Przetargi.pl
Remont nawierzchni szutrowej (tłuczniowej) wewnętrznej w m. Głuchołazy ul. Makuszyńskiego na działkach nr 1734, 1927/2, 1736/5, 1737/12, 1737/13 oraz remont nawierzchni szutrowej (tłuczniowej) wewnętrznej w m. Konradów na działkach nr 220/20, 745, 542/16. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r.

Gmina Głuchołazy ogłasza przetarg

  • Adres: 48-340 Głuchołazy, Rynek 15
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4092100 , fax. 77 4092101
  • Data zamieszczenia: 2016-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Głuchołazy
    Rynek 15 15
    48-340 Głuchołazy, woj. opolskie
    tel. 77 4092100, fax. 77 4092101
    REGON: 53141279200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glucholazy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni szutrowej (tłuczniowej) wewnętrznej w m. Głuchołazy ul. Makuszyńskiego na działkach nr 1734, 1927/2, 1736/5, 1737/12, 1737/13 oraz remont nawierzchni szutrowej (tłuczniowej) wewnętrznej w m. Konradów na działkach nr 220/20, 745, 542/16. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu nawierzchni szutrowych (tłuczniowych) wewnętrznych: 1) w m. Głuchołazy ul. Makuszyńskiego na działkach nr 1734, 1927/2, 1736/5, 1737/12, 1737/13. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r. 2) w m. Konradów na działkach nr 220/20, 745, 542/16. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r. 1.1 Szczegółowy zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie m. in.: a) roboty budowlane kwalifikowane do dofinansowania z budżetu Państwa (promesa MSWiA nr DOLiZK-III-0771-7-1/2016 z dnia 06.04.2016r.) - Obsługa geodezyjna w tym wyznaczenie trasy przebiegu drogi wraz z opracowaniem map powykonawczych - Korytowanie mechaniczne na głębokości 15cm na całej szerokości jezdni 1.490m2 - Wzmacnianie podłoża gruntowego geokratami o wysokości 15cm 1.338 m2 - Nawierzchnia z tłucznia kamiennego grubość po zagęszczeniu 5 i 10cm każda 152 m2 - Umocnienie rowów elementami prefabrykowanymi (korytkami żelbetowymi) 505mb - Krawężniki betonowe wystające na ławie betonowej 320mb - Wykonanie nawierzchni asfaltowej w ciągu jednolitym całą szerokością jezdni, (4cm warstwa wiążąca i 3 cm warstwa ścieralna) 255,5 m2 - Formowanie i zagęszczanie nasypów do wys. 3,0m pow. 341,28m3 - Zabezpieczenie placu budowy u ubezpieczenie budowy w czasie trwania robót - Wywóz odpadów na wysypisko b) roboty budowlane niekwalifikowane do dofinansowania z budżetu Państwa - Naprawa dróg tłuczniowych 107,5 m3 - Naprawa dróg gruntowych zagęszczenie 2150 m2 - Wykonanie kanału z rur PVC średnica zew 200 - 12mb Wymienione elementy stanowią wyłącznie wyszczególnienie głównych robót budowlanych. Szczegółowy zakres robót znajduje się w przedmiarze robót, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Wynagrodzenie Wykonawcy jest współfinansowane z budżetu Państwa - Promesa MSWiA nr DOLiZK-III-0771-7-1/2016 z dnia 06.04.2016r. 1.2 Dodatkowe koszty Wykonawcy, które mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia: - koszty badań i sprawdzeń (wskaźniki zagęszczenia gruntu, warstw podbudowy itp.), - koszty związane z organizacją ruchu w czasie trwania robót wraz z opracowaniem i zatwierdzeniem projektów organizacji ruchu, montażem oznakowań, itp., - koszty opłat z tytułu zajęcia pasa drogowego dla zarządców dróg, których gmina nie jest właścicielem skrzyżowania dróg gminnych z innymi drogami, - w przypadku naruszenia własności osób trzecich, poniesienie kosztów z tytułu wyrządzonych szkód we własnym zakresie, - inne koszy, które pojawią się w trakcie realizacji zamówienia 1.3 Dodatkowe wymagania/warunki Zamawiającego związane z przedmiotem zamówienia: - Istnieje możliwość dokonania wizji lokalnej, w celu uwzględnienia wszystkich uwarunkowań mających istotny wpływ na kształtowanie ceny ofert. - Wykonawca zobowiązuje się do realizacji robót zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym - Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającemu harmonogram rzeczowo-finansowy najpóźniej na dwa dni przed planowanym terminem zawarcia umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji jakości
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gmina.glucholazy.sisco.info/?przetargi=1&rok=2016&mc=6
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach