Przetargi.pl
Rozbudowa stacji przeładunkowej odpadów komunalnych w Mateuszewie, gmina Śrem

Zakład Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Jarocinie ogłasza przetarg

  • Adres: 63-200 Jarocin, Witaszyczki 1A
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 7472456 , fax. 62 7472456
  • Data zamieszczenia: 2015-06-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Jarocinie
    Witaszyczki 1A 1A
    63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie
    tel. 62 7472456, fax. 62 7472456
    REGON: 25158093900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgo-jarocin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa stacji przeładunkowej odpadów komunalnych w Mateuszewie, gmina Śrem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa stacji przeładunkowej odpadów komunalnych w Mateuszewie, gmina Śrem. Rozbudowa istniejącej infrastruktury polega na: 1) utwardzeniu terenu kostką brukową, 2) zakupie i montażu kontenera socjalno - biurowego wraz z przyłączeniem mediów, 3) montażu ogrodzenia wokół terenu inwestycji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia kosztorys ofertowy (zał. nr 9 do SIWZ) oraz dokumentacja projektowa (zał. nr 10 do SIWZ). WAŻNE!!! ZAMÓWIENIE NIE OBEJMUJE części ujętej w Rozdziale 4, str. 7 Projektu Budowlanego Zmiany w trakcie budowy polegają na: ETAP I oraz z ETAPU III ppkt dot. -ustawienie kontenerów do segregacji odpadów niebezpiecznych (nr 1-5) zgodnie z rys. nr 1. 2. Opis techniczny kontenera socjalno-biurowego: - minimalne wymiary kontenera: dł. 6000mm x szer. 2400mm x wys. 2750mm, - drzwi zewnętrzne kontenera: stalowe zamykane na dwa zamki, - ściany zewnętrze kontenera wykonane z blachy trapezowej lub kasetonu elewacyjnego, - izolacja termiczna ścian o grubości minimum 80mm, - wykładzina PCV o podwyższonej odporności na ścieranie, wywinięta na ściany, - minimum 3 okna typu PCV z funkcją otwierania i uchylania wyposażone w rolety zewnętrzne (po jednym oknie na każdej z dłuższych ścian oraz jedno okno na ścianie krótszej), - kontener posiadać musi oddzielone pomieszczenie sanitarne, w którego wyposażenie wchodzi: WC, umywalka, natrysk, przepływowy ogrzewacz wody 230V o mocy 3,5kW podgrzewający wodę w natrysku i umywalce (zamawiający dopuszcza również pojemnościowy podgrzewacz wody o pojemności minimum 50l), 1 grzejnik 0,5kW. Pomieszczenie sanitarne wyposażone w sieć sanitarną i elektryczną, pomieszczenie sanitarne wyposażone w wentylator elektryczny, - kontener wyposażony w instalacje elektryczną oświetleniową (minimum 2x30 W) oraz wyposażony w gniazda wtykowe (minimum 4szt.), oświetlenie pomieszczenia sanitarnego minimum 1x30W, pomieszczenie sanitarne wyposażone w minimum 2 gniazda wtykowe, - instalacja elektryczna zabezpieczona przed przeciążeniami, - instalacja grzewcza w postaci grzejnika elektrycznego minimum 2kW, - kontener wyposażony w klimatyzację elektryczną, - kolor kontenera biały lub szary 3. RÓWNOWAŻNOŚĆ MATERIAŁÓW: W przypadku, gdy dokumentacja projektowa lub kosztorys ofertowy zawierać będzie nazwę producenta lub firmy, Zamawiający zastrzega możliwość zastosowania innych materiałów jednak o parametrach nie gorszych niż opisane w dokumentacji i przedmiarze
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332506
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium (przepisy art. 45. PZP). Zamawiający ustalił wysokość wadium w kwocie 9.400,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy czterysta złotych, 00/100). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 2. Forma wadium. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być, co najmniej gwarancją nieodwołalną i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium: a) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy na nr konta: 55 1090 1131 0000 0001 0086 4802 z dopiskiem Wadium w przetargu nieograniczonym pn. Rozbudowa stacji przeładunkowej odpadów komunalnych w Mateuszewie, gmina Śrem. b) Zamawiający, wymaga by wadium wnoszone w innych formach niż w pieniądzu, a dopuszczonych do wniesienia zgodnie z ustawą Pzp, było złożone w oryginale w siedzibie Zamawiającego sekretariat - przed upływem terminu składania ofert. Złożenie oryginału dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w innych formach niż pieniądz, o którym mowa w niniejszym punkcie jest wymagane jako warunek konieczny. c) Zaleca się, by do oferty dołączyć kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, tzn. potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, kopię polecenia przelewu na konto Zamawiającego lub potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, kopię dokumentu będącego każdą inną formą wadium dopuszczoną przez Zamawiającego. Załączenie w/w kopii do oferty, o których mowa w niniejszym punkcie jest pożądane, lecz nie jest to warunek konieczny. 4. Termin wniesienia wadium Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 5. Zwrot wadium 5.1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 5.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5.3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5.4. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w przypadku, o którym mowa w ppkt 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 5.5. W pozostałych sprawach dotyczących zwrotu wadium, nieuregulowanych w niniejszym dziale SIWZ, mają zastosowanie przepisy ustawy Pzp. 6. Utrata wadium 6.1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6.2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgo-jarocin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach