Przetargi.pl
Budowa boisk wielofunkcyjnych w Częstochowie – 2 części

Gmina Miasto Częstochowa ogłasza przetarg

  • Adres: 42-217 Częstochowa, ul. Śląska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48343707100 , fax. +48343707170
  • Data zamieszczenia: 2020-01-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Częstochowa
    ul. Śląska 11/13
    42-217 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. +48343707100, fax. +48343707170
    REGON: 15139900200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa boisk wielofunkcyjnych w Częstochowie – 2 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa boisk wielofunkcyjnych: Część 1 - Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 33 ul. Seweryna Goszczyńskiego 9/11 w Częstochowie. Część 2 - Budowa boiska wielofunkcyjnego przy VII Liceum Ogólnokształcącym im. Mikołaja Kopernika ul. Feliksa Nowowiejskiego 18 w Częstochowie. 1.1. Zakres prac w ramach n/w części zamówienia obejmuje: A. Część 1 - Szkoła Podstawowa nr 33 ul. Seweryna Goszczyńskiego 9/11: 1) budowę boiska wielofunkcyjnego z nawierzchnią syntetyczną poliuretanową w technologii typu EPDM, o wymiarach 24,10 m x 44 m, z wyposażeniem w sprzęt sportowy, zawierające w swym obrysie: a) boisko piłki ręcznej, b) boisko do tenisa ziemnego c) dwa boiska do koszykówki, d) dwa boiska do siatkówki, 2) budowę piłkochwytów o wysokości 6m, 8 m, 3) budowę ogrodzenia o wysokości 4 m terenu wzdłuż boiska, 4) budowę oświetlenia zewnętrznego polegającą na wykonaniu oświetlenia dozorowego boiska szkolnego, 5) wykonanie odwodnienia boiska za pomocą drenażu francuskiego, 6) wykonanie zagospodarowania terenu – utwardzenie terenu dojścia ze szkoły do boiska, montaż ławek. B. Część 2 - VII Liceum Ogólnokształcące im. Mikołaja Kopernika ul. Feliksa Nowowiejskiego 18: 1) budowę boiska wielofunkcyjnego z nawierzchnią syntetyczną poliuretanową w technologii typu EPDM, o wymiarach 24,10 m x 32,15 m, z wyposażeniem w sprzęt sportowy, zawierające w swym obrysie: a) boisko piłki ręcznej, b) boisko do tenisa ziemnego c) dwa boiska do koszykówki, d) dwa boiska do siatkówki, 2) budowę piłkochwytów o wysokości 8 m, 3) budowę ogrodzenia o wysokości 4 m terenu wzdłuż boiska od strony południowej, 4) budowę oświetlenia zewnętrznego polegająca na wykonaniu oświetlenia dozorowego boiska szkolnego, 5) wykonanie odwodnienia boiska za pomocą drenażu francuskiego, 6) wykonanie zagospodarowania terenu – utwardzenie terenu wzdłuż boiska, montaż ławek. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego. W przypadku, gdyby wykonawca nie posiadał dostępu do internetu, musi to zgłosić zamawiającemu. W takiej sytuacji dokumentacja projektowa będzie udostępniana (wypożyczana) wykonawcom w celu sporządzenia oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212221-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: a) 18.000,00 zł (słownie: osiemnaście tysięcy złotych 00/100) – dla części 1; b) 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) – dla części 2.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Dokumenty, które wykonawcy muszą złożyć w ofercie: 1) Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania w ofercie przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z ww. dokumentów. Druk OFERTA musi ponadto zawierać oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. 2) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. 3) Dokument (np. zobowiązanie), o którym mowa w punkcie 6.4. SIWZ, złożony w oryginale, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. 4) Dowód wpłaty wadium. B. Dokumenty wymienione w punktach 6.2. i 6.3. SIWZ wykonawcy będą musieli złożyć na każde żądanie zamawiającego w terminie przez niego wskazanym i w formie określonej w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126 ze zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach