Szkoła Podstawowa nr 5 im. Polskiej Macierzy Szkolnej w Czeladzi ogłasza przetarg
- Adres: 41-253 Czeladź, Lwowska
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 269 66 95 , fax. 32 269 66 95
- Data zamieszczenia: 2018-05-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa nr 5 im. Polskiej Macierzy Szkolnej w Czeladzi
Lwowska 2
41-253 Czeladź, woj. śląskie
tel. 32 269 66 95, fax. 32 269 66 95
REGON: 368093249 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp5.czeladz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont krytej pływalni Szkoły Podstawowej nr 5 im. Polskiej Macierzy Szkolnej w Czeladzi - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest - remont odtworzeniowy hali basenowej, tzw. plaży wokół niecki basenu oraz widowni wraz z montażem urządzeń technologii uzdatniania wody, a także remont zaplecza szatniowego z węzłem sanitarnym. Zakłada się , iż prace remontowe będą wykonywane na czynnym obiekcie, w trakcie przerwy technologicznej w pracy basenu. Budynek objęty przedmiotem zamówienia jest obiektem użyteczności publicznej o funkcji basenu publicznego. Hala basenowa z zapleczem przewidziana do remontu wchodzi w skład szkoły przy ul. Lwowskiej 2 w Czeladzi. 3.2. Szczegółowy zakres zamówienia określony zostałw Załączniku nr 1 do SIWZ – Dokumentacja, na który składa się: - Dokumentacja projektowa, - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, - Przedmiar. 3.3. Wymagania dotyczące zatrudnienia: 3.3.1. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający określa, iż wszelkie czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia na terenie budowy, mają być wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub jego podwykonawców na podstawie umowy opracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót budowlanych, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy kierownika budowy, kierowników robót, dostawców materiałów budowlanych oraz innych osób, w stosunku do których Wykonawca wykaże, że czynności przez nich realizowane nie polegają na wykonywaniu pracy wsposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2018r. poz.108). 3.3.2. W związku z powyższym Wykonawca przed rozpoczęciem wykonywania przedmiotu umowy zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu oświadczenie wystawione odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę o zatrudnieniu pracowników,o których mowa w pkt. 3.3.1. na podstawie stosunku pracy zawierające imiona i nazwiska tych pracowników oraz rodzaj wykonywanych przez nich czynności oraz aktualizować taką informację w trakcie realizacji zamówienia składając Zamawiającemu przed skierowaniem pracownika do wykonywania prac każdorazowo oświadczenie o zatrudnieniu pracownika na podstawie stosunku pracy wraz ze wskazaniem pracodawcy będącego Wykonawcą lub podwykonawcą. 3.3.4 Zamawiający na każdym etapie prac uprawniony jest do kontrolowania, czy osoby wykonujące czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia na terenie budowy pozostają w stosunku pracy z Wykonawcą lub podwykonawcami. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca obowiązany będzie niezwłocznie udokumentować fakt zatrudniania na podstawie stosunku pracy ww. osób i przedłożyć niezwłocznie do wglądu kopie umów o pracę, o które zawnioskuje Zamawiający lub kopie druku ZUS RCA. Wykonawca przedstawiając dokumenty powinien przekazać je w sposób nie naruszający przepisów dot. ochrony danych osobowych (tj. dokumenty powinny mieć odpowiednio zanonimizowane dane, które nie są niezbędne do potwierdzenia formy zatrudnienia np. w zakresie adresu osoby fizycznej itp.). 3.3.5. W razie powzięcia wątpliwości co do prawdziwości informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 3.3.2., Zamawiający uprawniony jest do wystąpienia do Państwowej Inspekcji Pracy z wnioskiem o przeprowadzenie kontroli w zakresie prawidłowości podstawy zatrudnienia pracownika. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212221-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie oświetlenia boiska LKS 07 Racibórz - Markowice.
Dodano: 2023-07-27 - Remont boiska "Orlik" przy Al. Zwycięstwa 29 w Dąbrowie Górniczej
Dodano: 2020-09-23 - „Modernizacja boiska przy ul. Dąbrowskiego 34”
Dodano: 2020-09-16 - Budowa boiska wielofunkcyjnego z nawierzchni syntetycznej
Dodano: 2020-06-15 - Budowa wielofunkcyjnego boiska (piłka ręczna, koszykówka, siatkówka) wraz z 60 m bieżnią oraz skocznia w dal
Dodano: 2020-04-14 - Budowa boisk wielofunkcyjnych w Częstochowie – 2 części
Dodano: 2020-01-24 - PRZEBUDOWA TRENINGOWEGO BOISKA SPORTOWEGO DO GRY W PIŁKĘ NOŻNĄ
Dodano: 2020-01-13 - „Budowa ogólnodostępnego boiska piłkarskiego w Mikulczycach o wym. 25m x 50m ze sztuczna murawą” – w ramach budżetu partycypacyjnego 2018 – wniosek nr P0027
Dodano: 2019-08-14 - Budowa boiska wielofunkcyjnego w Kaniowie
Dodano: 2019-08-06 - „Budowa ogólnodostępnego boiska piłkarskiego w Mikulczycach o wym. 25m x 50m ze sztuczna murawą” – w ramach budżetu partycypacyjnego 2018 - wniosek nr P0027
Dodano: 2019-06-24