Przetargi.pl
„Remont nawierzchni dróg gminnych w 2018 roku"

Gmina Wisła ogłasza przetarg

  • Adres: 43460 Wisła, Plac Bogumiła Hoffa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 855-24-25 , fax. 033 855-29-95
  • Data zamieszczenia: 2018-04-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wisła
    Plac Bogumiła Hoffa 3
    43460 Wisła, woj. śląskie
    tel. 033 855-24-25, fax. 033 855-29-95
    REGON: 7218236700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wisla.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont nawierzchni dróg gminnych w 2018 roku"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3. Zakres prac: 3.1. Remont nawierzchni drogi gminnej ul. Ochorowicza w lewo na długości 57 mb - nawierzchnia mineralno asfaltowa, 3.2. Remont nawierzchni fragmentu drogi gminnej wraz z mostkiem na us. Uścieńków - roboty rozbiórkowe i ziemne, elementy konstrukcyjne nawierzchni drogi - nawierzchnia mineralno-asfaltowa, odwodnienie nawierzchni drogi, 3.3. Remont nawierzchni drogi gminnej ul. Chłopskiej na długości 90mb - roboty budowlane - elementy konstrukcyjne nawierzchni drogi - nawierzchnia mineralno-asfaltowa, 3.4. Remont nawierzchni drogi gminnej os. Tokarnia na długoci 195 m roboty rozbiórkowe i ziemne, elementy nawierzchni drogi - nawierzchnia mineralno asfaltowa, odwodnienie nawierzchni drogi 3.5. Remont nawierzchni drogi gminnej ul. Gościejów w kierunku do Ćwikla na długości 192 m - nawierzchnia mineralno asfaltowa 3.6. Remont fragmentu drogi gminnej ul. Głębce w lewo na długości 84 m rozbiórkowe i ziemne, elementy nawierzchni drogi - nawierzchnia mineralno asfaltowa, odwodnienie nawierzchni drogi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium przetargowego przez Wykonawców. 2. Podstawowe wymagania określają art. 45 i 46 ustawy. 3. Zamawiający ustala wysokość wadium przetargowego w wysokości: 3.1. 6.000,00 PLN ( słownie złotych: sześć tysięcy 00/100). 4. Wadium w pieniądzu wnosi się przelewem bankowym na rachunek depozytowy Urzędu Miejskiego w Wiśle z dopiskiem: „Wadium przetargowe – „Remont nawierzchni dróg gminnych w 2018 roku"
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty wykonawca winien dołączyć również: formularz ofertowy, dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę i zakres podejmowanych zobowiązań w imieniu wykonawcy- jeżeli dotyczy, zobowiązanie podmiotu trzeciego - jeżeli dotyczy, kosztorysy ofertowe odrębnie dla każdej z dróg, wykaz części zamówienia, jeżeli wykonawca zamierza powierzyć innym podmiotom ich realizację, potwierdzenie wpłaty wadium, Informację jeżeli wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, w informacji wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku. (Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami – jeżeli dotyczy, Zgodnie z art 24 ust 11 ustawy Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej (na dedykowanej stronie przetargu i/lub www.bip.wisla.pl) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (zbiorcze zestawienie złożonych ofert), przekazuje Zamawiającemu w formie pisemnej oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z firmami biorącymi udział w niniejszym postępowaniu, o której mowa w ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach