Przetargi.pl
Remont nawierzchni ul. Kępa

Gmina Miasta Rypina ogłasza przetarg

  • Adres: 87-500 Rypin, ul. Warszawska 40
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 280 96 19 , fax. 54 280 96 54
  • Data zamieszczenia: 2010-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Rypina
    ul. Warszawska 40 40
    87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 280 96 19, fax. 54 280 96 54
    REGON: 91086671000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rypin.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni ul. Kępa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem postępowania są roboty budowlane związane z remontem nawierzchni ul. Kępa w Rypinie polegające na wykonaniu na istniejącej nawierzchni betonowej nawierzchni z kostki brukowej betonowej z wymianą krawężników drogowych i remontem chodników oraz wjazdów na posesje. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Zakres robót obejmie wykonanie m.in.: 1) robót rozbiórkowych: - rozebranie pasów podbudowy betonowej gr. 15 cm przy połączeniu z ul. Sikorskiego i na części podjazdów na posesje z wywiezieniem gruzu w ilości około 110 m2, - rozebranie i wywóz istniejących krawężników drogowych w ilości około 1000 mb, - rozebranie nawierzchni chodników z płyt betonowych 35 x 35 x 5 na podsypce piaskowej z wywiezieniem gruzu w ilości około 400 m2, 2) wyrównanie istniejącej nawierzchni betonowej poprzez wypełnienie betonem B-10 w ilości około 10 m3, 3) krawężniki betonowe 15 x 22 cm na ławie betonowej z oporem w ilości około 740 mb, 4) krawężniki wjazdowe betonowe 15 x 22 x 100 na ławie betonowej w ilości około 350 mb, 5) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej (cegiełka - kolor szary) grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej w ilości około 2460 m2 (nawierzchnia), 6) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej (cegiełka - kolor czerwony) grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej w ilości około 245 m2 (wjazdy), 7) regulacja studzienek kanalizacyjnych, ścieków ulicznych, zaworów wodociągowych w ilości 41 szt., 8) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej (cegiełka) grubości 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej i warstwie odsączającej z piasku o średniej grubości 5 cm w ilości około 440 m2 w podziale 90% kostka szara, 10 % kostka czerwona, 9) regulacja pionowa studzienek telekomunikacyjnych w ilości 7 szt. i studzienek wodociągowych w ilości 10 szt., 10) obrzeża betonowe 20 x 6 w ilości około 80 mb. z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę, zgodnie z przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, obowiązującymi normami oraz warunkami technicznymi wykonania robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2007 roku, Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Pocztowy S.A. Oddział Włocławek, numer konta 75 1320 1449 2740 5200 2000 0005. Dowód dokonania przelewu (oryginał lub kserokopia) należy dołączyć do oferty. Nie dopuszcza się wpłacania wadium w kasie Zamawiającego! 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości należy złożyć w formie oryginału w tym samym opakowaniu co oferta a kopię wpiąć do oferty. 5. Wadium musi być wniesione (tzn. wadium musi być na rachunku bankowym Zamawiającego) przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 11 października 2010 roku, do godziny 13:00

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rypin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach