Przetargi.pl
Remont nawierzchni asfaltowych dróg gminnych na terenie gminy Dębowiec

Gmina Dębowiec ogłasza przetarg

  • Adres: 43-426 Dębowiec, Katowicka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48338533881, 509900341 , fax. +48338523881
  • Data zamieszczenia: 2019-04-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dębowiec
    Katowicka 6
    43-426 Dębowiec, woj. śląskie
    tel. +48338533881, 509900341, fax. +48338523881
    REGON: 07218240400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.debowiec.cieszyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni asfaltowych dróg gminnych na terenie gminy Dębowiec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Na przedmiot zamówienia składa się następujący zakres rzeczowy: - Wbudowanie mieszanki asfaltobetonowej wiążącej, wraz z wyczyszczeniem i skropieniem podłoża oraz oblaniem krawędzi lanym asfaltem – ok. 495t - Wbudowanie mieszanki asfaltobetonowej ścieralnej, wraz z wyczyszczeniem i skropieniem podłoża oraz oblaniem krawędzi lanym asfaltem – ok.520t - Wbudowanie 1m3 mieszanki kamiennej wraz z zagęszczeniem (licząc z transportem technologicznym i zewnętrznym) - ok 315m3 Wskazane powyżej w zakresie rzeczowym ilości robót mają charakter szacunkowy. Ilość robót zleconych do wykonania w trakcie realizacji umowy może być mniejsza, co jednak nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Zamawiający może zlecić w trakcie realizacji umowy zakres prac mniejszy niż wskazany powyżej, jednak nie mniej niż 70 %. Szczegółowy zakres zamówienia opisany został w: specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, które stanowią załączniki nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości - 10.000,00 zł 2) Wadium może być wniesione zgodnie z art. 45 ustawy PZP, w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości . 3) Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto bankowe o numerze 42 8126 0007 0000 0127 2000 0040 BS Skoczów w tytule wpisują „WADIUM PRZETARGOWE RGW.271.10.2019” 4) Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału przed upływem składania ofert w siedzibie zamawiającego pok. 13 (sekretariat).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy wraz z oświadczeniem o zapoznaniu się ze SIWZ i projektem umowy – wg załącznika nr 1 do SIWZ, 2. Oświadczenie wykonawcy o terminie wykonania robót wg załącznika nr 1 do SIWZ, 3. Oświadczenie wykonawcy o okresie gwarancji wg załącznika nr 1 do SIWZ, 4. Oświadczenie wykonawcy, że spełnienia warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia określone przez Zamawiającego określone w rozdziale VI. – wg załącznika nr 2 do SIWZ 5. Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i ust. 5 pkt 1, pkt 5-8 ustawy PZP – wg załącznika nr 2 do SIWZ, 6. Oświadczenie wykonawcy, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, o spełnieniu warunków udziału i braku podstaw do ich wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i ust. 5 pkt 1, pkt 5-8 ustawy PZP – wg załącznika nr 2 do SIWZ, 7. Oświadczenie wykonawcy, o którym mowa w art. 91 ust. 3a PZP, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego. Należy wskazać nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku - wg załącznika nr 2 do SIWZ, 8. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy, (jeżeli wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika lub, jeżeli istnieje ustawowy obowiązek ustanowienia pełnomocnika – jak w rozdziale VIII punkt 8 SIWZ). W przypadku złożenia z ofertą kserokopii pełnomocnictwa jego oryginał należy okazać Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy. 9. Oświadczenie Wykonawcy o zakresie prac powierzonych podwykonawcom – wg załącznika nr 2 do SIWZ 10. Dokument, o którym mowa w rozdziale VI pkt 3 SIWZ, zawierający oświadczenie innych podmiotów zobowiązujących się do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów, o ile Wykonawca korzysta ze dolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP. 11. Potwierdzenie zapłaty wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach