Przetargi.pl
Remont muru oporowego cieku wodnego Młynówka przy ulicy Komuny Paryskiej w Bolesławcu.

Powiat Bolesławiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 59-700 Bolesławiec, pl. Marszałka Józefa Piłsudskiego 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 732 3258 , fax. 0-75 732 3250
  • Data zamieszczenia: 2009-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Bolesławiecki
    pl. Marszałka Józefa Piłsudskiego 2 2
    59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 732 3258, fax. 0-75 732 3250
    REGON: 23082929800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatboleslawiecki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont muru oporowego cieku wodnego Młynówka przy ulicy Komuny Paryskiej w Bolesławcu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Rozebranie konstrukcji z betonu (roboty rozbiórkowe z wywiezieniem gruzu. 2. Ułożenie kanału z rur typu WIPRO o średnicy 1200 mm - 100 mb. 3. Obudowa nawierzchni placu z kostki betonowej grubości 8 cm.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności: - prowadzą działalność obejmującą zakresem przedmiotowe postępowanie; - dysponują osobami z niezbędnymi uprawnieniami budowlanymi (spełniającymi warunki art. 12 Prawa Budowlanego), w następujących branżach oraz innymi osobami niezbędnymi do realizacji zamówienia: a) 1 kierownik budowy w branży ogólnobudowlanej; b) pracownik z uprawnieniami w branży sanitarnej. 4. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia: a) minimum 1 zamówienie polegające na wykonaniu robót budowlanych o wartości minimum 250.000 PLN brutto, - dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, z odpowiednim wykształceniem, doświadczeniem i kwalifikacjami niezbędnymi dla wykonania zamówienia, w tym: a) 1 kierownik budowy z uprawnieniami w specjalności ogólnobudowlanej z min. 5 letnim doświadczeniem kierowniczym przy robotach ogólnobudowlanych. b) pracownik z uprawnieniami w specjalności sanitarnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w zakresie sieci sanitarnych, adekwatnie do pełnionej samodzielnej funkcji w budownictwie z min. 5 letnim doświadczeniem przy robotach sanitarnych. 5. Posiadają ubezpieczenie OC od prowadzonej działalności. 6. Posiadają polisę ubezpieczeniową OC od prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 100.000 PLN. 7. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 3-letniej gwarancji na wykonane roboty budowlane.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oraz oceny ofert, oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy, 2) wstępny harmonogram rzeczowo-finansowy, 3) oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. z 2007 r. Nr 223, oz. 1655 ze zm.), 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 5) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 6) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wskazane w ofercie) posiadają wymagane uprawnienia - uprawnienia oraz potwierdzenia przynależności do izby samorządu zawodowego, 7) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np.referencje), 8) polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 9) kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie Przedmiaru robót. W przypadku składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców każdy z Wykonawców oddzielnie złoży następujące dokumenty nr: 3, 4. Dokument nr 8 nie jest wymagany do złożenia przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie jeśli warunki, na potwierdzenie których są składane, zostaną spełnione przez jednego lub kilku z Wykonawców występujących wspólnie. Pozostałe dokumenty są wspólne dla wszystkich występujących wspólnie Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatboleslawiecki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach