Przetargi.pl
BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ W RAMACH ROZBUDOWY DROGI POWIATOWEJ NR 1514C MĄKOWARSKO - SOKOLE KUŹNICA - KORONOWO Numer referencyjny: OR-VII.

Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-066 Bydgoszcz, Konarskiego
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 525 835 422 , fax. 525 835 452
  • Data zamieszczenia: 2021-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy
    Konarskiego 1-3
    85-066 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 525 835 422, fax. 525 835 452
    REGON: 09235621900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.bydgoski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ W RAMACH ROZBUDOWY DROGI POWIATOWEJ NR 1514C MĄKOWARSKO - SOKOLE KUŹNICA - KORONOWO Numer referencyjny: OR-VII.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na budowie bitumicznej ścieżki rowerowej o całkowitej długości 4,403 m w odcinkach 972 m oraz 3431 m zlokalizowanej w pasie drogowym rozbudowanej w 2018/2019 roku drogi powiatowej 1514C Mąkowarsko – Sokole – Koronowo. Miejsce prac położone jest w pobliżu m. Sokole Kuźnica, w północnej części gminy Koronowo, powiat bydgoski, województwo kujawsko – pomorskie. Pierwszy z odcinków ścieżki rowerowej o długości 972 m położony jest na odcinku od mostu na Krówce Leśnej w kierunku Koronowa, natomiast drugi odcinek o długości 3431 m od mostu na Krówce Leśnej w kierunku Mąkowarska. 2) Załączona do niniejszego przetargu dokumentacja obejmuje również zrealizowaną we wcześniejszych latach część dotyczącą rozbudowy jezdni i infrastruktury towarzyszącej. Przedmiotowe roboty budowlane dotyczą tylko zakresu budowy bitumicznej ścieżki rowerowej z asfaltu AC11S 50/70 w obrzeżach betonowych 8x30 wraz z jej oznakowaniem zgodnie z załączonym przedmiarem robót i projektem stałej organizacji ruchu. Zakres niezbędnych prac obrazuje załączony PRZEDMIAR ROBÓT. 3) Przedmiot zamówienia realizowany będzie na podstawie: ostatecznej decyzji ZRID o numerze WN.673.18.2017 z dnia 14.07.2017 r. 4) Wykonawca w trakcie realizacji robót (na odcinkach, gdzie obecnie jest zlokalizowany chodnik) jest zobowiązany zapewnić niezbędną pomoc osobom niepełnosprawnym, w szczególności niewidomym i poruszającym się na wózkach inwalidzkich. Przedmiot zamówienia winien być realizowany w sposób zgodny z właściwym standardem dostępności dla polityki spójności na lata 2014-2020. I tak np. w tymczasowym ciągu pieszym należy zapewnić miejsca umożliwiające wymijanie o szerokości 150 cm nie więcej niż co 20 metrów. Tymczasowe ciągi piesze należy wyznaczać tak by były pozbawione przeszkód poziomych i pionowych (może to oznaczać konieczność budowy tymczasowych ramp i pochylni, których nachylenie nie może przekraczać 6%). Uwzględniając osoby niewidome i słabowidzące należy wyznaczać tymczasowe ciągi piesze przy pomocy zapór drogowych dwu lub trzylistwowych (U-20c lub U-20d). Niedozwolone jest wyznaczanie tymczasowych ciągów pieszych przy pomocy taśm ostrzegawczych. Pomosty i kładki tymczasowe należy wyposażyć w balustrady oznaczone kolorem białym i czerwonym 5) Zamawiający wskazuje, że spełnienie standardów dostępności może być przedmiotem weryfikacji na etapie kontroli przedmiotowej inwestycji, a ich weryfikacja będzie podstawą do oceny poziomu dostępności oraz kwalifikowalności poniesionych wydatków. 6) Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (dalej: STWiOR), stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. 7) Zamawiający informuje, że materiał z rozbiórek oraz zdjęty humus, nieprzewidziany do ponownego wbudowania, jest własnością Wykonawcy. Zagospodarowanie pozyskanych w trakcie rozbiórek ww. materiałów musi nastąpić zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, uzyskanymi uzgodnieniami gestorów oraz poleceniami Zamawiającego. 8) Zamawiający wymaga, by w przypadku konieczności zawieszenia robót przez Wykonawcę z uwagi na warunki atmosferyczne uniemożliwiające ich prowadzenie (okres zimowy) lub z innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy (wprowadzenie stanu epidemii), plac budowy zostanie starannie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233162-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach