Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu ogłasza przetarg
- Adres: 45-084 Opole, ul. Strzelców Bytomskich 7
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 44-14-069 (70) , fax. 077 44-14-071
- Data zamieszczenia: 2009-04-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu
ul. Strzelców Bytomskich 7 7
45-084 Opole, woj. opolskie
tel. 077 44-14-069 (70), fax. 077 44-14-071
REGON: 53142158400000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont mostu na rz. Mała Panew w ciągu drogi powiatowej Nr 1712 Ozimek - Przywory w km 0 + 246,00 w m. Ozimek - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Remont mostu na rz. Mała Panew w ciągu drogi powiatowej Nr 1712 Ozimek - Przywory w km 0 + 246,00 w m. Ozimek obejmuje rozbiórkę istniejącego mostu i drogi , roboty ziemne , roboty naprawcze mostu . - szczegółowy zakres i wymagania - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451110008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zapewni jako część swojej oferty 1.640,00 zł. 2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a. pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w KREDYT
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy lub konsorcja wykonawców (oferta wspólna ) którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Pzp z dnia 29.01.2004 r oraz spełniają warunki szczegółowe wymienione w SIWZ tj 1) Sytuacja formalno-prawna - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i gospodarczym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. W przypadku oferty wspólnej każdy z partnerów musi spełniać powyższy warunek. 2) Potencjał sprzętowy - wykonawca (lub partnerzy łącznie) musi dysponować w pełni sprawnymi narzędziami i urządzeniami , wymaganymi w Szczegółowych Specyfikacji Technicznych (SST), lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia w tym co najmniej : - pompa do betonu - 1 szt - betonomieszarka - 1 szt. - wibrator wgłębny - 1 szt - zestaw do piaskowania łożysk- 1 szt. 3) Potencjał kadrowy Wykonawca (lub partnerzy konsorcjum łącznie) musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wykonawca przedstawi w ofercie osoby do pełnienia funkcji : w tym co najmniej - kierownik robót mostowych z co najmniej 6-letnim stażem pracy i min. 3-letnim doświadczeniem na tym stanowisku ( od uzyskania uprawnień ) , posiadającym odpowiednie uprawnienia branżowe i przynależność do właściwej izby inżynierów budownictwa 4) Doświadczenie zawodowe Wykonawcy - wykonawca (lub partnerzy konsorcjum łącznie) wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej roboty w zakresie remontów obiektów mostowych o wartości min. 1.000.000 zł, co winno być potwierdzone dokumentami stwierdzającymi , że roboty te wykonane zostały należycie. 5) Sytuacja finansowa - wykonawca (lub partnerzy w ofercie wspólnej łącznie) Muszą mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do bieżącej i terminowej realizacji zadania Ocena spełnienia warunków przez wykonawców dokonywana będzie na podstawie złożonych dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1.Dokumenty stanowiące ofertę ( w rozumieniu KC ) (1) - wypełniony formularz oferty na załączonym druku (załącznik nr 1) (2) - wypełniony kosztorys ofertowy na załączonym druku (załącznik nr 2 ) 1.2. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu o których mowa w pkt. VIII (1) - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z treścią załącznika nr 3) (2) - wykaz osób, , którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wzór formularza - załącznik nr 5.) W przypadku , gdy Wykonawca wskaże w załączniku osoby , którymi będzie dysponował , musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób . (3) - wykaz wykonanych robót (wzór formularza - załącznik nr 6) (4)- dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót wykazanych w zał. nr 6 (np. referencje, protokoły odbioru robót, inne) (5) - wykaz narzędzi , urządzeń i środków transportu , którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (wzór formularza - załącznik nr 4) wymagany do realizacji przedmiotu zamówienia potwierdzający spełnienie warunku . W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie narzędzia i urządzenia oraz środki transportu , którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych narzędzi i urządzeń oraz środków transportu (6) - oświadczenie finansowe , że wykonawca ma dostęp lub dysponuje środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji zmówienia - załącznik nr 7 (7) - aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione (lub potwierdzone przez wystawiającego) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (8)- pełnomocnictwo do podpisywania oferty /do reprezentacji - o ile prawo do podpisywania oferty/ do reprezentacji nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą (9)- dowód wpłacenia /wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatopolski.pl..
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa świetlicy osiedlowej przy ul. Gminnej
Dodano: 2016-07-25 - Rozbudowa drogi gminnej ul. Dzierżonia w miejscowości Karłowice wraz z budową odwodnienia i oświetlenia
Dodano: 2016-07-15 - Remont ulicy Mickiewicza w Głubczycach wraz z przyległymi ulicami
Dodano: 2016-06-28 - Roboty budowlane polegające na wykonaniu termomodernizacji ściany szczytowej oraz przebudowie sufitu parkingu pod filarami budynku Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu
Dodano: 2016-06-17 - Budowa świetlicy osiedlowej przy ul. Gminnej
Dodano: 2016-06-15 - Remont dróg w miejscowości Nowe Gołuszowice
Dodano: 2016-06-14 - Remont mostu na rzece Mała Panew, ul. Mostowa, ul. Zamoście w Kielczy - powódź 2010 r.
Dodano: 2016-06-07 - Przebudowa drogi gminnej nr 101619 O Domaradz - Fałkowice, dz. nr 61/2, na długości 995m
Dodano: 2016-06-07 - Remont ulicy Mickiewicza wraz z przyległymi ulicami w Głubczycach
Dodano: 2016-05-20 - Remont placu przy Szkole Podstawowej przy ulicy Dworcowej w Głubczycach
Dodano: 2016-04-28