Przetargi.pl
Prace remontowe w Szkole Podstawowej im. Kontradmirała Xawerego Czernickiego w Wielkim Podlesiu polegające na remoncie dwóch łazienek

GMINA KOŚCIERZYNA ogłasza przetarg

  • Adres: 83-400 Kościerzyna, ul. Strzelecka 9
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586865980
  • Data zamieszczenia: 2024-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA KOŚCIERZYNA
    ul. Strzelecka 9
    83-400 Kościerzyna, woj. pomorskie
    tel. 586865980
    REGON: 191675184
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://koscierzyna.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prace remontowe w Szkole Podstawowej im. Kontradmirała Xawerego Czernickiego w Wielkim Podlesiu polegające na remoncie dwóch łazienek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są „Prace remontowe w Szkole Podstawowej im. Kontradmirała Xawerego Czernickiego w Wielkim Podlesiu polegające na remoncie dwóch łazienek” Inwestycja przewiduje remont dwóch toalet, w tym:  demontaż starych płytek i tynków na ścianach, demontaż starych płytek z podłogi oraz posadzki cementowej, wykonanie nowych tynków na ścianach, wykonanie nowych posadzek cementowych, wykonanie odgrzybiania ścian i sufitów, wykonanie izolacji poziomej i pionowej przeciwwilgociowej i przeciwwodnej, wykonanie posadzek z płytek o wym. 30x30 cm (kolor uzgodnić z Zamawiającym), wykonanie okładzin ścian z płytek o wym. 20x50 cm, na wys. ok. 215 cm (kolor uzgodnić z Zamawiającym),  silikonowanie glazury i gresu wraz z odtłuszczaniem, wymiana drzwi wewnętrznych – 5 kpl., wykonanie gładzi na sufitach i ścianach powyżej okładziny z płytek, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi sufitów i ścian, wywóz i utylizacja gruzu, obsadzenie nowych kratek wentylacyjnych - 2 szt., demontaż istniejących podejść odpływowych, urządzeń sanitarnych, armatury, demontaż na czas remontu grzejników i ponowny montaż po zakończeniu robót, wykucie bruzd w ścianach oraz wykonanie nowych podejść instalacyjnych wod-kan w obrębie remontowanych pomieszczeń, wykonanie montażu urządzeń sanitarnych (ustępy, pisuary, umywalki z półpostumentem), nowej armatury i baterii, zaworów czerpalnych, wykonanie przyłącza do pralki - 1 szt., wymiana wpustu ściekowego - 2 szt., demontaż na czas remontu i po zakończeniu prac budowlanych ponowny montaż wentylato-rów elektrycznych, lamp sufitowych, wymiana na nowe gniazd i łączników elektrycznych – kolor i wzór uzgodnić z Zamawiającym, wkucie pod tynk przewodów, które obecnie poprowadzone są w korytkach natynkowych, montaż luster: 50x60 cm – 3 szt., 50x40 cm – 1 szt.,  montaż pojemników na mydło - 4 szt.,  montaż podajnika papieru - 4 szt.,  montaż pojemnika na papier toaletowy - 4 szt., Kolorystykę materiałów Zamawiający wybierze na etapie realizacji, po podpisaniu umowy.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załączona dokumentacja zgłoszenia robót budowlanych, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz rzuty łazienek.Przedmiot zamówienia współfinansowany jest w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabyt-ków.Jeżeli prace będą wykonywane w miesiącu wrześniu to należy zachować szczególne warunki bezpie-czeństwa dla osób przebywających w budynku szkolnym. W razie potrzeby wykonawca zabezpiecza elementy wyposażenia uniemożliwiające mu wykonanie danego zakresu robót. Roboty głośne (sku-wania, rozbiórki mechaniczne) należy prowadzić po wcześniejszym zgłoszeniu i uzgodnieniu godzin realizacji. Wykonawca przedstawi przed rozpoczęciem prac szczegółowy harmonogram realizacji prac poszczególnych zakresów. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia lub innych rozdziałach niniejszej SWZ nastąpi odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z zapisami opisu przedmiotu zamówienia, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych i jakości nie gorszych od założonych w w/w dokumentach.We wszystkich zapisach SWZ oraz jej załącznikach, w których Zmawiający, ze względu na brak możliwości opisania przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób, odwołuje się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych lub systemów referencji technicznych, bądź wskazane są znaki towarowe, patenty, źródła pochodzenia lub szczególne procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, zgodnie z art. 99 ust. 5 oraz art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W przypadku, gdy w dokumentach, które stanowią opis przedmiotu zamówienia podano nazwy materiałów, produktów konkretnych producentów to należy traktować to jedynie jako określenie pożądanego standardu i jakości. We wszystkich takich sytuacjach Wykonawca może zaoferować równoważne materiały, produkty o co najmniej takich samych parametrach technicznych oraz jakościowych. Przez równoważność produktu rozumie się zaoferowanie produktu, którego parametry techniczne zastosowanych materiałów, wydajność, trwałość oraz jakość jest nie gorsza od jakości produktów opisanych w SWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.Na stronie internetowej Zamawiającego zamieszcza się przedmiary robót, lecz jedynie tylko i wyłącznie jako materiał informacyjny (pomocniczy) niebędący załącznikiem do SWZ i nie będący dokumentem obowiązującym w niniejszym postępowaniu. Wykonawca może z niego skorzystać na zasadzie dobrowolności i na własną odpowiedzialność.Zgodnie z zapisami art. 91 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający wskazuje, że nie dokonuje podziału zamówienia na części. Roboty winny być wykonane przez jednego wykonawcę ze względu na technologiczną spójność.Dokonanie wymuszonego podziału zamówienia na zbyt małe części mogłoby spowodować niskie zainteresowanie tym zamówieniem nawet wśród wykonawców z sektora MŚP.3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.4. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań. 5. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy6. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani.7. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.8. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie przez wykonawców,o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp.11. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej oraz nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 12. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp.13. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert w postaci katalogów elektronicznych ani dołączania katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacjach określonych w art. 93 ustawy Pzp.14. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. Rozliczenie zamówienia dokonywane będą w PLN.15. Zamawiający przewiduje udzielenie zaliczki na poczet wykonania zamówienia.16. Przedmiot zamówienia należy wykonać w sposób uwzględniający wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:2000 zł (słownie: dwa tysiące złotych);2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:3.1.pieniądzu;3.2.gwarancjach bankowych;3.3.gwarancjach ubezpieczeniowych;3.4.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).a) 4.Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Bank Spółdzielczy w Kościerzynie 36832800072001000755160004;z podaniem tytułu: „Prace remontowe w Szkole Podstawowej im. Kontradmirała Xawerego Czernickiego w Wielkim Podlesiu polegające na remoncie dwóch łazienek”UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.5.Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:5.1.musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 98 ust. 6 uPzp.5.2.z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;5.3.powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;5.4.termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5.5.w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;5.6.beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Kościerzyna, ul. Strzelecka 9, 83-400 Kościerzyna;5.7.w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 uPzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);6.Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 uPzp. zostanie odrzucona .7.Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 uPzp
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2. O udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 112 ustawy Pzp), mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają określone przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, w zakresie:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:- zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie;2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów- zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie;3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej- zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie;4) zdolności technicznej lub zawodowejWykaz robót budowlanychO udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończyli co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości minimum 150 000 złotych brutto.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-05-23

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach