Krajowej nr 2 w granicach administracyjnych miasta Biała Podlaska w latach 2014 - 2016
Dodano: 2014-08-28 - ODŚNIEŻENIE DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY ZŁAWIEŚ WIELKA
Dodano: 2014-01-14 - Zimowe utrzymanie Drogi Krajowej nr 2 oraz dróg dojazdowych w granicach administracyjnych miasta Biała Podlaska od 06 lutego 2014 r. do 31 marca 2014 r.
Dodano: 2014-01-13