Przetargi.pl
„Remont nawierzchni na odcinku pomiędzy Nabrzeżem Pilotowym a Latarnią Morską w porcie Ustka”

Urząd Morski w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, Al. Sienkiewicza
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598 428 406 , fax. 059 8428406, 8412443
  • Data zamieszczenia: 2020-02-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Morski w Słupsku
    Al. Sienkiewicza 18
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 598 428 406, fax. 059 8428406, 8412443
    REGON: 14502300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umsl.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont nawierzchni na odcinku pomiędzy Nabrzeżem Pilotowym a Latarnią Morską w porcie Ustka”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    znajduje się w rozdziale 2 SIWZ: "2.1. Przedmiotem zamówienia jest „Remont nawierzchni na odcinku pomiędzy Nabrzeżem Pilotowym a Latarnią Morską w porcie Ustka”. 2.2. W ramach planowanego przedsięwzięcia zakłada się wykonanie remontu nawierzchni na odcinku pomiędzy Nabrzeżem Pilotowym a Latarnią Morską w porcie Ustka - obr. ew.: Ustka, dz. nr: 1024/2, 1560/119. 2.3. Istniejący stan zagospodarowania działki: Teren inwestycji posiada nawierzchnie: betonową, asfaltową, z kostki kamiennej i betonowej. Nawierzchnia jest w złym stanie technicznym: jest skorodowana, posiada wyboje, zapadnięcia i pęknięcia. Działki na których prowadzone będą prace posiadają dostęp do drogi publicznej, położone są poza obszarami eksploatacji górniczej. 2.4. Zakres robót W ramach robót budowlanych planuje się wymianę istniejącej nawierzchni i podbudowy. 2.5. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.5.1. wykonanie nawierzchni z kostki betonowej: 1) kostka betonowa w kolorze żółtym h-8cm, 2) podsypka cementowo-pisakowej 4cm, 3) podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego gr.25cm, 4) podbudowa pomocnicza stabilizowana cementem gr.20cm; 2.5.2. wykonanie krawężników i obrzeży: 1) krawężniki betonowo 30x15 cm ułożone na ławie betonowej z oporem z betonu B-15, 2) obrzeża betonowe 8x30cm ułożone na ławie betonowej z oporem z betonu B-15; 2.5.3. wykonanie odwodnienia wód opadowych: wpust deszczowy wraz ze studnią o średnicy 50cm wraz z osadnikiem 0,5m i przykanalikiem PVC160; 2.5.4. uzbrojenie terenu wykonanie dwóch studni teletechnicznych SK1 oraz rury osłonowej fi 100mm o długości 17m i 12m.2.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zgodnie z art. 31 ustawy PZP, zawiera projekt budowlany specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz pomocniczo przedmiary robót, stanowiące załączniki od Nr 8 do Nr 14 do niniejszej SIWZ: 1) Projekt budowlany, 2) STWiORB, 3) Pomocniczy przedmiar robót, 4) Wojewoda Pomorski (zgłoszenie robót niewymagających pozwolenia na budowę), 5) Pomorski Wojewódzki Konserwator Zabytków opinia archeologiczna, 6) Rysunek nr 1, 7) Rysunek nr 2. 2.7. Dodatkowe wymagania: 2.7.1. Zamawiający wymaga od wykonawcy prowadzenia wewnętrznego dziennika budowy. 2.7.2. Wykonawca po rozbiórce nawierzchni i podbudowy umożliwi Zamawiającemu na jego koszt wymianę rury osłonowej typu AROT wraz z kablem zasilającym na odcinku pomiędzy Latarnią Morską Ustka a Stacją Meteorologiczną na okres nie dłuższy niż 7 dni. 2.7.3. Odzyskaną kostkę kamienną należy przekazać na plac Kapitanatu Portu Ustka (transport max do 300 m). 2.7.4. Wykonawca winien dokonać oględzin przedmiotu umowy, jego otoczenia oraz zdobyć na jego własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy na wykonanie robót. Oględziny zostaną dokonane na koszt i ryzyko Wykonawcy.2.7.5. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, a Zamawiający w żadnym przypadku nie będzie ponosił zobowiązań ani odpowiedzialności z tym związanej. 2.7.6. Oferta powinna zawierać całość zamówienia. Wykonawca winien zapoznać się ze wszystkimi warunkami, które są niezbędne do wykonania przedmiotu umowy bez konieczności ponoszenia przez Zamawiającego jakichkolwiek dodatkowych kosztów. Cenę oferty należy obliczyć jako cenę ryczałtową uwzględniając zakres zamówienia określony w dokumentacji przetargowej oraz koszty związane z realizacją zamówienia jak i ewentualne ryzyko wynikające z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy.2.7.7. Wykonawca bez odrębnego wynagrodzenia zobowiązuje się wykonać montaż pod licznika w miejscu poboru wody oraz energii elektrycznej, a także zobowiązuje się ponosić bieżące koszty tego zaopatrzenia. 2.7.8. Zaplecze budowy wskazane przez Zamawiającego zostanie przygotowane przez Wykonawcę na jego koszt i jego ryzyko. Wykonawca we własnym zakresie zapewni kabinę WC i śmietnik na odpady. 2.7.9. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu harmonogram rzeczowo-terminowy uwzględniający termin realizacji zadania do: 7 dni od dnia podpisania umowy. 2.7.10. Prace budowlane należy prowadzić zgodnie z warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, obowiązującymi normami i sztuką budowlaną, przestrzegając przepisy bhp i ppoż. 2.7.11. Wykonawca przed rozpoczęciem robót budowlanych przedłoży do akceptacji Zamawiającemu komplet wniosków materiałowych. Wzór wniosku materiałowego zostanie przekazany w dniu podpisania umowy. 2.7.12. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji powykonawczej z zrealizowanego zakresu robót. 2.8. Roboty muszą być wykonane zgodnie z opisaną w pkt 2.6. dokumentacją, obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych umową warunkach. 2.9. Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy. 2.10. Wymagany minimalny okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy i zostanie określony zgodnie z ofertą wykonawcy (kryterium oceny ofert). 2.11. Wykonawca powinien dysponować sprzętem umożliwiającym prawidłową realizację robót. 2.12. W przypadku stwierdzenia, że roboty wykonane są niezgodnie z obowiązującymi przepisami i ustaleniami, Zamawiający może odmówić zapłaty i żądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy. 2.13. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacja budowlana) zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) Zamawiający dopuszcza produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu. Za materiały równoważne rozumie się materiały o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych lub lepszych niż podane w STW i ORB lub przedmiarach robot. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia na etapie realizacji robót stosownych dokumentów, potwierdzających równoważność tych materiałów lub urządzeń. 2.14. Zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji budowlanej za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych bądź systemów odniesienia. 2.15. Zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań, o których mowa w pkt. 2.13. i 2.14. wymaga akceptacji Zamawiającego. 2.16. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów spełniających wymagania norm, posiadających odpowiednie certyfikaty i aprobaty techniczne oraz założone w projekcie parametry techniczne. 2.17. Wykonawca zobowiązany jest do wyceny robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia wyłącznie z materiałów i urządzeń fabrycznie nowych, dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, objętych certyfikatem w zakresie tzw. znaku bezpieczeństwa, wskazującego na zgodność z Polską Normą, aprobatą techniczną i właściwymi przepisami technicznymi zgodnie z art. 10 ustawy z 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane.2.18. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących czynności związane z ułożeniem nawierzchni, o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”. 2.19. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 4 do SIWZ – wzorze umowy. 2.20. Opis przedmiotu za pomocą kodów CPV Wspólnego Słownika Zamówień: 45000000-7- Roboty budowlane, 45233200-1 – Roboty w zakresie różnych nawierzchni, 45233253-7 – Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych, 45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli, 45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne."
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta. Na ofertę składają się następujące dokumenty: 1. Formularz oferty przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 2. oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; 3. oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; 4. w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub jego kopię poświadczoną notarialnie; 5. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia, zgodnie z pkt. 10.2. SIWZ; 6. zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt. 9.3. SIWZ, jeżeli dotyczy; 7. dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach