Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Oświaty w Polanowie ogłasza przetarg
- Adres: 76-010 Polanów, Gradowe Wzgórze 7
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 094 3481061 , fax. 094 3188387
- Data zamieszczenia: 2009-05-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Oświaty w Polanowie
Gradowe Wzgórze 7 7
76-010 Polanów, woj. zachodniopomorskie
tel. 094 3481061, fax. 094 3188387
REGON: 33039114300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: zeao@polanow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont kotłowni olejowej przy Szkole Podstawowej w Bukowie Gmina Polanów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Remont kotłowni olejowej przy Szkole Podstawowej w Bukowie Gmina Polanów - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453310006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie:dwa tysiące zł)należy wpłacić przed upływem terminu składania ofert, tj. do 10.06. 2009r. do godz. 10.00. na rachunek bankowy: BS Sławno, Oddział Polanów Nr 23 9317 1038 3900 0459 2000 0008, z dopiskiem wadium na zamówienie - remont kotłowni SP Bukowo.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1- 4 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj.: a. Posiadają uprawniania do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności; jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b. Posiadają niezbędną wiedzę doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia to jest: - wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej 2-ch podobnych remontów o charakterze, wielkości i złożoności podobnej do charakteru zamówienia. Za podobne roboty zamawiający uzna roboty remontowe kotłowni o wartości co najmniej 60% wartości składanej oferty. c. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d. Nie zalegają z opłatami wobec ZUS i Urzędu Skarbowego. e. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, f. Udzielą minimum 36 miesięcznej gwarancji na cały zrealizowany przedmiot zamówienia licząc od daty odbioru końcowego całego zadania. g. Wniosą wadium w wysokości 2.000,00zł. h. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają polisę OC. Wymagana suma ubezpieczenia nie mniejsza niż 100.000,00 zł (słownie złotych sto tysięcy). 2) Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: a. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. b. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane remonty wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. c. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania; ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia wymaganych warunków Wykonawca załączy do oferty niżej wymienione dokumenty: 1. Formularz ofertowy (zał. nr 1) z załącznikami, 2. Kosztorys ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1/2 do SIWZ oraz dokumenty do sporządzenia kosztorysu ofertowego to jest: Przedmiary robót - jako element podstawowy sporządzenia kosztorysu ofertowego, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Dowód wpłaty wadium, jako załącznik nr 1/3 do SIWZ ( oferty) 4. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 wzór stanowi załącznik nr 1/4 do SIWZ. 5. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24, ust. 1 i 2, Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - jako załącznik nr 1/5 6. Wykaz 2-ch robót budowlanych o charakterze, wielkości i złożoności podobnej do charakteru zamówienia wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania - wzór stanowi załącznik nr1/6 do SIWZ. Należy również do każdej roboty dołączyć referencje. 7. Wykaz kadry inżynieryjno-technicznej odpowiedzialnej za realizację przedmiotu zamówienia - jako załącznik nr 1/7. 8. Zaakceptowanie projektu umowy (po przez zaparafowanie każdej strony na wykonanie przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1/8 do SWIZ), 9. Potwierdzona kserokopia dokumentu potwierdzającego prowadzenie działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferta w przypadku, gdy Wykonawcą jest spółka cywilna lub jawna- umowę spółki jako załącznik nr 1/9 do SIWZ 10. Złożenie oświadczenia, że Wykonawca nie zalega z opłatami wobec Urzędu Skarbowego jako załącznik nr 1/10 i ZUS ,jako załącznik nr 1/11 do SIWZ. 11. W przypadku składania oferty wspólnej, każdy z Wykonawców zobowiązany jest spełnić wszystkie warunki określone w rozdziale VIII i jest zobowiązany załączyć do oferty dokumenty przewidziane w rozdziale IX. Przy składaniu oferty wspólnej należy ustanowić pełnomocnika i załączyć do oferty pełnomocnictwa, oraz umowę regulującą współpracę podmiotów. 12. Polisę OC - załącznik nr 1/12
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zeao.polanow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Termomodernizacja Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 3 w Świdwinie - II etap
Dodano: 2016-06-08 - Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Starostwa Powiatowego w Drawsku Pomorskim
Dodano: 2015-10-14 - Wykonanie wentylacji mechanicznej oraz instalacji klimatyzacji w siedzibie Nadleśnictwa Drawsko.
Dodano: 2015-10-06 - Wykonanie wewnętrznych instalacji centralnego ogrzewania zasilanych gazem i ciepłej wody użytkowej w 4 lokalach mieszkalnych administrowanych przez ZGM w Świnoujściu.
Dodano: 2015-07-24 - Wykonanie wentylacji mechanicznej oraz instalacji klimatyzacji w siedzibie Nadleśnictwa Drawsko
Dodano: 2015-06-08 - Wykonanie wewnętrznych instalacji centralnego ogrzewania zasilanej gazem, zimnej i ciepłej wody użytkowej w lokalach mieszkalnych położonych w Świnoujściu przy ul.: Bohaterów Września 11/2; Grunwaldzkiej 55/2; Łużyckiej 3/3; Norweskiej 2/3 i Piłsudskiego 10/6
Dodano: 2014-10-06 - Wykonanie wewnętrznych instalacji centralnego ogrzewania zasilanej gazem, zimnej i ciepłej wody użytkowej w lokalach mieszkalnych położonych przy ul.: Rycerskiej 11/1; 11/2; 11/3; 11/4; 11/5/;11/6; 11/7 i 11/8 w Świnoujściu
Dodano: 2014-08-19 - REMONT WENTYLACJI W BUDYNKU NR 14/4370
Dodano: 2014-02-26 - Remont kotłowni, sieci i instalacji CO w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Płotach
Dodano: 2013-02-22 - Wykonanie instalacji solarnej dla hali sportowej Rewalu
Dodano: 2012-12-06