Przetargi.pl
Budowa wielofunkcyjnego boiska (piłka ręczna, koszykówka, siatkówka) wraz z 60 m bieżnią oraz skocznia w dal

Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy ogłasza przetarg

  • Adres: 41-922 Radzionków, ul. Sikorskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 890 150, , fax. 322 893 151
  • Data zamieszczenia: 2020-04-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy
    ul. Sikorskiego 7a
    41-922 Radzionków, woj. śląskie
    tel. 322 890 150, , fax. 322 893 151
    REGON: 18469000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mow.radzionkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa wielofunkcyjnego boiska (piłka ręczna, koszykówka, siatkówka) wraz z 60 m bieżnią oraz skocznia w dal
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie wielofunkcyjnego boiska sportowego na terenie Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Radzionkowie przy ul. Sikorskiego 7a (przystosowanego do gry w piłkę ręczną, koszykówkę oraz siatkówkę), wraz z 3 torową bieżnią oraz skocznią w dal. Do przedmiotu zamówienia należy wykonanie energooszczędnego systemu oświetlenia LED oraz elementów małej architektury, takich jak np. ławki zewnętrzne w pobliżu boiska, kosze na śmieci. Roboty budowlane objęte zamówieniem należy wykonać w systemie „zaprojektuj i wybuduj”. Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje: 1. Wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie przedmiotu zamówienia wraz z uzyskaniem wymaganych prawem uzgodnień, zgłoszeń i pozwoleń niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia tak, aby spełniały wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (na podstawie art. 7 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.). 2. Wykonanie boiska wielofunkcyjnego wraz z bieżnią i skocznią w dal. 3.Wykonanie energooszczędnego systemu oświetlenia LED 4. Wykonanie elementów małej architektury w pobliżu boiska. 5. Sporządzenie „Planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia” w celu bezpiecznego wykonania inwestycji. 6. Projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót (o ile to konieczne). 7. Prace zabezpieczające teren objęty projektem. 8.Wykonanie innych, koniecznych robót i prac budowlanych, instalacyjnych, montażowych i rozbiórkowych, zgodnie z zatwierdzoną przez Zamawiającego dokumentacją projektową. 9. Przeprowadzenie wymaganych prób i badań, zgłoszeń do UDT (o ile to konieczne). 10. Nadzory branżowe. 11. Opracowanie dokumentacji powykonawczej wraz z dokumentami dopuszczenia wyrobów do obrotu. 12. Utylizację materiałów z demontażu/rozbiórki. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera – Załączniki nr 1 do SIWZ – Program funkcjonalno-użytkowy wraz z załącznikami. Tam, gdzie w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2 lub ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych. UWAGA: Przed złożeniem dokumentacji projektowej w Starostwie Powiatowym w Tarnowskich Górach, celem zgłoszenia robót budowlanych lub uzyskania decyzji pozwolenia na budowę, każdorazowo należy ją uzgadniać z Zamawiającym. Zamawiający uzgodni dokumentację w ciągu 7 dni roboczych licząc od dnia dostarczenia. Dokumentację projektową należy dostarczyć Zamawiającemu w wersji papierowej i na nośniku CD w wersji edytowalnej. Zamawiający sugeruje, aby Wykonawcy odbyli wizję lokalną (wcześniejszym uzgodnieniu z MOW), w celu potwierdzenia istniejącego stanu oraz informacji zawartych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, a także uwzględnienia innych nieopisanych uwarunkowań.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212221-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 7 000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy Pzp (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenia nie należy składać wraz z ofertą. Przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu: 1. Wykaz osób zatrudnionych na umowę o pracę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wg wzoru stanowiącego - Załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Kopie polisy lub innego dokumentu, który potwierdza, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy na sumę ubezpieczeniową odpowiadającą wartości umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach