Przetargi.pl
REMONT NAWIERZCHNI ŚCIEŻKI ROWEROWEJ WZDŁUŻ DK25 O DŁUGOŚCI CA 3,6 KM

Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-066 Bydgoszcz, Konarskiego
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 525 835 422 , fax. 525 835 452
  • Data zamieszczenia: 2021-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy
    Konarskiego 1-3
    85-066 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 525 835 422, fax. 525 835 452
    REGON: 09235621900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.bydgoski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT NAWIERZCHNI ŚCIEŻKI ROWEROWEJ WZDŁUŻ DK25 O DŁUGOŚCI CA 3,6 KM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotowe roboty budowlane polegają na prawie nawierzchni istniejącej ścieżki rowerowej zgodnie z załączonym przedmiarem zlokalizowanej na terenie gminy Sicienko. W/w ścieżka rowerowa o nawierzchni z kruszywa naturalnego położona jest wzdłuż dawnej DK 25, na odcinku leśnym, równolegle do tejże drogi. Miejsce prac obejmuje odcinek o łącznej długości 3618 m, zaczyna się kilkaset metrów za granicą administracyjną miasta Bydgoszczy (za ul. Opławiec) a kończy się w pobliżu skrzyżowaniu z DW 244 przy restauracji Ugotowani. Załączony przedmiar robót zakłada naprawę ścieżki rowerowej w następujących sposób: 618 mb istniejącej ścieżki rowerowej (o szerokości 2 m) z kruszywa naturalnego (od strony drogi wojewódzkiej) naprawione zostanie poprzez wykorytowanie istniejących warstw do niezbędnej głębokości, a następnie ułożenie kostki betonowej szarej bezfazowej o gr. 6cm na podsypce cementowo-piaskowej o grub. 5 cm do wysokości istniejącego obrzeża (bez wymiany obrzeży betonowych), pozostałe 3000 mb istniejącej dwumetrowej ścieżki rowerowej naprawione zostanie poprzez wymianę górnej, zniszczonej warstwy ścieżki z mieszaniny żwiru 2/16 i piasku łamanego 0/2 i ułożenie nowych warstw zgodnie z załączonym przedmiarem i rysunkiem konstrukcyjnym. Całkowita powierzchnia niezbędnych do wykonania prac to ok. 7236m2. Wykonawca w ramach realizacji zadania wykona: projekt tymczasowej organizacji ruchu i uzyska jego zatwierdzenie. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: a) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudnienia pracownika za wynagrodzeniem. b) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób kierujących budową. c) Sposób udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz sankcje z tytułu nie spełnienia tych wymagań zostały określone w istotnych postanowieniach umowy. d) Wykonawca przed podpisaniem umowy dostarczy Zamawiającemu wykaz osób fizycznych skierowanych do realizacji zadania wraz z określeniem podstawy zatrudnienia (imię nazwisko pracownika, data zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy i wymiar etatu).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233162-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach