Gmina Skoczów ogłasza przetarg
- Adres: 43-430 Skoczów, Rynek
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 33 853 38 54 , fax. 33 853 91 52
- Data zamieszczenia: 2019-04-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Skoczów
Rynek 1
43-430 Skoczów, woj. śląskie
tel. 33 853 38 54, fax. 33 853 91 52
REGON: 72182522000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.skoczow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych związanych z termomodernizacją budynku krytej pływalni Delfin w Skoczowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru (branża instalacyjna – instalacje elektryczne oraz sanitarne), nad realizacją robót związanych z termomodernizacją budynku krytej pływalni Delfin w Skoczowie, zgodnie z dokumentacją projektową: 1) Projekt budowlano – wykonawczy „Rozbudowa, przebudowa i remont budynku krytej pływalni w ramach inwestycji pn. termomodernizacja Krytej Pływalni Delfin w Skoczowie przy ul. Góreckiej 2A” tom I, II, II, opracowany w lipcu 2016r. zatwierdzony decyzją Starosty Cieszyńskiego nr 1082 z dnia 01.09.2016 2) Projekt budowlany „Remont schodów krętych na podest startowy zjeżdżalni rurowej w Krytej Pływalni Delfin w Skoczowie opracowany we wrześniu 2017 r. zatwierdzony decyzją Starosty Cieszyńskiego nr 490 z dnia 17.04.2018r., 3) Projekt technologiczny „Remont pokrycia sufitu łącznie z odnowieniem belek nośnych oraz wymiana fug w nieckach i plaży basenowej w Krytej Pływalni delfin w Skoczowie na działkach nr 730 i 731/6, obręb 2” opracowany w czerwcu 2018r., 4) Przedmiar robót, 5) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załącznik do SIWZ. Zakres robót budowlanych przewidzianych do wykonania w ramach realizacji zadania inwestycyjnego obejmuje: - docieplenie ścian zewnętrznych, - docieplenie stropodachu wraz z wykonaniem nowego pokrycia z papy termozgrzewalnej, - wykonanie nowego pokrycia z gontów bitumicznych na zadaszeniach nad wejściami do budynku, - wykonanie nowych obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych z blachy tytanowo – cynkowej, - wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, - wymianę parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, - naprawę niecki basenowej w miejscach występowania ognisk korozji zbrojenia (na spodzie niecki), - ocieplenie niecki basenu od spodu matami z wełny mineralnej, - ocieplenie zjeżdżalni wodnej, - wykonanie schodów zewnętrznych od strony elewacji wschodniej wraz z zabudową wiatrołapu, - naprawę hydroizolacji w obrębie plaży basenowej wraz z odtworzeniem warstw wykończeniowych, - uzupełnienie tynków w miejscach bruzdowania i odkuć, - malowanie ścian i sufitów w miejscach uzupełnienia tynków, - malowanie ścian w hali basenowej, - wykonanie nowego cokołu wokół budynku jako okładziny z płytek klinkierowych, - wymianę i odnowienie balustrad zewnętrznych, - wymianę instalacji wentylacji mechanicznej, - roboty w zakresie instalacji elektrycznych – linie zasilające, wyposażenie RG, tablica wentylacji, - wykonanie nowej instalacji odgromowej, - montaż instalacji fotowoltaicznej, - roboty w zakresie instalacji centralnego ogrzewania, - roboty w zakresie ciepła technologicznego – montaż kurtyn powietrza, - wykonanie gazowego układu kogeneracyjnego, - wymianę wymienników wody basenowej, - impregnację belek dachowych, wykonanie sufitu napinanego w hali basenowej, - wymianę spoin okładzin z płytek w nieckach basenowych – na powierzchni 650 m2, - wymianę posadzki z płytek na plaży basenowej oraz w pomieszczeniach zaplecza – na powierzchni 500 m2, - wykonanie nowych schodów krętych na podest startowy zjeżdżalni rurowej. Nadzór pełniony będzie w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów, w szczególności z art. 25, 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity: Dz. U. 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.), zgodnie z PT, warunkami technicznymi wykonywania robót budowlanych przy szczególnym zachowaniu przepisów BHP, obowiązujących norm oraz uwzględniając warunki podane w uzgodnieniach przez poszczególne instytucje. Zamawiający uzyskał dofinansowanie do realizacji inwestycji ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 dla osi priorytetowej: IV. Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna, działanie 4.3. Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej. Obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określa także załączony do SIWZ wzór umowy. Z uwagi na fakt, iż czynności wykonywane przez osoby przy realizacji zamówienia nie wyczerpują pojęcia stosunku pracy, Zamawiający nie przewiduje wymogu zatrudniania osób na umowę o pracę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.2. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje , stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania „Budowa systemu kanalizacji sanitarnej w miejscowości Czaniec i Porąbka – Gmina Porąbka”
Dodano: 2024-07-26 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. „Prace modernizacyjne w zabytkowym budynku użyteczności publicznej Wilii Bauertzów w Myszkowie”,
Dodano: 2024-06-04 - ŚWIADCZENIE USŁUGI INŻYNIERA KONTRAKTU DLA ZADANIA POD NAZWĄ „ROZBUDOWA RACIBORSKIEGO CENTRUM AKTYWNEJ INTEGRACJI SPOŁECZNEJ”
Dodano: 2024-05-29 - "Świadczenie usług Inżyniera Kontraktu dla zadania pn.: „Dokończenie robót budowlanych w ramach zadania pn. „Przebudowa ul. Orlej, ul. Parkowej, ul. Wawel w Sosnowcu”
Dodano: 2024-04-17 - Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn. „Budowa mostu w ciągu ul. Spacerowej w Nieborowicach” oraz „Przebudowa dróg na terenie gminy Pilchowice”
Dodano: 2024-04-05 - Sprawowanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Utworzenie miejsc opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 w ramach Programu „Maluch+” 2022-2029 w formule zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2023-09-28 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad montażem instalacji fotowoltaicznych w ramach projektu pn. Zielona Jura – wzrost wykorzystania OZE w gminach Olsztyn, Przyrów, Dąbrowa Zielona
Dodano: 2023-09-26 - ,,Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu”
Dodano: 2023-08-10 - Sprawowanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: „Przebudowa Parku Miejskiego w Czechowicach-Dziedzicach w formule zaprojektuj i wybuduj”
Dodano: 2023-06-14 - Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn. "Budowa basenu wraz z niezbędną infrastrukturą w miejscowości Olsztyn - Etap I".
Dodano: 2023-05-17