Przetargi.pl
Budowa i przebudowa dróg gminnych w Nowym Dworze Gdańskim środki z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg

Gmina Nowy Dwór Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 82-100 Nowy Dwór Gdański, Wejhera 3
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 55 247 24 01 , fax. 55 247 24 05
  • Data zamieszczenia: 2024-05-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowy Dwór Gdański
    Wejhera 3
    82-100 Nowy Dwór Gdański, woj. pomorskie
    tel. 55 247 24 01, fax. 55 247 24 05
    REGON: 170747891
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastonowydwor.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa i przebudowa dróg gminnych w Nowym Dworze Gdańskim środki z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A. Część I: Przebudowa ul. Bocznej, Chabrowej i Polnej w Nowym Dworze GdańskimZakres prac obejmuje przebudowę drogi ul. Polnej o nawierzchni z masy bitumicznej na długości ok. 65mb w obrębie skrzyżowania z ul. Boczną wraz z wykonaniem wyniesionego przejścia dla pieszych. Przebudowę ul. Bocznej na całym odcinku tj. ok 248mb. Przebudowa ul. Chabrowej na długości ok. 226m do skrzyżowania z ul. Okopową. Projektowane odcinki drogi ul. Bocznej oraz Chabrowej przewidziano do wykonania z kostki betonowej. Na terenie objętym dokumentacją istniejące drogi posiadają nawierzchnię częściowo z masy bitumicznej, a częściowo z płyt betonowych oraz gruntową o szerokości zmiennej około 6,00m. W granicach realizacji inwestycji występuje sieć wodociągowa, gazowa, kanalizacyjna (sanitarna, deszczowa) i energetyczna. Szerokość dróg z kostki betonowej wyniesie 6,00m.W zakres zamówienia wchodzi wykonanie następujących robót budowlanych: • przebudowę istniejących nawierzchni jezdni,• przebudowę chodnika,• przebudowa istniejących zjazdów,• przebudowę podziemnego systemu odwodnienia-kanalizacji deszczowej,• usunięcie kolizji infrastruktury technicznej związanej z przebudową drogi,• przebudowę oświetlenia drogowego, • doświetlenie przejść dla pieszych,• wykonanie oznakowania pionowego i poziomego,• wykonanie zieleni przydrożnej w formie trawników w pasie drogowym,• budowa kanału technologicznego,• pozostałych, wynikających z dokumentacji projektowej.B. Część II: Budowa ul. Łąkowej i Jaśminowej w Nowym Dworze Gdańskim.Zakres prac obejmuje budowę drogi ul. Łąkowej od skrzyżowania skanalizowanego z drogą wojewódzką DW502 o nawierzchni z masy bitumicznej do skrzyżowania z ul. Jaśminową, a na dalszym odcinku do dowiązania się z istniejącą nawierzchnią z kostki betonowej, na długości około 115mb. Budowa ul. Jaśminowej z masy bitumicznej od skrzyżowania z ul. Łąkową do istniejącej nawierzchni, na odcinku o długości ok. 74mb. Na terenie objętym dokumentacją istniejące drogi posiadają nawierzchnię z kruszywa, natomiast ul. Jaśminowa w większości jest obszarem niezagospodarowanym, stanowiącym teren zielony. W granicach realizacji inwestycji występuje sieć wodociągowa, gazowa, elektroenergetyczna, teletechniczna oraz kanalizacyjna (sanitarna, deszczowa). W zakres zamówienia wchodzi wykonanie następujących robót budowlanych:• wykonanie nawierzchni jezdni,• wykonanie chodnika,• wykonanie zjazdów,• wykonanie przejść dla pieszych,• regulacja istniejącego rowu,• budowa przepustu wraz ze studniami,• budowa oświetlenia drogowego,• budowa kanału technologicznego,• usunięcie kolizji infrastruktury technicznej związanej z istniejącą infrastrukturą techniczną,• wycinka drzew,• wykonanie oznakowania pionowego i poziomego• wykonanie zieleni przydrożnej w formie trawników w pasie drogowym,• pozostałych, wynikających z dokumentacji projektowej.C. Część III: Budowa ul. Przemysłowej w Nowym Dworze GdańskimZakres prac obejmuje budowę drogi ul. Przemysłowej od skrzyżowania z ul. Warszawską do skrzyżowania z ul. Kochanowskiego, na długości około 1.076mb. Na terenie objętym dokumentacją istniejąca droga posiada nawierzchnię częściowo z masy bitumicznej oraz gruntową o szerokości zmiennej od około 3,50 do 6,00 m. W granicach realizacji inwestycji występuje sieć wodociągowa, gazowa, elektroenergetyczna, teletechniczna oraz kanalizacyjna (sanitarna, deszczowa). Szerokość jezdni z masy bitumicznej wyniesie 6,00m.Wykonawca zobowiązany jest skoordynować wykonywanie robót budowlanych z gestorami infrastruktury sanitarnej.W zakres zamówienia wchodzi wykonanie następujących robót budowlanych:• wykonanie nawierzchni jezdni z masy bitumicznej,• wykonanie zatoki postojowej z kostki betonowej, • wykonanie chodnika z kostki betonowej,• wykonanie ścieżki rowerowej z kostki betonowej,• wykonanie ciągów pieszo-rowerowych z kostki betonowej,• wykonanie zjazdów z masy bitumicznej,• wykonanie przejść dla pieszych,• przebudowa przepustów,• wykonanie odwodnienia drogi,• regulacja istniejącego rowu,• wykonanie rowu, • budowa oświetlenia drogowego,• budowa kanału technologicznego,• usunięcie kolizji infrastruktury technicznej związanej z istniejącą infrastrukturą techniczną,• wycinka drzew,• wykonanie oznakowania pionowego i poziomego i elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego,• wykonanie zieleni przydrożnej w formie trawników w pasie drogowym,• pozostałych, wynikających z dokumentacji projektowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości:a. Dla Części I – 30 000 złb. Dla Części II – 13 000 złc. Dla Części III – 70 000 zł2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r, poz. 462).3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniższy rachunek bankowy Zamawiającego: Żuławski Bank Spółdzielczy nr rachunku 89 8306 0003 0000 8006 2000 0040, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu ZP.271.9.2024 pn. „Budowa i przebudowa dróg gminnych w Nowym Dworze Gdańskim środki z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg” wraz z oznaczeniem w tytule przelewu części, na którą wnoszone jest wadium.5. Wykonawca wnoszący wadium w pieniądzu zobowiązany jest do wpłacenia go odpowiednio wcześniej, tak aby znalazło się ono na koncie Zamawiającego przed datą i godziną składania ofert.6. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej powinno być wystawione na Gminę Nowy Dwór Gdański, ul. Ernesta Wejhera 3, 82-100 Nowy Dwór Gdański. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia) w postaci elektronicznej tj. opatrzenie kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia (wystawcę dokumentu). Dokument wadialny powinien być dołączony do oferty w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z ustawą Pzp.7. Dokument poręczenia/gwarancyjny powinien przewidywać utratę wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w pkt 8 i 9.8. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, wraz z odsetkami, w przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana:a. odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,b. nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy,c. zawarcie umowy będzie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.9. Ponadto Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 , z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.10. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą.11. Zamawiający zwróci wadium dla Wykonawcy na zasadach określonych w art. 98 ustawy PZP
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:W zakresie Części I:1) Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę budowlaną (zamówienie na roboty budowlane) polegającą na budowie, przebudowie lub modernizacji układu drogowego o wartości co najmniej 2 500 000,00 zł brutto.2) Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże skierowanie do realizacji zamówienia publicznego następujące osoby:• kierownik budowy – minimalna liczba osób: 1, kwalifikacje: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, doświadczenie: co najmniej 36 miesięcy (licząc od dnia uzyskania uprawnień) doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy lub kierownik robót,• kierownik robót branży elektrycznych i elektroenergetycznych – minimalna liczba osób: 1, kwalifikacje: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, doświadczenie: co najmniej 36 miesięcy licząc od dnia uzyskania uprawnień) doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót,• kierownik robót sanitarnych – minimalna liczba osób: 1, kwalifikacje: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, doświadczenie: co najmniej 36 miesięcy (licząc od dnia uzyskania uprawnień) doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót;• kierownik robót teletechnicznych – minimalna liczba osób: 1, kwalifikacje: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, doświadczenie: co najmniej 36 miesięcy (licząc od dnia uzyskania uprawnień) doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót.W zakresie Części II:1) Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę budowlaną (zamówienie na roboty budowlane) polegającą na budowie, przebudowie lub modernizacji układu drogowego o wartości co najmniej 700 000,00 zł brutto.2) Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże skierowanie do realizacji zamówienia publicznego następujące osoby:• kierownik budowy – minimalna liczba osób: 1, kwalifikacje: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń, doświadczenie: co najmniej 36 miesięcy (licząc od dnia uzyskania uprawnień) doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami drogowymi jako kierownik budowy lub kierownik robót;• kierownik robót elektrycznych i elektroenergetycznych – minimalna liczba osób: 1, kwalifikacje: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych doświadczenie: co najmniej 36 miesięcy (licząc od dnia uzyskania uprawnień) doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót;W zakresie Części III:1) Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę budowlaną (zamówienie na roboty budowlane) polegającą na budowie, przebudowie lub modernizacji układu drogowego o wartości co najmniej 4 500 000,00 zł brutto.2) Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże skierowanie do realizacji zamówienia publicznego następujące osoby:• kierownik budowy – minimalna liczba osób: 1, kwalifikacje: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, doświadczenie: co najmniej 36 miesięcy (licząc od dnia uzyskania uprawnień) doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy lub kierownik robót,• kierownik robót branży elektrycznych i elektroenergetycznych – minimalna liczba osób: 1, kwalifikacje: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, doświadczenie: co najmniej 36 miesięcy licząc od dnia uzyskania uprawnień) doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót,• kierownik robót teletechnicznych – minimalna liczba osób: 1, kwalifikacje: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, doświadczenie: co najmniej 36 miesięcy (licząc od dnia uzyskania uprawnień) doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót.3. W przypadku Wykonawcy składającego ofertę na więcej niż jedną część wystarczające jest wykazanie przez Wykonawcę, że wykonał:a) dla części I, II i III lub dla części I i III lub dla części II i III co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub modernizacji układu drogowego o wartości co najmniej 4 500 000,00 zł brutto;b) dla części I i II co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub modernizacji układu drogowego o wartości co najmniej 2 500 000,00 zł brutto.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-06-04

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach