Przetargi.pl
Remont nawierzchni nieutwardzonych i wykonanie nawierzchni ulepszonych oraz ścinki poboczy w ciągu dróg gminnych w Gminie Siechnice, w podziale na zadania: Zadanie 1. Obszar Gminy na północ od linii kolejowej Wrocław-Opole-wg załącznika graficznego; Zadanie 2. Obszar Gminy na południe od linii kolejowej Wrocław-Opole - wg załącznika graficznego

Burmistrz Siechnic ogłasza przetarg

  • Adres: 55-010 Święta Katarzyna, ul. Żernicka 17
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3116256 wew 114 , fax. 71 3114370
  • Data zamieszczenia: 2012-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Siechnic
    ul. Żernicka 17 17
    55-010 Święta Katarzyna, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3116256 wew 114, fax. 71 3114370
    REGON: 93193512900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.siechnice.dolnyslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni nieutwardzonych i wykonanie nawierzchni ulepszonych oraz ścinki poboczy w ciągu dróg gminnych w Gminie Siechnice, w podziale na zadania: Zadanie 1. Obszar Gminy na północ od linii kolejowej Wrocław-Opole-wg załącznika graficznego; Zadanie 2. Obszar Gminy na południe od linii kolejowej Wrocław-Opole - wg załącznika graficznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie 1. obejmuje następujący zakres prac: remont nawierzchni gruntowych - przewidywana ilość prac ok. 27 000,00 m2; remont nawierzchni nieutwardzonych, ulepszonych tłuczniem przewidywana ilość prac ok. 150 000,00 m2; wykonanie nawierzchni nieutwardzonych, ulepszonych tłuczniem, z materiału Wykonawcy, przewidywana ilość prac ok. 25 000,00 m2 ; wykonanie nawierzchni nieutwardzonych, ulepszonych tłuczniem, z materiału Zamawiającego, przewidywana ilość prac ok. 3 000,00 m2 ; ścinka poboczy - średnia szerokość do 0,5 mb (wysokość 10 cm) przewidywana ilość prac ok. 1 000,00 m2, wywóz nadmiaru wraz z utylizacją; skropienie nawierzchni wodą na pow. ok. 150 000,00 m2; regulacja wysokościowa i poprawa posadowienia włazów kanałowych przewidywana ilość ok. 10 szt, wpustów deszczowych, skrzynek od hydrantów, zaworów itp. w ilości ok. 1+3+5=9. Zadanie 2. obejmuje następujący zakres prac: remont nawierzchni gruntowych - przewidywana ilość prac ok. 27 000,00 m2; remont nawierzchni nieutwardzonych, ulepszonych tłuczniem przewidywana ilość prac ok. 150 000,00 m2; wykonanie nawierzchni nieutwardzonych, ulepszonych tłuczniem, z materiału Wykonawcy, przewidywana ilość prac ok. 25 000,00 m2 ; wykonanie nawierzchni nieutwardzonych, ulepszonych tłuczniem, z materiału Zamawiającego, przewidywana ilość prac ok. 3 000,00 m2 ; ścinka poboczy - średnia szerokość do 0,5 mb (wysokość 10 cm) przewidywana ilość prac ok. 1 000,00 m2, wywóz nadmiaru wraz z utylizacją; skropienie nawierzchni wodą na pow. ok. 150 000,00 m2; regulacja wysokościowa i poprawa posadowienia włazów kanałowych przewidywana ilość ok. 10 szt, wpustów deszczowych, skrzynek od hydrantów, zaworów itp. w ilości ok. 1+3+5=9. Prace na drogach, będą przebiegać zgodnie z bieżącym zleceniem. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości podanych prac w trakcie realizacji zadania w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego lub posiadanych środków finansowych. Regulacja wysokościowa i poprawa posadowienia wpustów deszczowych. Regulacja wysokościowa i poprawa posadowienia górnej części włazów studni kanalizacyjnych. Prace będą przebiegać zgodnie z bieżącym zleceniem. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości podanych prac w trakcie realizacji zadania w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego lub posiadanych środków finansowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siechnice.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach