Przetargi.pl
„Budowa ścieżki rowerowej na terenie Gminy Zławieś Wielka – etap II ”.

Gmina Zławieś Wielka ogłasza przetarg

  • Adres: 87-134 Zławieś Wielka, Handlowa 7
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zławieś Wielka
    Handlowa 7
    87-134 Zławieś Wielka, woj. kujawsko-pomorskie
    REGON: 871118767
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zlawies.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa ścieżki rowerowej na terenie Gminy Zławieś Wielka – etap II ”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pt.: „Budowa ścieżki rowerowej na terenie Gminy Zławieś Wielka – etap I”.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Projekcie wykonawczym: Budowa ścieżki rowerowej w miejscowości Zławieś Mała, Pędzewo, Zławieś Wielka i Gutowo wn pasie drogowym stanowiącym działki nr: 269 (obręb Zławieś Mała); 6, 40 (obręb Pędzewo); 239 (obręb Zławieś Wielka); 275 (obręb Gutowo) w Gminie Zławieś Wielka. Zadanie obejmuje budowę utwardzonego ciągu rowerowego biegnącego wzdłuż istniejącej śladu starotorza na odcinku leśnym w pasie drogowym drogi gminnej. Projektowana ścieżka rowerowa w zakresie etapu II ma swój początek w m. Zławieś Mała, a koniec w m. Gutowo. Trasa została podzielona na 5 odcinków (oznaczenia tras w zakresie liter „A1”, „A2”, „B”, „C”, „D”). Standardowa szerokość ścieżki rowerowej to 2,00m, natomiast długość poszczególnych odcinków to: „A1”/114,63m, „A2”/147,70m, „B”/606,74m, „C”/135,31m, „D”/1395,75m.Projektowane roboty drogowe obejmują:- wykonanie robót rozbiórkowych i przygotowawczych,- wykonanie niezbędnych robót ziemnych,- wykonanie konstrukcji nawierzchni wg przyjętych schematów konstrukcji,- wykonanie poboczy gruntowych,- wykonanie trawników (zieleni),- wykonanie robót wykończeniowych.3. Zakres robót w ramach ustalonego wynagrodzenia obejmuje ponadto: a) obsługę geodezyjną polegającą na wytyczeniu przebiegu robót;b) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wraz ze sporządzeniem w jej wyniku dokumentacji geodezyjno-kartograficznej (mapy zasadniczej 1:500 lub 1:1000 obejmującej cały zakres robót), złożenie w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej w Toruniu i przekazanie potwierdzonej kopii Zamawiającemu;c) naprawa uszkodzonych urządzeń, wjazdów do posesji, odszkodowania za zniszczone uprawy itp.d) naprawa uszkodzonych odcinków dróg; e) przygotowanie niezbędnych dokumentów/projektów/ celem uzyskania zezwolenia na zajęcie pasa drogowego wraz z koniecznymi opłatami oraz inne niezbędne opłaty, ponadto wprowadzenia tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy –jeżeli dotyczy;f) sporządzenie dokumentacji powykonawczej, opisanej i skompletowanej w dwóch egzemplarzach.g) WYKONAWCA jest zobowiązany w terminie umownym uzyskać POZOWLENIA NA UŻYTKOWANIE.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233162-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 15.000,00zł2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy.3. Wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: :a. w pieniądzu – wyłącznie przelewem na rachunek bankowy wskazany poniżej,b. gwarancjach bankowych,c. gwarancjach ubezpieczeniowych,d. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 299).4. Wadium w pieniądzu: należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Toruniu Oddział w Złejwsi Wielkiej Nr 56 9511 0000 0025 0320 2000 0380, z zaznaczeniem, że dotyczy przetargu pn.: „Budowa ścieżki rowerowej na terenie Gminy Zławieś Wielka – etap II”.a. za datę wniesienia wadium uznaje się datę uznania rachunku Zamawiającego,b. Zamawiający dokona sprawdzenia czasu wpływu wadium na swoje konto.5. Zamawiający zastrzega, że w razie składania gwarancji lub poręczeń jako wadium przetargowego:a. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania wraz z ofertą oryginału gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do ich wystawienia tj. wystawcę dokumentu;b. gwarancje oraz poręczenia muszą mieć datę początkową ważności równą co najmniej ostatecznemu terminowi składania ofert, a datę końcową ważności upływającą najwcześniej w ostatnim dniu związania ofertą;c. gwarancje oraz poręczenia muszą obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium określone w ustawie;d. gwarancje oraz poręczenia powinny być wystawione na Gminę Zławieś Wielka, z ich treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;e. gwarancje oraz poręczenia muszą określać bezwarunkowe i nieodwołalne prawo Zamawiającego do ich realizacji, na pierwsze żądanie Zamawiającego;f. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);g. gwarancje oraz poręczenia, w których ograniczono prawa Zamawiającego, lub w których uzależniono realizację od spełnienia jakichkolwiek warunków przez Zamawiającego do wykonania których Zamawiający nie wyraził zgody na piśmie, uznane zostaną jako nie spełniające warunków.6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy zostanie odrzucona.7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa ustawa.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:– Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie;2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:– Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie;3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:– Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie;4) zdolności technicznej lub zawodowej:w celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawcy zobowiązany jest wykazać, iż:a. wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – minimum dwie robotyo wartości co najmniej 1.000.000,00zł brutto każda, polegającą na budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie dróg, chodników, ciągów pieszo – rowerowych, dróg rowerowych o nawierzchni bitumicznej.Wartości podane w dokumentach w walutach obcych, celem oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu, zostaną przeliczone na złote wg kursu średniego danej waluty do złotego, publikowanego w tabeli kursów średnich Narodowego Banku Polskiego (NBP), obowiązujących na dzień publikacji ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.b. dysponuje lub będzie dysponował osobą, która zostanie skierowana przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnej za kierowanie robotami budowlanymi:- min. 1 osobą, która musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej .Zamawiający określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2020 r., poz. 220).Ponadto Zamawiający uzna spełnienie wyżej wymienionych wymagań, jeżeli osoby posiadają uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane, uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego, odpowiednie do realizacji przedmiotu zamówienia, do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.2. W niniejszym postępowaniu zamawiający nie określa szczególnego, obiektywnie uzasadnionego, sposobu spełniania przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunków udziału w postępowaniu.3. Do przeliczenia na PLN wartości wskazanej w dokumentach złożonych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, wyrażonej w walutach innych niż PLN, zamawiający przyjmie średni kurs publikowany przez Narodowy Bank Polski z dnia wszczęcia postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-02-16

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach