Przetargi.pl
Remont nawierzchni bitumicznej ul. Senatorskiej i Wołomińskiej w Stanisławowie

Gmina Stanisławów ogłasza przetarg

  • Adres: 05-304 Stanisławów, Rynek 32
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 7575858 , fax. 025 7575857
  • Data zamieszczenia: 2014-05-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stanisławów
    Rynek 32 32
    05-304 Stanisławów, woj. mazowieckie
    tel. 025 7575858, fax. 025 7575857
    REGON: 71158243400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni bitumicznej ul. Senatorskiej i Wołomińskiej w Stanisławowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni bitumicznej ul. Senatorskiej i Wołomińskiej w Stanisławowie. Remont będzie polegał na odtworzeniu nawierzchni bitumicznej, która uległa degradacji w wyniku użytkowania oraz prowadzonych prac związanych z przebudową infrastruktury podziemnej. Remont nawierzchni ulicy Senatorskiej będzie polegał na ustawieniu krawężnika betonowego 20 x 30 na ławie po stronie północnej, wyrównaniu istniejącej nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-bitumiczną w śr. gr 2 cm, ułożeniu warstwy ścieralnej gr 3 cm z betonu asfaltowego, regulacji wysokościowej studni i zaworów. Remont nawierzchni ulicy Wołomińskiej będzie polegał na wykonaniu nakładki bitumicznej gr 4 cm na odc drogi. We wsi Rządza należy wykonać trzy progi spowalniające ruch o nawierzchni bitumicznej wys 10 cm w miejscach wskazanych przez Inwestora, wraz z oznakowaniem poziomym i pionowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie technicznym, przedmiarze robót oraz szczegółowych specyfikacjach technicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10.1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości - 1.500,00 zł. 10.2. Wadium może być wniesione w następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 10.3. Wadium wnoszone w formie gwarancji winno być złożone w oryginale w kasie Urzędu Gminy, pokój nr 15, zaś kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem winna być dołączona do oferty. 10.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy nr BS Mińsk Maz. O/Stanisławów 89 9226 0005 0035 0583 2000 0030. Potwierdzeniem tej formy wniesienia wadium będzie kopia przelewu załączona do oferty. 10.5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 10.6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10.7. Oferta nie zabezpieczona w wymaganym terminie wadium, spowoduje wykluczenie Wykonawcy przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stanislawow.samorzady.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach