Przetargi.pl
Remont nawierzchni dróg gminnych zniszczonych przez powódź i intensywne opady deszczu w czerwcu w 2013 r. etap II

Gmina Sobótka ogłasza przetarg

  • Adres: 55-050 Sobótka, Rynek 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3162043 do 045 , fax. 071 3162123
  • Data zamieszczenia: 2015-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sobótka
    Rynek 1 1
    55-050 Sobótka, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3162043 do 045, fax. 071 3162123
    REGON: 93193511200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sobotka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni dróg gminnych zniszczonych przez powódź i intensywne opady deszczu w czerwcu w 2013 r. etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Remont nawierzchni dróg gminnych zniszczonych przez powódź i intensywne opady deszczu w czerwcu 2013 r. etap II na poniższych zadaniach Zadanie nr 2. Remont nawierzchni drogi gminnej ul. Bocznej w Rogowie Sobóckim od 0,000 do 0,190 km, Zadanie nr 3. Remont nawierzchni drogi gminnej ul. Dębowej w Garncarsku od 0,000 do 0,122 km. 3.1.Wykonawca jest gospodarzem na terenie budowy od daty przekazania placu budowy do czasu odbioru końcowego, a w szczególności zobowiązany jest do 1.zapewnienie dozoru geodezyjnego w zakresie wytyczenia dróg oraz wykonania powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej, 2.opracowanie dokumentacji organizacji ruchu zastępczego, 3.wykonanie przedmiotu zamówienia przy pomocy osób posiadających odpowiednie kwalifikacje, przeszkolonych w zakresie przepisów bhp i p.poż. oraz wyposażonych w odpowiedni sprzęt, narzędzia i odzież, 4.zapewnienie nadzoru technicznego nad realizowanym zadaniem, nadzoru nad personelem w zakresie porządku i dyscypliny pracy, 5.dostarczenia atestów oraz świadectw jakości używanych materiałów, 6.ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w okresie od ich rozpoczęcia do przekazania zadania Zamawiającemu, w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz odpowiedzialności cywilnej. 3.2. Zakres robót drogowych w ramach zadań -mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanki mineralno bitumicznej powierzchnie rozebrania w rejonie włączenia do dróg o nawierzchni asfaltowej, -korytowanie drogi na głębokości 30 cm, -mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, -wykonanie warstwy odsączającej z piasku o grubości 15 cm, -wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego o uziarnieniu 0 na 31,5mm i 0 na 63 mm -mechaniczne skropienie asfaltem nawierzchni drogowych w ilości 1,0 kg na m2 , -wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno asfaltowej warstwa po zagęszczeniu 5 cm, -wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno asfaltowej warstwa po zagęszczeniu 6 cm, -wykonanie zjazdów wykończonych warstwą jezdną z betonu asfaltowego o grubości 5 cm po zagęszczeniu, -wykonanie pobocza wzmocnionego, -oczyszczanie rowów z namułu z profilowaniem dna i skarp, -oczyszczenie przepustów rurowych o średnicy śr 1,0 m, -wykoszenie porostów ręcznie ze skarp rowów i skarp terenowych o szerokości 3,0 m, -umocnienie skarp rowu płytami ażurowymi 60 razy 40 razy15cm, -umocnienie dna rowu elementami prefabrykowanymi korytkowymi o grubości 15 cm ułożonymi na podsypce piaskowo cementowej, -zabezpieczenie pni drzew na okres wykonywania robót, -ścinanie drzew z karczowaniem w warunkach utrudnionych wraz z wywiezieniem dłużyc, gałęzi i karpiny, -karczowanie pni drzew w warunkach utrudnionych, -umocnienie dna rowów i ścieków płytami betonowymi 50 razy 50 cm ułożonymi na podsypce piaskowo-cementowej, -wykonanie ławy betonowej z oporem z betonu C8 na10 pod krawężniki, -ustawienie krawężników betonowych prostych wystających na zjeździe na drogę powiatową oraz i wtopionych przy jezdni o wym. 15 razy 30 cm na podsypce cementowo piaskowej na gotowej ławie betonowej, -rozebranie i odbudowa ścianek czołowych przepustów z kamienia łamanego ułożonego na zaprawie, -regulacja pionowa kanalizacyjnych, -regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych, -ułożenie korytek betonowych ściekowych o wymiarach 60 razy 50 razy 15 cm na podsypce cementowo piaskowej o głębokości 8 cm, -ustawienie barier ochronnych stalowych jednostronnych o masie 24 kg na m barierki na przyczółkach przepustów, -opracowanie planu organizacji ruchu na czas budowy wraz z montażem znaków drogowych pionowych. Szczegółowy zakres robót określony jest w kosztorysach ofertowych poszczególnych zadań, opracowanych na podstawie przedmiarów robót. 3.3 Roboty określone powyżej powinny być wykonane zgodnie z posiadaną dokumentacją techniczną, przedmiarami robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przepisami prawa budowlanego, normami polskimi i sztuką budowlaną. 3.4 Wszystkie prace objęte zamówieniem należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zgodnie z regulacjami Ustawy Prawo zamówień Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 złotych. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach 1 pieniądzu 2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3 gwarancjach bankowych 4 gwarancjach ubezpieczeniowych 5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. z 2014 r., poz. 1804, Termin wniesienia wadium w pieniądzu ustala się do dnia 28.10.2015 roku do godz. 10.00.Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy numer 72 9574 1015 2003 0200 1605 0004 w Banku Spółdzielczym w Kątach Wrocławskich, Oddział w Sobótce w tytule przelewu prosimy wpisać wadium przetargowe Remont nawierzchni dróg gminnych zniszczonych przez powódź i intensywne opady deszczu w czerwcu 2013 r. etap II . Wadium wniesione w innej formie należy załączyć do oferty. Wadium wnoszone w formie ustalonej w pkt. 8 ppkt 2 do 5 SIWZ musi być zdeponowane w oryginale u Skarbnika Gminy przed terminem składania ofert pok. nr 15, a kserokopię z adnotacją i podpisem Skarbnika Gminy o przyjęciu wadium oraz potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę należy dołączyć, jako załącznik do oferty. W przypadku składania oferty drogą pocztową do oferty należy włączyć kserokopię gwarancji wadialnej potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę oraz dołączyć osobno oryginał gwarancji wadialnej, który po otwarciu ofert zostanie przekazany Skarbnikowi Gminy a jego ksero z adnotacją i podpisem Skarbnika Gminy o przyjęciu wadium zostanie przesłane wykonawcy pocztą. Oferta, która nie będzie zabezpieczona wadium będzie uznana za odrzuconą zgodnie z art.24 ust. 4 Ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji jakości na wykonane roboty ponad założony obligatoryjny okres gwarancji 36 miesięcy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sobotka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach