Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych związanych z termomodernizacją budynku krytej pływalni Delfin w Skoczowie

Gmina Skoczów ogłasza przetarg

  • Adres: 43-430 Skoczów, Rynek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 853 38 54 , fax. 33 853 91 52
  • Data zamieszczenia: 2019-04-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Skoczów
    Rynek 1
    43-430 Skoczów, woj. śląskie
    tel. 33 853 38 54, fax. 33 853 91 52
    REGON: 72182522000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.skoczow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych związanych z termomodernizacją budynku krytej pływalni Delfin w Skoczowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru (branża instalacyjna – instalacje elektryczne oraz sanitarne), nad realizacją robót związanych z termomodernizacją budynku krytej pływalni Delfin w Skoczowie, zgodnie z dokumentacją projektową: 1) Projekt budowlano – wykonawczy „Rozbudowa, przebudowa i remont budynku krytej pływalni w ramach inwestycji pn. termomodernizacja Krytej Pływalni Delfin w Skoczowie przy ul. Góreckiej 2A” tom I, II, II, opracowany w lipcu 2016r. zatwierdzony decyzją Starosty Cieszyńskiego nr 1082 z dnia 01.09.2016 2) Projekt budowlany „Remont schodów krętych na podest startowy zjeżdżalni rurowej w Krytej Pływalni Delfin w Skoczowie opracowany we wrześniu 2017 r. zatwierdzony decyzją Starosty Cieszyńskiego nr 490 z dnia 17.04.2018r., 3) Projekt technologiczny „Remont pokrycia sufitu łącznie z odnowieniem belek nośnych oraz wymiana fug w nieckach i plaży basenowej w Krytej Pływalni delfin w Skoczowie na działkach nr 730 i 731/6, obręb 2” opracowany w czerwcu 2018r., 4) Przedmiar robót, 5) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załącznik do SIWZ. Zakres robót budowlanych przewidzianych do wykonania w ramach realizacji zadania inwestycyjnego obejmuje: - docieplenie ścian zewnętrznych, - docieplenie stropodachu wraz z wykonaniem nowego pokrycia z papy termozgrzewalnej, - wykonanie nowego pokrycia z gontów bitumicznych na zadaszeniach nad wejściami do budynku, - wykonanie nowych obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych z blachy tytanowo – cynkowej, - wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, - wymianę parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, - naprawę niecki basenowej w miejscach występowania ognisk korozji zbrojenia (na spodzie niecki), - ocieplenie niecki basenu od spodu matami z wełny mineralnej, - ocieplenie zjeżdżalni wodnej, - wykonanie schodów zewnętrznych od strony elewacji wschodniej wraz z zabudową wiatrołapu, - naprawę hydroizolacji w obrębie plaży basenowej wraz z odtworzeniem warstw wykończeniowych, - uzupełnienie tynków w miejscach bruzdowania i odkuć, - malowanie ścian i sufitów w miejscach uzupełnienia tynków, - malowanie ścian w hali basenowej, - wykonanie nowego cokołu wokół budynku jako okładziny z płytek klinkierowych, - wymianę i odnowienie balustrad zewnętrznych, - wymianę instalacji wentylacji mechanicznej, - roboty w zakresie instalacji elektrycznych – linie zasilające, wyposażenie RG, tablica wentylacji, - wykonanie nowej instalacji odgromowej, - montaż instalacji fotowoltaicznej, - roboty w zakresie instalacji centralnego ogrzewania, - roboty w zakresie ciepła technologicznego – montaż kurtyn powietrza, - wykonanie gazowego układu kogeneracyjnego, - wymianę wymienników wody basenowej, - impregnację belek dachowych, wykonanie sufitu napinanego w hali basenowej, - wymianę spoin okładzin z płytek w nieckach basenowych – na powierzchni 650 m2, - wymianę posadzki z płytek na plaży basenowej oraz w pomieszczeniach zaplecza – na powierzchni 500 m2, - wykonanie nowych schodów krętych na podest startowy zjeżdżalni rurowej. Nadzór pełniony będzie w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów, w szczególności z art. 25, 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity: Dz. U. 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.), zgodnie z PT, warunkami technicznymi wykonywania robót budowlanych przy szczególnym zachowaniu przepisów BHP, obowiązujących norm oraz uwzględniając warunki podane w uzgodnieniach przez poszczególne instytucje. Zamawiający uzyskał dofinansowanie do realizacji inwestycji ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 dla osi priorytetowej: IV. Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna, działanie 4.3. Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej. Obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określa także załączony do SIWZ wzór umowy. Z uwagi na fakt, iż czynności wykonywane przez osoby przy realizacji zamówienia nie wyczerpują pojęcia stosunku pracy, Zamawiający nie przewiduje wymogu zatrudniania osób na umowę o pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.2. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje , stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach