Przetargi.pl
Remont nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie powiatu tarnogórskiego z podziałem na zadania częściowe: a) DP 3248 S ulica Fabryczna w m. Kalety; i/lub b) DP 2352 S ulica Kaletańska w m. Boruszowice; i/lub c) DP 3257 S ulica Imielów w m. Miasteczko Śląskie.

Zarząd Dróg Powiatowych w Tarnowskich Górach ogłasza przetarg

  • Adres: 42-612 Tarnowskie Góry, ul. Pyskowicka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 854 862 , fax. 322 854 862
  • Data zamieszczenia: 2019-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Tarnowskich Górach
    ul. Pyskowicka 54
    42-612 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
    tel. 322 854 862, fax. 322 854 862
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.bip.info.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie powiatu tarnogórskiego z podziałem na zadania częściowe: a) DP 3248 S ulica Fabryczna w m. Kalety; i/lub b) DP 2352 S ulica Kaletańska w m. Boruszowice; i/lub c) DP 3257 S ulica Imielów w m. Miasteczko Śląskie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie powiatu tarnogórskiego z podziałem na zadania częściowe: a) DP 3248 S ulica Fabryczna w m. Kalety; i/lub b) DP 2352 S ulica Kaletańska w m. Boruszowice; i/lub c) DP 3257 S ulica Imielów w m. Miasteczko Śląskie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Zadanie A - 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100); Zadanie B - 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100). Zadanie C - 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 3. Termin wniesienia wadium upływa w dniu 2 października 2019 r. do godz. 0945. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 20014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: mBank 4911 4010 7800 0040 5472 0010 03 z dopiskiem: „Remont nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie powiatu tarnogórskiego z podziałem na zadania częściowe: DP 3248 S ulica Fabryczna w m. Kalety; i/lub DP 2352 S ulica Kaletańska w m. Boruszowice; i/lub DP 3257 S ulica Imielów w m. Miasteczko Śląskie. 5. Kserokopię dowodu wpłaty można dołączyć do oferty. Zamawiający uzna za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu, gdy znajdzie się ono na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu określonego w pkt 3 niniejszego rozdziału. 6. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 14 lub załączyć do oferty, zgodnie z zapisami punktu 2.7 rozdz. XXII SIWZ. 7. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: • odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, • nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (gdy było wymagane), • zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 9. Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 7 lit. a) niniejszego rozdziału SIWZ. 10. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Wykonawca, którego oferta została wybrana, a który wniósł wadium w pieniądzu, może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Na ofertę Wykonawcy składa się: 2.1. Formularz Ofertowy zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ wraz z innymi dokumentami, a w szczególności kosztorys ofertowy opracowany metodą kalkulacji uproszczonej zgodnie z założeniami określonymi w rozdziale XXIII niniejszej SIWZ. 2.2. Oświadczenia zgodne z Załącznikiem nr 2 oraz nr 3 do SIWZ (oświadczenia z art. 25a ustawy Pzp), które należy złożyć w formie pisemnej. 2.3. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty – zgodnie z treścią na Załączniku nr 1 do SIWZ. 2.4. O ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedkłada w ofercie pisemne zobowiązanie innego podmiotu dotyczące oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2.5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w punkcie 2.2. 2.6. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 2.7. Dowód wniesienia wadium: a) w przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej oryginalny egzemplarz należy załączyć bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne jego oddzielenie od reszty dokumentów); b) w przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej, zalecane jest dołączenie do oferty kopii potwierdzenia nadania przelewu. 2.8. Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, nie wymagane. a) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę sporządzoną zgodnie z wymaganiami SIWZ. b) Dokumenty sporządzone w języku obcym, należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski. c) Oferta musi być napisana na maszynie do pisania, komputerze lub nieścieralnym atramentem. d) Oferta musi być podpisana przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. e) Wszystkie załączniki do oferty stanowiące oświadczenie Wykonawcy, muszą być również podpisane przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. f) Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty, do poświadczania dokumentów za zgodność z oryginałem oraz do parafowania stron należy dołączyć do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. g) Wszelkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany, powinny być parafowane przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. h) Zaleca się, aby zapisane strony oferty, wraz z dołączonymi do niej dokumentami i oświadczeniami były ponumerowane oraz parafowane przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku, gdy jakakolwiek strona zostanie podpisana przez Wykonawcę, parafa na tej stronie nie jest już wymagana. i) Oferty składane są w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie lub opakowaniu Koperta powinna być opisana następująco: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH Ulica Pyskowicka 54 42 – 600 Tarnowskie Góry OFERTA na: Remont nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie powiatu tarnogórskiego z podziałem na zadania częściowe: Zadanie A) DP 3248 S ulica Fabryczna w m. Kalety i/lub Zadanie B) DP 2352 S ulica Kaletańska w m. Boruszowice i/lub Zadanie C) DP 3257 S ulica Imielów w m. Miasteczko Śląskie” Nazwa Wykonawcy i dane teleadresowe Nie otwierać przed dniem 02.10.2019 r. do godz. 10:00 UWAGA! Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z ww. opisem ponosi Wykonawca. j) Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu, przed upływem terminu do składania ofert. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty należy umieścić w kopercie jak wyżej pkt 12. Koperta dodatkowo musi być oznaczona określeniami : „ZMIANA” lub „WYCOFANIE”. k) l) Złożona oferta wraz z załącznikami będzie jawna, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (art. 11 ust. 4 ww ustawy – tekst jednolity - Dz. U. z 2003 roku Nr 153, poz 1503 ze zm.) co, do których Wykonawca składający ofertę zastrzegł oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnice przedsiębiorstwa. m) W przypadku gdy Wykonawca nie wykaże, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa Zamawiający uzna zastrzeżone informacje za jawne, o czym poinformuje Wykonawcę. UWAGA! Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, winny być zgrupowane, stanowić oddzielną część oferty oraz być odpowiednio zabezpieczone tj. np. odpowiednio opisane, oddzielone dodatkowymi okładkami z napisem „tajemnica przedsiębiorstwa” „tylko do wglądu przez Zamawiającego” itp. n) Wykonawca, który będzie chciał skorzystać z jawności dokumentacji z postępowania (protokołu) w tym i ofert, musi wystąpić w tej sprawie do Zamawiającego z wnioskiem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach