Przetargi.pl
Wykonanie wentylacji mechanicznej oraz instalacji klimatyzacji w siedzibie Nadleśnictwa Drawsko

Nadleśnictwo Drawsko ogłasza przetarg

  • Adres: 78-500 Drawsko Pomorskie, ul. Starogrodzka 30
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 3632046
  • Data zamieszczenia: 2015-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Drawsko
    ul. Starogrodzka 30 30
    78-500 Drawsko Pomorskie, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 3632046
    REGON: 33004406800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/editor-mode/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/nadl_drawsko/zamowienia_publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie wentylacji mechanicznej oraz instalacji klimatyzacji w siedzibie Nadleśnictwa Drawsko
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    KOD CPV 45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie wentylacji mechanicznej oraz instalacji klimatyzacji w siedzibie Nadleśnictwa Drawsko. Zakres robót obejmuje wykonanie: Szczegółowy zakres zamówienia omówiony został w Rozdziale III - Dokumentacja określająca przedmiot zamówienia oraz w Rozdziale IV - Przedmiar robót Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji jakości co najmniej 3 letniej o czym oświadczy w formularzu oferty. Gwarancja jakości dotyczy zarówno robót budowlanych jak i materiałów użytych do ich wykonania, a także zamontowanych urządzeń. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót. W ramach gwarancji jakości Zamawiający wedle swego wyboru wezwie Wykonawcę do usunięcia wykrytej wady lub usterki w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie nie dłuższym niż 14 dni na koszt Wykonawcy albo obniży należne Wykonawcy wynagrodzenie o koszt usunięcia wady i usterki. W razie wezwania Wykonawcy do usunięcia wykrytej wady lub usterki w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie i nie usunięcia przez Wykonawcę w tym terminie wady lub usterki, Zamawiający będzie mógł powierzyć usunięcie wady lub usterki osobie trzeciej na koszt i ryzyko Wykonawcy. W okresie gwarancji jakości Wykonawca przeprowadzać będzie okresowe przeglądy i konserwacje zamontowanych urządzeń zgodnie z zaleceniami producenta w ramach oferowanej kwoty. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 ust. 3 Pzp, a mają jedynie zadanie doprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Ewentualne posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Wszelkie nazwy własne zawarte w SIWZ należy czytać jako parametry techniczne i jakościowe materiałów oraz traktować je jako takie lub równoważne. Zgodnie z art. 30 ust. 4 Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane (w tym materiały i urządzenia) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Za równoważne Zamawiający uzna roboty budowlane (w tym materiały i urządzenia) o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w treści STWiOR oraz dokumentacji projektowej. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu umowy z materiałów i wyrobów nowych wcześniej niewbudowywanych (chyba, że wynika to z projektu), które nadają się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 16.04.2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2014r. poz. 883 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania Zamawiającemu (inspektorowi nadzoru inwestorskiego) na bieżąco certyfikatów, aprobat technicznych, atestów, świadectw, wyników prób oraz badań na wykonywane roboty i użyte materiały i wmontowane urządzenia, a przed odbiorem końcowym przedmiotu umowy do przekazania kompletu dokumentów potwierdzających dopuszczenie do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania materiałów i wyrobów zastosowanych przez Wykonawcę. W przypadku stosowania przez Wykonawcę przy realizacji przedmiotu zamówienia, urządzeń i materiałów równoważnych, a także (w przypadku powoływania się przez Wykonawcę na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego) normy, aprobaty techniczne, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia - przekazywania Zamawiającemu (inspektorowi nadzoru inwestorskiego) na bieżąco odpowiednich dokumentów opisujących parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) lub urządzenia, lub zaproponowane rozwiązania do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) lub urządzenie, lub zaproponowanie rozwiązanie jest równoważne w stosunku do wymogu określonego przez zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza podwykonawstwo. Tym samym stosownie do dyspozycji art.36 b ust. 1 ustawy Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy. Wskazanie takie należy zapisać w formularzu oferty stanowiącym załącznik do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453310006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy PLN) Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2015-06-22 do godz. 9:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: w PKO BP SA Oddział Drawsko Pomorskie nr konta 88 1020 2791 0000 7202 0184 9868, przy czym Zamawiający przyjmuje iż momentem wniesienia wadium jest moment uznania rachunku bankowego Zamawiającego. - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - poręczeniach i gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; (gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta; podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska; z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy PZP) - poręczeniach udzielonych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadia wnoszone w innych formach niż pieniądzu należy w oryginale załączyć do oferty, w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z ustawą (np. w odrębnej kopercie dołączonej do oferty z dopiskiem (wadium) i podaniem danych oferenta) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium jeżeli: - upłynął termin związania ofertą; - zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; - Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia; - wpłynął wniosek Wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; - który został wykluczony z postępowania; - którego oferta została odrzucona. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy - w przypadku określonym w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/nadl_drawsko/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach