Opera na Zamku ogłasza przetarg
- Adres: 70-540 Szczecin, ul. Korsarzy 34
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 4348102, 4348135 , fax. 091 4345557
- Data zamieszczenia: 2009-05-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Opera na Zamku
ul. Korsarzy 34 34
70-540 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 4348102, 4348135, fax. 091 4345557
REGON: 00028047100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.opera.szczecin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa krzeseł plenerowych dla Opery na Zamku w Szczecini - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1000 krzeseł plenerowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391120000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: - Oświadczenie wykonawcy, według wzoru, stanowiącego Formularz nr 1 do niniejszej SIWZ: a) o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1, 2, 3 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu Wykonawców składających ofertę wspólną. b) o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólna. -Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. -Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. -Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opera.szczecin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu kwaterunkowego - część 1 (sprawa 13/15)
Dodano: 2015-10-09 - Dostawa krzeseł klasy ISO oraz obrotowych krzeseł komputerowych dla Politechniki Koszalińskiej
Dodano: 2014-06-06 - Wyposażenie obiektu dla potrzeb obsługi klienta i utrzymania obiektu w ramach zadania inwestycyjnego Filharmonia - sala koncertowa w podziale na zadania: Zadanie 1: Meble, Zadanie 2: Program do sprzedaży biletów i urządzenia elektroniczne, Zadanie 3: Podnośnik na widownię - pomost roboczy.
Dodano: 2013-09-13 - Zakup wyposażenia sali gastronomicznej w związku z inwestycją pn. Modernizacja Sali Gastronomicznej przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych im. Stanisława Staszica w Kamieniu Pomorskim
Dodano: 2010-07-29 - DOSTAWA KRZESEŁ I STOŁÓW DO RESTAURACJI SANATORYJNYCH HENRYK I ADMIRAŁ
Dodano: 2009-11-27 - DOSTAWA KRZESEŁ I STOŁÓW DO RESTAURACJI SANATORYJNEJ ŚWIATOWID
Dodano: 2009-11-04