Przetargi.pl
remont łazieni i wc na oddziale detoksykacyjnym B7 IV

Samodzielny Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. Ks. Biskupa Józefa Nathana w Branicach ogłasza przetarg

  • Adres: 48-140 Branice, ul. Szpitalna 18
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. (077) 4034302 , fax. (077) 4868446
  • Data zamieszczenia: 2015-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. Ks. Biskupa Józefa Nathana w Branicach
    ul. Szpitalna 18 18
    48-140 Branice, woj. opolskie
    tel. (077) 4034302, fax. (077) 4868446
    REGON: 00029105500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalbranice.biuletyn.info.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    remont łazieni i wc na oddziale detoksykacyjnym B7 IV
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie robót budowlanych pn. remont łazienki i wc na oddziale detoksykacyjnym B7 . Zakres robót: roboty rozbiórkowe i malarski wymiana posadzek wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wykonanie gładzi tynkowych malowanie wykonanie otworów w ścianach wymiana armatury sanitarnej wymiana oświetlenia wymiana grzejników układania glazury - kolorystyka podana w załączniku nr 10 wizualizacja. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót do wykonania w ramach realizacji zadania zawierają: Przedmiary robót; Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. 3) SIWZ Uwaga: Wykonawca będzie wykonywał roboty budowlane w czynnym obiekcie. Szpital na czas prowadzenia przez Wykonawcę robót budowlanych nie zostanie zamknięty i będzie funkcjonował w normalnym trybie, natomiast obiekt przeznaczony do modernizacji na czas wykonywania robót będzie wyłączony etapowo z użytkowania. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania kurtyn i odciągów ograniczających zapylenie. Transport materiałów i gruzu dopuszczalny jest tylko przez otwory okienne. Zabrania się wwożenia i wywożenia materiału i gruzu przez windy. Zamawiający wymaga aby roboty wyburzeniowe i inne głośne prace wykonywane były od godz. 15:00 do godz. 19:00. Zamawiający wymaga codziennych wpisów do dziennika budowy przez kierownika budowy w obecności przedstawiciela zamawiającego. Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie robót zgodnie z umową, wymaganiami projektu budowlanego, wykonawczego oraz za jakość materiałów i wykonywanych robót. Demontaż wbudowanych wyrobów nie posiadających dopuszczenia do stosowania w budownictwie dokonany będzie na koszt wykonawcy. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za: bezpieczeństwo robótp przestrzeganie zasad ochrony środowiska prawidłowe zorganizowanie terenu robót zabezpieczenie materiałów budowlanych i sprzętu na placu budowy. wszystkie roboty winny być wykonywane pod nadzorem osoby uprawnionej, przy zachowaniu obowiązujących przepisów BHP i reżimu sanitarno-higienicznego Niezależnie od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty budowlane - min. 36 miesięcy. Wymagany termin usunięcia wad i usterek w wykonanych robotach budowlanych do 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez zamawiającego telefonicznie, faksem, e-mailem lub pisemnie Zamawiający zapewnia pobór prądu i wody oraz wskaże miejsce na zaplecze budowy i materiały z rozbiórki. Za pobór prądu i wody naliczona zostanie opłata ryczałtowa uzgodniona z Wykonawcą. Zmawiający zaleca wykonanie wizji lokalnej w obiekcie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wpłaty wadium w kwocie 2000,00 zł. Wadium może być wnoszone w formie: 1) pieniądza, 2) poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancji bankowych, 4) gwarancji ubezpieczeniowych, 5) poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowy w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.z 2007 r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.) Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 31 1030 1508 0000 0008 0319 2006 z dopiskiem Wadium PN 28-2015 Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 3 rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Wskazane jest aby kopia, potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę stanowiąca dowód wniesienia wadium była dołączona do oferty. Wykonawca poda również numer swojego rachunku bankowego, na które będzie można dokonać zwrotu wadium. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, do oferty należy dołączyć oryginalny dokument gwarancji/poręczenia. Oryginał powinien być umieszczony w ofercie w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z zapisami ustawy Pzp. a kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem byłą dołączona do oferty. Wniesione wadium musi obejmować okres związania oferta. i nie może zawierać żadnych ograniczeń niezgodnych u ustawą Pzp, w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw przysługujących zamawiającemu, zgodnie z zapisami art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Niewniesienie wadium w wymaganym terminie,(także na przedłużony okres związania ofertą) w wymaganej wysokości lub w innej niż dopuszczalna formie skutkuje wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Dokument o wniesieniu wadium w innej formie niż gotówka, oferent dołączy do oferty. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą) w wymaganej wysokości lub formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Termin wnoszenia wadium określa się na dzień otwarcia ofert. Wadium wniesione przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wnoszone w formie innej niż pieniężna musi być wystawione na wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin wykonania zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalbranice.biuletyn.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach