Przetargi.pl
Remont nawierzchni łącznika między ul. Jeziorną i Międzychodzką w Pniewach.

Burmistrz Gminy Pniewy ogłasza przetarg

  • Adres: 62-045 Pniewy, ul. Dworcowa 37
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 2938601 , fax. 061 2910097
  • Data zamieszczenia: 2009-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy Pniewy
    ul. Dworcowa 37 37
    62-045 Pniewy, woj. wielkopolskie
    tel. 061 2938601, fax. 061 2910097
    REGON: 00052955100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pniewy.wlkp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni łącznika między ul. Jeziorną i Międzychodzką w Pniewach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W zakresie przedmiotu zamówienia są roboty budowlane związane z budową nawierzchni drogowej łącznika oraz roboty związane z budową odwodnienia, a także inne prace np. przygotowawcze, porządkowe, oznakowanie drogowe pionowe i poziome, prace geodezyjne, w tym wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. Podstawowym materiałem do wykonania nawierzchni drogowej jest kostka betonowa typu BEHATON o grubości i kolorze zgodnym z założeniami dokumentacji projektowej oraz spełniająca wymagania wytrzymałościowe. Wymaga się udzielenia 36 miesięcznego okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia , licząc od dnia odbioru końcowego robót. Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, szczegółowe specyfikacje techniczne i przedmiar robót. Uwaga: Zamawiający wymaga montażu dwóch słupków zaporowych, których nie ujęto w dokumentacji projektowej, a umieszczono w przedmiarze, w pozycjach 250 i 260. Wymaga się montażu słupków zaporowych, betonowych, wykończonych grysem, o wysokości części nadziemnej 80 cm, o średnicy zmiennej w zakresie 20 - 35 cm (z tolerancją +10 cm, - 2 cm), zamontowanych poprzez wbetonowanie w podłożu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332506
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane: - wypełniony i podpisany formularz ofertowy (z świadczeniem o zapoznaniu się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i przyjęciu jej bez zastrzeżeń)- załącznik nr 4 - kosztorys robót i prac przewidzianych do realizacji w ramach przedmiotowego zamówienia - zwany dalej kosztorysem wykonawcy, wykonany na podstawie dokumentacji projektowej - załącznik nr 1, szczegółowych specyfikacji technicznych - załącznik nr 2 i przedmiaru robót - załącznik nr 3; przedmiar robót i kosztorys wykonawcy są materiałami pomocniczymi, a kosztorys wykonawcy nie podlega ocenie przez Zamawiającego;- dokumenty uprawniające do występowania w obrocie prawnym, aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego, lub wypis z ewidencji działalności gospodarczej (lub uwierzytelniona kopia), - zaświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków wobec właściwego Urzędu Skarbowego (lub uwierzytelniona kopia). - zaświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne (lub uwierzytelniona kopia). - oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków art..22 ust.1 i art. 24. ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 5 - projekt umowy - załącznik nr 6, zaakceptowany przez podpisanie i parafowanie każdej ze stron. -wymaga się, aby Wykonawca zrealizował bez żadnych zastrzeżeń w latach 2006 - 2009 przynajmniej dwie umowy na wykonanie nawierzchni drogowych z betonowej kostki brukowej o wartości minimum 80 000,00 zł brutto każda lub wykonanie nawierzchni drogowych z betonowej kostki brukowej wraz z siecią kanalizacyjną o wartości minimum 120 000,00 zł brutto każda (lub jedną umowę z siecią kanalizacyjną i drugą umowę bez sieci); spełnienie niniejszego wymagania należy potwierdzić oświadczeniem stanowiącym załącznik nr 7 wraz z kopiami referencji potwierdzonych za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pniewy.wlkp.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach