Przetargi.pl
Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Domaniewicach

Gmina Domaniewice ogłasza przetarg

  • Adres: 99-434 Domaniewice, Główna
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 46-830-17-60, , fax. 46 838-33-77
  • Data zamieszczenia: 2020-04-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Domaniewice
    Główna 2
    99-434 Domaniewice, woj. łódzkie
    tel. 46-830-17-60, , fax. 46 838-33-77
    REGON: 75014822000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.domaniewice.bipst.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Domaniewicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, w formule zaprojektuj i wybuduj na podstawie Programu Funkcjonalno – Użytkowego, inwestycji obejmującej w szczególności wykonanie dokumentacji projektowej i robót budowlanych dla zadania pn.: „Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Domaniewicach ”. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: projektowanie, realizację robót budowlano – montażowych, demontaż i usunięcie powstałych odpadów, przeprowadzenie prac rozruchowych (w tym rozruch technologiczny oczyszczalni ścieków) wraz z dostarczeniem kompletnego wyposażenia BHP, p.poż, szkolenia Personelu Zamawiającego oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie. Zakres obejmuje również ubezpieczenie całego zadania, w tym budowy i projektowania. 3.Zamawiający informuje, że oferty składane w przetargu nieograniczonym będą musiały obejmować całość przedmiotu zamówienia. 4.Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy jest określony w dokumentacji przetargowej, w szczególności w Załączniku Nr 4 do SIWZ – Wzorze umowy. 5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego w zakresie sposobu jego realizacji określa dokumentacja przetargowa, w szczególności Załącznik Nr 10 do SIWZ Program Funkcjonalno – Użytkowego. 6.Istotne uwagi dotyczące przedmiotu zamówienia: 6.1.Przepustowość zaprojektowanej i wykonanej oczyszczalni ścieków komunalnych w Domaniewicach musi być na poziomie Q śrd =345 m3/dobę. 6.2.Zamawiający zastrzega, że w trakcie prowadzenia robót będących przedmiotem niniejszej umowy, oczyszczalnia ścieków w Domaniewicach powinna działać w sposób ciągły realizując zadania, do których jest przeznaczona, a Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia w sposób zapewniający nieprzerwaną pracę oczyszczalni oraz urządzeń na nią się składających. 6.3.Zgodnie z Wypisem i wyrysem z Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego -Załącznik nr 3 do Programem Funkcjonalno-Użytkowym – teren objęty inwestycją znajduje się w strefie obszarów ochrony stanowisk archeologicznych (100%). 6.4.Zamawiający informuje, iż w ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w cenie ofertowej uzyskać w jego imieniu wszelkie opracowania, pozwolenia i decyzje administracyjne niezbędne do zaprojektowania, wykonania i przekazania Oczyszczalni do eksploatacji (w tym również: decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach dotyczącą inwestycji) oraz dopełnić wszelkich obowiązków nałożonych na Zamawiającego, które zostaną określone w/w dokumentach. 6.5.W celu pozyskania przez Wykonawcę niezbędnych dokumentów do realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający udzieli Wykonawcy koniecznych pełnomocnictw. 6.6.Wartość wynagrodzenia za wykonanie prac projektowych (tj.: projektu budowlanego wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i decyzjami w tym wraz z ostateczną decyzją pozwolenia na budowę, projektów wykonawczych, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarów robót) Wykonawca musi określić na poziomie max. 2,2 % wynagrodzenia brutto za realizację całego przedmiotu zamówienia. 6.7.W cenie oferty Wykonawca zobowiązany jest zapewnić obsługę geodezyjno -kartograficznej niezbędnej do zrealizowania i odebrania przedmiotu umowy. 7.Wymagania dotyczące robót: -roboty należy prowadzić zgodnie ze sztuką budowlaną, z obowiązującymi przepisami prawa, normami technicznymi, technologicznymi, z opracowaną dokumentacją projektową i warunkami zawartymi w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, z zapisami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 8.Wymagania dotyczące materiałów, wyrobów budowlanych i urządzeń: -Użyte materiały i wyroby budowlane muszą być nowe, 1 gatunku wysokiej jakości o udokumentowanym pochodzeniu. -Wszystkie użyte materiały, urządzenia, maszyny i sprzęt muszą posiadać niezbędne certyfikaty, atesty lub aprobaty techniczne, instrukcje obsługi wynikające z charakterystyki urządzenia. Wszystkie materiały i urządzenia wraz z niezbędnymi dokumentami (atesty, certyfikaty itp.) przed ich zastosowaniem powinny zostać zaakceptowane przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przed planowanym terminem ich zastosowania/ montażu. Wszystkie stosowane urządzenia winny być proste w obsłudze oraz posiadać serwis na terenie kraju. Dodatkowo urządzenia technologiczne nie mogą być prototypowe, muszą być dotychczas stosowane w innych oczyszczalniach, posiadać odpowiednie atesty krajowe i gwarancje producentów oraz musi być zapewniony serwis gwarantujący podjęcie działań w ciągu 48 godzin od zgłoszenia awarii. 9.Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudniania osób na umowę o pracę przez Wykonawcę i/lub Podwykonawcę. Zgodnie art. 29 ust. 3a ustawy p.z.p., Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę i/lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy (t.j.: Dz. U. z 2018 roku poz. 917 ze zm.) osób, które w trakcie realizacji zamówienia wykonywać prace fizyczne na terenie budowy w ramach następujących rodzajów czynności: -wykonanie robót budowlanych, wykończeniowych i rozbiórkowych, -wykonanie instalacji: kanalizacyjnej, wodociągowej, grzewczej, wentylacyjnej, rurociągów technologicznych, -wykonanie instalacji elektrycznych i AKPiA, -montaż technologii na oczyszczalni, -zagospodarowania terenu: wykonanie dróg i ciągów komunikacyjnych na terenie oczyszczalni, ukształtowanie terenu i zieleni, ogrodzenie terenu. Powyższy wymóg nie dotyczy między innymi projektantów, osób kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych, itp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45252100-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych). 2.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy p.z.p., tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018, poz. 110 ze zm.). 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: BSZŁ O/Domaniewice 52 9288 1037 1980 0329 2000 0040 z adnotacją: „wadium na przebudowę i rozbudowę oczyszczalni ścieków w Domaniewicach”. 5.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 7.Za wniesienie wadium w terminie, w formie pieniężnej, Zamawiający uważa wadium, które znajduje się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 8.Kserokopię dowodu wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. 9.Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10.Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości należy złożyć w formie oryginału do siedziby Zamawiającego Urząd Gminy Domaniewice ul. Główna 2, 99-434 Domaniewice do dnia 6 maja 2020 r. do godz. 10:00. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Należy złożyć go osobno. Kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 11.Wadium składane w formie, o której mowa w pkt 10. musi nieodwołalnie i bezwarunkowo zobowiązywać Poręczyciela lub Gwaranta do zapłaty kwoty pieniężnej na pierwsze pisemne wezwanie Zamawiającego, w wysokości odpowiadającej kwocie wadium, musi zawierać dane Zamawiającego, Gwaranta oraz Wykonawcy, termin ważności gwarancji, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją. Gwarancja winna zawierać wykaz przypadków, zgodnie z ustawą p.z.p., kiedy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, tj. jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, d) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy p.zp., z przyczyn leżących po jego Wykonawcy, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy p.zp., oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy p.z.p., pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy p.z.p., co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12.Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni, licząc od daty składania ofert – termin związania ofertą. 13.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 14.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 15.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 16.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub zawarcie umowy z sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy., 17.Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy p.z.p., a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy p.z.p., a następnie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy p.z.p. 18.W zakresie wadium obowiązują uregulowania ustawy Prawo zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 ustawy p.z.p.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy - wg Załącznika Nr 1 do niniejszej SIWZ wraz z wypełnionym przez Wykonawcę Arkuszem wyceny ofertowej będących załącznikiem nr 1A do formularza ofertowego. Wyliczone kwoty ogółem zestawienia robót muszą być zgodne z kwotami wpisanymi w formularz ofertowy. 2.Dowód wniesienia wadium. 3.Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Musi być załączone w oryginale albo załączone jako kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie (jeśli dotyczy). 4.Zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeśli dotyczy) wg Załącznika Nr 7 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach