Przetargi.pl
Remont loggii w budynkach przy ul. Mjr. Hubala 12 a-d oraz 20 a-d znajdujących się na terenie Osiedla nr II Spółdzielni Mieszkaniowej w Opolu

Spółdzielnia Mieszkaniowa w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45254 Opole, ul. Sosnkowskiego
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 462 47 02 , fax. 77 462 47 01
  • Data zamieszczenia: 2017-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Spółdzielnia Mieszkaniowa w Opolu
    ul. Sosnkowskiego
    45254 Opole, woj. opolskie
    tel. 77 462 47 02, fax. 77 462 47 01
    REGON: 87586200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont loggii w budynkach przy ul. Mjr. Hubala 12 a-d oraz 20 a-d znajdujących się na terenie Osiedla nr II Spółdzielni Mieszkaniowej w Opolu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na remoncie balkonów/loggii/ w budynkach przy ul. Mjr. Hubala 12 a-d oraz 20 a-d znajdujących się na terenie Osiedla nr II Spółdzielni Mieszkaniowej w Opolu, 45-254 Opole ul. Kazimierza Sosnkowskiego 40-42. Szczegółowy zakres robót polegać będzie na wykonaniu prac związanych z montażem płyt osłonowych na balustradach loggii wraz z naprawą płyt stropowych loggii. Przedmiot zamówienia podzielono na zadania: Zadanie 1 w budynku przy ul. Mjr Hubala 12a-d Zadanie 2 w budynku przy ul. Mjr Hubala 20a-d
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości: zadanie 1 - 2.500 zł, zadanie 2 - 2.500 zł w formie przelewu na rachunek Zamawiającego: PKO BP S.A. Opole 10 1020 3668 0000 5702 0010 2558. Wadium powinno wpłynąć na rachunek Zamawiającego do dnia 10 kwietnia 2017 r. (data uznania rachunku Zamawiającego). Oferta, która nie będzie zabezpieczona wadium w terminie wyznaczonym powyżej, zostanie odrzucona. Oferent wybrany traci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli odmówi podpisania umowy. Wadium zostanie zwrócone Oferentom w wartości nominalnej. Dyspozycja w zakresie zwrotu wadium dla Oferenta: a) którego oferta została wybrana do realizacji – zostanie przekazana do banku w ciągu 5 dni roboczych od daty podpisania umowy przez obie strony i wniesieniu przez Oferenta zabezpieczenia z tytułu należytego wykonania umowy, b) którego oferta nie została wybrana – zostanie przekazana do banku w ciągu 7 dni roboczych od daty wyboru wykonawcy. Wadium zostanie zwrócone na rachunek, z którego dokonano przelewu lub na inny, jeżeli taki wskaże Oferent.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach