Przetargi.pl
Remont oczyszczalni ścieków w Łyszkowicach

Gmina Łyszkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 99-420 Łyszkowice, Gminna
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 46 838 87 78, , fax. 46 838 87 78
  • Data zamieszczenia: 2019-08-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łyszkowice
    Gminna 11
    99-420 Łyszkowice, woj. łódzkie
    tel. 46 838 87 78, , fax. 46 838 87 78
    REGON: 75014832500000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont oczyszczalni ścieków w Łyszkowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont oczyszczalni ścieków w Łyszkowicach obejmujący: 1) remont oczyszczalni ścieków w zakresie instalacji technologicznych, kanalizacji i ogrzewania, polegać będzie na realizacji następujących przedsięwzięć: a) wymiana rurociągów odprowadzających ścieki oczyszczone — od koryt odpływowych do zrzutu do odbiornika: - demontaż istniejących rurociągów i studzienek; - montaż nowej instalacji; b) wymiana istniejącej armatury z napędem elektrycznym i ręcznym, służącej sterowania cyklami pracy reaktorów wielofunkcyjnych na „Moduły sterujące” - 4 kpl; c) wymiana pozostałych zaworów ręcznych na instalacji sprężonego powietrza (na reaktorach) - 8 szt.; d) wymiana elektrozaworów do odprowadzenia osadu - 4 szt.; e) wymiana membran dyfuzorów w eksploatowanych 2 ciągach technologicznych bioreaktora. f) wymiana wyposażenia technologicznego w zbiorniku osadu nadmiernego (zamontowanie mieszadła i dekantera z odpływem pompowym); g) remont i przebudowa instalacji do neutralizacji odorów (montaż filtra powietrza); h) wymiana wyposażenia technologicznego instalacji do separacji piasku z piaskownika i punktu zlewnego; i) remont punktu zlewnego (wymiana kraty ręcznej na mechaniczną); j) montaż instalacji doziemnej w celu zapobieżenia zalewaniu terenu oczyszczalni; k) montaż instalacji ogrzewania pomieszczeń gorącym powietrzem; l) remont pompowni ścieków, 2) wykonanie remontu elementów stalowych konstrukcji obiektu, drogi wewnętrznej ogrodzenia oraz prac związanych z instalacjami elektrycznymi i AKPiA (Aparaturą Kontrolno-Pomiarową i Automatyką), według odrębnych opracowań branżowych. Szczegółowy opis i zakres robót przedmiotu zamówienia określają: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (zał. Nr 10 do SIWZ), przedmiar robót (zał. nr 9 do SIWZ) oraz rzut instalacji napowietrzającej mieszadła.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45252100-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 20.000,00. zł. (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie to składa każdy z wykonawców z osobna. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, należy przedłożyć wraz z ofertą: Zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach