Przetargi.pl
„Modernizacja oczyszczalni ścieków Żydomice”

Rawskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 96-200 Rawa Mazowiecka, ul. Juliusza Słowackiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 46 8142176, 8147075 , fax. 468 142 176
  • Data zamieszczenia: 2020-01-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rawskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o.
    ul. Juliusza Słowackiego 70
    96-200 Rawa Mazowiecka, woj. łódzkie
    tel. 46 8142176, 8147075, fax. 468 142 176
    REGON: 10050113000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rawik.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Modernizacja oczyszczalni ścieków Żydomice”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej i na jej podstawie przeprowadzenie modernizacji oczyszczalni ścieków Żydomice w formule ,,zaprojektuj i wybuduj”. Inwestycja objęta zakresem niniejszego zamówienia będzie obejmowała: 1) W zakresie części mechanicznej: a) modernizację kanałów dopływowych w hali krat – poprawa hydrauliki kanałów w celu eliminacji osadzania się piasku w kanałach w rejonie krat, b) modernizację układu separacji piasku, transportu pulpy piaskowej oraz płuczki piasku – wykonanie nowej (dodatkowej) instalacji separacji i transportu piasku oraz wymianę pomp do pulpy piaskowej, c) modernizację osadników wstępnych – zmiana wysokości mocowania przelewów (montaż na tej samej wysokości) oraz przebudowa instalacji usuwania i odbioru flotatu, d) doposażenie komory rozdziału ścieków (obiekt nr 5) przed osadnikami wstępnymi (wyposażenie 3 szt. zastawek w napędy elektryczne), wykonanie by-passu umożliwiającego skierowanie odpływu z pompowni ścieków retencjonowanych bezpośrednio do kanału za osadnikami wstępnymi (z pominięciem osadników wstępnych), e) przebudowa i doposażenie komór spustowych osadu surowego (obiekt nr 6.4 i 6.3) z osadników wstępnych – wymiana istniejących studni spustowych, montaż zasuw z napędem elektrycznym w każdej komorze, f) budowę komory pomiarowej dla montażu sondy gęstości osadu surowego oraz montażu króćca do płukania, (obiekt nr 6.5) – nowy obiekt, g) modernizację komory czerpnej osadu surowego (obiekt nr 6.6) – montaż mieszadła z żurawikiem, montaż pokrywy z włazem rewizyjnym, montaż drabiny, wpięcie do instalacji antyodorowej, h) modernizację biofiltra dla części mechanicznego oczyszczania ścieków (obiekt nr 11). 2) W zakresie części biologicznej a) montaż wyposażenia technologicznego w komorze denitryfikacji II (obiekt nr 24.1) – montaż mieszadeł średnioobrotowych do ujednolicenia procesów w całej kubaturze ww. obiektu. b) doposażenie komory rozdziału ścieków przed osadnikami wtórnymi obiekt nr 25 (wyposażenie zastawek w napędy elektryczne), c) doposażenie i przebudowa kanału przed osadnikami wtórnymi – montaż zgarniacza łańcuchowego kożucha z odprowadzeniem do istniejącej komory, obiekt nr 29), demontaż istniejącej instalacji do gaszenia piany, wymiana istniejącej zastawki przelewowej na zastawkę przyścienną z napędem elektrycznym w komorze i pompowni piany, d) modernizacja osadników wtórnych (obiekty nr 26.1 i 26.2) – montaż zgarniacza powierzchniowego do części pływających, wykonanie instalacji odbioru flotatu, e) modernizacja instalacji wody technologicznej - wykonanie nowego ujęcia wody technologicznej oraz instalacji do filtracji i uzdatniania wody technologicznej wraz z zestawem pompowym instalacji wody technologicznej. 3) W zakresie części tłuszczowej: a) rozbudowę i dostosowanie obiektów nr 9 i 8.3 do odbioru tłuszczy ze stacji zlewnej (obiekt nr 8.1), w tym: • przystosowanie zbiornika nr 9 do funkcji zbiornika retencyjnego odpadów tłuszczowych, wraz z montażem wyposażenia, • przebudowa instalacji w pompowni (obiekt nr 8.3) – przystosowanie do odbioru tłuszczy z obu zbiorników – istniejącego (obiekt nr 8.2) i przebudowywanego (obiekt nr 9), montaż nowej pompy oraz nowego maceratora o zwiększonej wydajności, przystosowanej od odbioru odpadów z obu zbiorników, montaż przepływomierza, b) modernizacja instalacji dla zbiornika 8.2 – montaż dodatkowego mieszadła, c) budowa komory zasuw przy zbiorniku 8.2 – demontaż istniejących kręgów, montaż nowej komory, montaż napędów elektrycznych na zasuwach 8.2.17 – nowy obiekt, d) modernizacja rurociągu przelewu awaryjnego tłuszczy ze zbiornika tłuszczy ob. 8.2 (wykonanie włączenia rurociągu do studni czerpnej studni osadu surowego ob. 6.6, nadbudowa studni rewizyjnych na trasie przebiegu rurociągu w nawiązaniu do istniejącego poziomu terenu, likwidacja zbędnych studni), e) modernizacja istniejącego biofiltra – dostosowanie do potrzeb dla całego węzła tj. obiektów nr 8.1, 8.2, 8.3 i 9, f) doprowadzenie wody technologicznej z punktem poboru. 4) W zakresie części osadowej a) wykonanie instalacji chroniącej WKF (obiekt nr 42), pozostałe zbiorniki oraz rurociągi osadów przed osadzaniem się zawiesin (piasku) i struwitem, b) wykonanie połączenia instalacji cyrkulacji osadu z WKF do stacji wymienników z instalacją tłoczną osadu surowego do WKF– wykonanie nowego odcinka rurociągu łączącego, montaż nowych zasuw z napędem elektrycznym oraz napędu na istniejącej zasuwie, c) montaż napędu elektrycznego na zasuwie w komorze KZ1, na rurociągu do spustu osadu ze zbiornika retencyjnego (obiekt nr 43), d) wykonanie rurociągu do spustu osadu przefermentowanego ze stożka dolnego WKF (obiekt nr 42) na laguny osadowe (obiekty nr 47.1 – 47.4), e) montaż sondy gęstości na rurociągu osadu przefermentowanego podawanego na wirówki, króciec i zawór do instalacji dozowania – PIX (instalacje w KZ6 - przebudowa komory), wizualizacja parametrów w hali wirówek, f) modernizacja i dostosowanie układu transportu i higienizacji wapnem osadu odwodnionego po wirówkach ob.1.5 do wydajności wirówek. 5) Roboty związane: • przebudowa i rozbudowa układu zasilania, monitoringu i sterowania oczyszczalni i jej obiektów, • montaż aparatury kontrolno – pomiarowej. Zakres zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych, wraz z uzyskaniem na rzecz Zamawiającego wszelkich niezbędnych uzgodnień, opinii, pozwoleń i innych dokumentów umożliwiających zgodne z obowiązującymi przepisami wybudowanie i użytkowanie zmodernizowanej oczyszczalni ścieków. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia w podziale na etapy, na podstawie Harmonogramu rzeczowo-finansowego przedstawionego przez Wykonawcę w terminie do 14 dni od podpisania umowy. Przy ustalaniu terminów i kolejności zadań do realizacji Wykonawca uwzględni jako pierwsze zadania, które nie wymagają uzyskania stosownych zezwoleń administracyjnych. W zakresie zamówienia należy ująć w szczególności: • uzyskanie wszelkich warunków, opinii, pozwoleń i uzgodnień w zakresie niezbędnym do opracowania pełnej dokumentacji projektowej; • wykonanie wszelkich niezbędnych badań, ekspertyz, analiz, map, niezbędnych do prawidłowej realizacji zlecenia; • opracowanie koncepcji techniczno – technologicznej dla całego zakresu inwestycji, uzgodnienie jej z Zamawiającym • opracowanie w niezbędnym zakresie projektów budowlanych, w tym projektów branżowych, uzgodnienie ich z Zamawiającym oraz uzyskanie pozwolenia na budowę; • opracowanie projektów wykonawczych, w tym projektów branżowych dla całości inwestycji, zgodnych co do rozwiązań z projektami budowlanymi, stanowiących ich uszczegółowienie; • opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót; • wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej; • przeszkolenie personelu użytkownika • sporządzenie dokumentacji powykonawczej dla całości przedmiotu zamówienia; • sporządzenie wykazu środków trwałych zrealizowanych w ramach niniejszej inwestycji • uzyskanie pozwolenia na użytkowanie / zgłoszenie zakończenia robót; Wykonawca zrealizuje zamówienia na podstawie Dokumentacji Projektowej opracowywanej przez siebie, zweryfikowanej i zatwierdzonej przez Zamawiającego w zakresie zgodności z PFU oraz dokumentów, do których PFU się odwołuje, oczekiwaniami Zamawiającego, zawartą umową (pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym) oraz obowiązującymi przepisami prawa. Przedstawione w PFU materiały są tylko materiałem wyjściowym dla Wykonawcy do sporządzenia własnych opracowań niezbędnych do wykonania umowy. Zamawiający dopuszcza zmiany w stosunku do przedstawionych wymagań, pod warunkiem akceptacji przez Zamawiającego rozwiązań alternatywnych oraz uzyskania przez Wykonawcę wszelkich niezbędnych uzgodnień z zainteresowanymi stronami. Wykonawca będzie zobowiązany do uzyskania zatwierdzenia przez Zamawiającego proponowanych materiałów, wyposażenia oraz urządzeń przed opracowaniem dokumentacji projektowej. Wykonawca jest zobowiązany do weryfikacji podanych wytycznych dotyczących realizacji poprzez wykonanie własnych obliczeń technologicznych oraz konstrukcyjnych. W przypadku wyniknięcia rozbieżności w rozwiązaniach i danych przedstawionych przez Zamawiającego, a opracowanymi przez Wykonawcę, Wykonawca nie będzie rościł praw do dodatkowego wynagrodzenia. Wszystkie zastosowane w przedmiotowym przedsięwzięciu rozwiązania muszą ograniczać wpływ oczyszczalni na środowisko, w tym powinny ograniczać emisję zanieczyszczeń do powietrza i neutralizację substancji zapachowych oraz chronić klimat akustyczny poprzez ograniczenie emisji dźwięku. 2. Szczegółowe warunki realizacji umowy i jej zakres przedmiotowy, w tym zakres prac projektowych, dostaw oraz robót określa Program funkcjonalno-użytkowy (określany również jako ,,PFU”), stanowiący załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45252100-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium. Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości: 20.000,00 PLN słownie: dwadzieścia tysięcy złotych. 2) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) Pieniądzu; b) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) Gwarancjach bankowych; d) Gwarancjach ubezpieczeniowych; e) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. 2019 poz. 310 z późn. zm).). 3) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być, co najmniej gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie oraz powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) Nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) Numer zamówienia nadany przez Zamawiającego, nazwę zamówienia; c) Określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, d) Kwotę gwarancji, e) Termin ważności gwarancji, f) Bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego (nie później niż w ciągu 30 dni od daty zgłoszenia żądania), w przypadku zaistnienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4 a i art. 46 ust. 5 ustawy. 4) W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu Wykonawca powinien dokonać przelewu na rachunek bankowy 46 1020 45 80 0000 1102 0084 5057 z dopiskiem: „wadium – do postępowania nr RAWiK/01/2020” Przy czym w terminie określonym dla składania ofert środki muszą znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego. Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii odcinka polecenia dokonania przelewu, potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 5) Oryginał dokumentu wadium (w przypadku wnoszenia wadium w formach wskazanych powyżej w pkt. 2) należy złożyć przed upływem terminu składania ofert. 6) Zaleca się, aby poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kserokopię dokumentu wadium Wykonawca dołączył do oferty. 7) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy. 8) Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9) Utrata wadium. a) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: i. odmówił podpisania Umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie; lub ii. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania Umowy; lub iii. zawarcie Umowy w sprawie niniejszego zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; lub b) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej;
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę – złożone zgodnie z wzorem przedstawionym jako Załącznik nr 1 do SIWZ; 2. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, Wykonawca przekazuje zamawiającemu Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - złożone zgodnie z wzorem przedstawionym jako Załącznik nr 7 do IDW (w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu); 3. Wykaz cen – Załącznik Nr 6 do IDW; 4. Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy, o której mowa w punkcie 11 i 12 IDW; 6. Zaparafowany wzór umowy 7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach