Przetargi.pl
PRZEBUDOWA TRENINGOWEGO BOISKA SPORTOWEGO DO GRY W PIŁKĘ NOŻNĄ

Gmina Myszków ogłasza przetarg

  • Adres: 42-300 Myszków, Kościuszki
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (34)3132682 , fax. (34)3135029
  • Data zamieszczenia: 2020-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Myszków
    Kościuszki 26
    42-300 Myszków, woj. śląskie
    tel. (34)3132682, fax. (34)3135029
    REGON: 15139849700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastomyszkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA TRENINGOWEGO BOISKA SPORTOWEGO DO GRY W PIŁKĘ NOŻNĄ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa treningowego boiska sportowego do gry w piłkę nożną. 2. Lokalizacja zadania: działka gminna numer 1563/1, znajdująca się na terenie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Myszkowie przy ul. Pułaskiego 13b. 3. Przewidywany zakres robót budowlanych obejmuje: 1) Prace ziemne i przygotowawcze: a) zabezpieczenie placu budowy, b) usunięcie warstwy ziemi urodzajnej, c) wytyczenie w terenie nowych obiektów, tj. odwodnienia linowego i płyty boiska, d) wykonanie nasypów wraz z ich zagęszczeniem, e) wywóz nadmiaru mas ziemnych; 2) Przebudowę boiska treningowego wraz z wyposażeniem: a) charakterystyka: - boisko o wym. 74,0x115,0 m o nawierzchni sztucznej trawiastej wraz z wypełnieniem, z wyznaczonymi poziomo liniami do gry w piłkę nożną, - bramki główne - 2szt. wykonane z profilu aluminiowego o wym. 7,32x2,44 m wyposażone w siatkę wykonaną z polipropylenu, - bramki dodatkowe - 2 szt. o wym. 5x2m wykonane z profilu aluminiowego kwadrat 80x80 mm, przenośne, - piłkochwyty - 2 kpl o długościach 74,00 m i 80,40 m, wys. 8,00 m wypełnione siatką polipropylenową, - siedziska zadaszone dla zawodników rezerwowych- 2 szt. na 17 miejsc o dł. 8,00 m, szer. 1,0 m i wys. 1,90 m, - siedziska dla widzów nie zadaszone – 2 szt.: dwa rzędy na 52 miejsca o dł. 14,00m, szer. 1,40 m z jednym wejściem 2,00 m, - ogrodzenie niskie wokół płyty boiska w postaci barierek z poprzeczką o wysokości 100,00 cm rura fi 80 mm o dł. 378,00 m, - ogrodzenie wysokie panelowe o wys. 1,63 m i szer. 2,50m o dł. 244,00 m wraz z bramą główną – 1 szt. i furtkami - 6 szt., - tablica informacyjna z regulaminem, logo i hasłem Myszkowa -1 szt., - tablica wyników elektroniczna – 1 szt. o minimalnych wymiarach: wys. 100,00 cm, szer. 200,00 cm, wys. cyfr 35 cm. Sterowanie tablicą - radiowe za pomocą pilota, - kosze na śmieci – 6 szt. o pojemności min. 35 l., - zestaw monitoringu boiska-1 kpl. wraz z wykonaniem projektu wykonawczego do zestawu monitoringu, b) zakres robót do wykonania: - wykonanie warstw pod nawierzchnię boiska o pow. 8 510,00m² z trawy z tworzywa sztucznego: • system drenażu pod płytą boiska wykonać z rur drenarskich karbowanych PCV fi 113 mm o dł. 809,60 m i fi 160 mm o dł. 107,00 m ze studnią drenarską i studniami chłonnymi, • warstwa odsączająca z zagęszczonego piasku lub pospółki o gr. 20 cm, • warstwa konstrukcyjna z kruszywa kamiennego 31,5-63,0 mm o gr. 20 cm, • warstwa konstrukcyjna klinująca z kruszywa kamiennego 0-31,5 mm o gr. 10 cm, • warstwa wyrównawcza z miału kamiennego 0-4 mm o gr. 3 cm, • trawa syntetyczna o wysokości 60mm wypełniona piaskiem kwarcowym i granulatem gumowym, - wykonanie opaski wokół boiska z kostki betonowej o gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej o pow. 1 163,93 m² na następujących warstwach konstrukcyjnych: • warstwa odsączająca z zagęszczonego piasku lub pospółki o gr. 15 cm, • warstwa konstrukcyjna z kruszywa kamiennego 31,5 – 63,0 mm o gr. 20 cm, • warstwa konstrukcyjna klinująca z kruszywa kamiennego 0-31,5 mm o gr. 10 cm; 3) Budowę oświetlenia płyty boiska polegająca na montażu 4 szt. masztów oświetleniowych wraz z budową linii kablowej podłączonej do istniejącej szafy bezpiecznikowo- rozdzielczej TG: a) charakterystyka: - linia kablowa typu YAKXS 4x50 mm² 0,6/1 kV o dł. 936,00 m, - linia kablowa typu 2x YKY 5x10 mm² o dł. 450,00 m, - szafa sterownicza TB-S0 jako wolnostojąca typu ST 80x88, - maszty oświetleniowe o dł. 14,00 m -4 szt., b) zakres prac do wykonania: - projektowane kable układać w ziemi na gł. 0.70 m od powierzchni ziemi na podsypce i obsypce z piasku o gr. 10 cm. 6. Przedmiot zamówienia został opisany w dokumentacji do wykonania zamówienia dotyczącego przebudowa treningowego boiska sportowego do gry w piłkę nożną, stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ. 7. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. 8. Kody CPV: 1) Główny kod CPV: ­- 45212221-1: Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych. 2) Dodatkowe kody CPV: - 45100000-8: Przygotowanie terenu pod budowę, - 45111200-0: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, - 45233000-9: Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg, - 45233120-6: Roboty w zakresie budowy dróg, - 45233200-1: Roboty w zakresie różnych nawierzchni, - 44112100-9: Wiaty, - 45316100-6: Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego, - 45311100-1: Roboty w zakresie okablowania elektrycznego, - 45311200-2: Roboty w zakresie instalacji elektrycznych, - 45232410-9: Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej, - 45232130-2: Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej, - 45340000-2: Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego, - 45110000-1: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne, - 45111291-4: Roboty w zakresie zagospodarowania terenu, - 45233293-9: Instalowanie mebli ulicznych, - 39224340-3: Kosze. 7. Zamawiający dołożył należytej staranności, aby przedmiot zamówienia nie został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. Jeżeli, pomimo tego, okaże się, że w jakimkolwiek miejscu w SIWZ oraz w załącznikach do niej występują takie wskazania, to nie należy ich traktować jako odnoszących się do przedmiotu zamówienia, a należy je rozpatrywać wyłącznie w kategoriach wskazań o charakterze informacyjnym (niewiążących dla Wykonawców). Z ww. względów, oferta, która nie będzie odpowiadała takim wskazaniom Zamawiającego, nie będzie uznana za niezgodną z treścią SIWZ i nie zostanie z tych powodów odrzucona. 8. Zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne dla podanych w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - Polskich Normach przenoszącym normy europejskie, a wskazaniom tym towarzyszą wyrazy - lub równoważne. 9. Rozwiązania równoważne zastosowane przez Wykonawcę nie powinny posiadać cech (parametrów) gorszych od określonych przez Zamawiającego w dokumentach stanowiących załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w składanej ofercie, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania stawiane przez Zamawiającego przedmiotowi zamówienia. 10. Wykonawca może zaoferować rozwiązania równoważne na etapie składania oferty. W tym celu winien podać cechy, parametry rozwiązań równoważnych przynajmniej w stopniu, w jakim Zamawiający określa wymagania stawiane konkretnym rozwiązaniom w zał. nr 1 do SIWZ. Wykonawca, którego oferta zawiera rozwiązania równoważne, winien zaoferować te rozwiązania w składanej ofercie poprzez załączenie do wypełnionego formularza oferty wykazu oferowanych rozwiązań równoważnych, zawierającego: ­- nazwę proponowanego rozwiązania równoważnego (produktu), ­- nazwę zastępowanego rozwiązania rozwiązaniem równoważnym (z przywołaniem dokumentu, w którym występuje zastępowane rozwiązanie, spośród dokumentów wchodzących w skład załącznika nr 1 do SIWZ), ­- opis rozwiązania równoważnego, ­- cechy, parametry rozwiązania równoważnego, oraz dołączyć kartę katalogową produktu równoważnego lub inny dokument potwierdzający cechy, parametry produktu opisane w ww. wykazie. W/w dokumenty stanowią treść oferty i nie podlegają dostarczeniu w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp lub uzupełnieniu w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. 11. Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności polegające na układaniu nawierzchni z trawy syntetycznej były w okresie realizacji zamówienia zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę/ów na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040). 12. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 13. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 14. Zamawiający nie dopuszcza do: 1) składania ofert wariantowych, 2) składania ofert częściowych. 15. Zamawiający nie przewiduje: 1) zawarcia umowy ramowej; 2) ustanowienia dynamicznego systemu zakupów; 3) wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej; 4) rozliczenia w walucie innej niż polski nowy złoty (PLN)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212221-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 40 000,00 zł (słownie złotych: czterdzieści tysięcy 00/100). 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert na okres co najmniej związania ofertą. 3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z późn. zm.) 4. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp, musi wynikać: 1) zabezpieczenie oferty Wykonawcy złożonej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: ,,Przebudowa treningowego boiska sportowego do gry w piłkę nożną” – numer referencyjny postępowania: ZP.271.1.2020.PZ 2) oznaczenie zobowiązanego, jako Wykonawcy (wnioskującego o wystawienie gwarancji wadialnej); 3) oznaczenie Zamawiającego jako beneficjenta gwarancji wadialnej; 4) oznaczenie gwaranta jako podmiotu udzielającego gwarancji wadialnej; 5) nazwa postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 6) suma gwarancyjna; 7) okres obowiązywania gwarancji wadialnej; 8) bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty określonej w gwarancji lub poręczeniach: a) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: ­- odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, ­- nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, ­- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, b) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; 9) warunki wypłaty sumy gwarancyjnej, które powinny określać formę żądania beneficjenta oraz miejsce i termin jego dostarczenia, w taki sposób, aby nie utrudniały wypłaty sumy gwarancyjnej dla Zamawiającego; 10) zapisy dotyczące tytułu gwarancji, miejsca i daty jej wystawienia. 5. Oryginał dokumentu wadium wniesionego w formach niepieniężnych, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp, sporządzony w formie pisemnej przez gwaranta, Wykonawca składa w Sekretariacie Burmistrza Miasta Myszkowa (pokój nr 109) w budynku Urzędu Miasta Myszkowa, przy ul. Kościuszki 26, 42-300 Myszków. Zaleca się, aby kserokopię wnoszonego w ten sposób wadium Wykonawca załączył do oferty. 6. Zamawiający wyraża zgodę na wnoszenie wadium w postaci elektronicznej dotyczącego form niepieniężnych, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp, jeżeli zostało ono sporządzone, jako oryginał w postaci elektronicznej, tj. w tej postaci dokument został wystawiony przez gwaranta. Wadium w postaci elektronicznej przesyła się Zamawiającemu wyłącznie za pomocą środka komunikacji elektronicznej ePUAP na adres ESP Platformy EPUAP: /um_myszkow/SkrytkaESP Zaleca się, aby wydruk wnoszonego w ten sposób wadium Wykonawca załączył do oferty. 7. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego:PKO Bank Polski S.A. Nr konta: 92 1020 2313 0000 3302 0586 8528 z dopiskiem na przelewie: ZP.271.1.2020.PZ – Przetarg nieograniczony – Przebudowa treningowego boiska sportowego do gry w piłkę nożną. 8. Wniesienie wadium w pieniądzu na ww. rachunek bankowy będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium, jeżeli wpływ środków pieniężnych nastąpi przed upływem terminu składania ofert. 9. Oryginał lub kserokopię przelewu wadium wniesionego w pieniądzu Wykonawca załącza do oferty. 10. Zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 11. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 12. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 13. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygniętego odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 15. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 16. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 17. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca załącza do oferty: 1) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ, przy czym: ­- w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców - oświadczenie to składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przy czym treść tego oświadczenia w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu odnosi się do wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną, a treść oświadczenia w zakresie niepodlegania wykluczeniu z postępowania (przesłanek wykluczenia z postępowania) dotyczy każdego z nich z osobna, ­- Wykonawca powołujący się na zasoby innych podmiotów przy spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w tym oświadczeniu, które dotyczą niepodlegania wykluczeniu z postępowania oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby. 2) zobowiązanie innych podmiotów, na zasoby których Wykonawca powołuje się przy spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji dotyczących: 1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 2) firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; 3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach; przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Informacja dotycząca składania ww. oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Wzór oświadczenia zostanie zamieszczony do pobrania w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Myszków w zakładce PRZETARGI/Informacje z otwarcia ofert w dniu zamieszczenia na stronie internetowej przez Zamawiającego informacji podawanych podczas otwarcia ofert. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego, to każdy z nich składa odrębne oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego i że stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie dostarczane wraz z ofertą winno zawierać w swojej treści informacje dotyczące co najmniej: 1) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 4. W odniesieniu do podmiotów na zasoby których Wykonawca powołuje się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca przedkłada spośród dokumentów wymienionych w § 5 pkt 4 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016r . poz. 1126 z późn. zm.) – dokumenty tych podmiotów w zakresie, jakim składa je Wykonawca, tj.: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 5. Do wypełnionego i podpisanego formularza oferty (treści oferty) Wykonawca winien dołączyć: 1) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, które podobnie jak oferta składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; 2) zobowiązanie innych podmiotów, na zasoby których Wykonawca powołuje się przy spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; 3) kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z rozdz. 12 SIWZ – opis sposobu obliczenia ceny; 4) stosowne pełnomocnictwa w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik; 5) oryginał lub kserokopię przelewu wadium wniesionego w pieniądzu (zalecane); 6) zgodnie z rozdz. 8 SIWZ (zalecane w celu informacyjnym): ­- kserokopię dokumentu wadialnego wnoszonego w formie niepieniężnej, którego oryginał w formie pisemnej składany jest w Sekretariacie Burmistrza Miasta Myszkowa, lub ­- wydruk z oryginału dokumentu wadialnego wnoszonego w formie niepieniężnej w postaci elektronicznej, którego oryginał przesyłany jest Zamawiającemu wyłącznie za pomocą środka komunikacji elektronicznej ePUAP na adres ESP Platformy EPUAP: /um_myszkow/SkrytkaESP

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach