Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Szczecinie ogłasza przetarg
- Adres: 70-382 Szczecin, ul. Jagiellońska 44
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 4329586, 4329521 , fax. 091 4329501
- Data zamieszczenia: 2009-06-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Szczecinie
ul. Jagiellońska 44 44
70-382 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 4329586, 4329521, fax. 091 4329501
REGON: 81073345400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmswia.szczecin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont korytarzy oddziału neurologii i chirurgii oraz korytarza na parterze budynku łączącego laboratorium z pracownią rezonansu magnetycznego i rejestracją wraz z niezbędną przebudową pomieszczeń sanitarnych oraz wydzieleniem stref ppoż. w Szpitalu ZOZ MSWiA w Szczecinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Remont korytarzy oddziału neurologii i chirurgii oraz korytarza na parterze budynku łączącego laboratorium z pracownią rezonansu magnetycznego i rejestracją wraz z niezbędną przebudową pomieszczeń sanitarnych oraz wydzieleniem stref ppoż. w Szpitalu ZOZ MSWiA w Szczecinie - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452150007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 175 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 29 740,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone poniżej:
1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia Prawo zamówień publicznych;
5) wykażą się realizacją, co najmniej 3 robotami budowlanymi podobnymi do przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - tym okresie, odpowiadającymi swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania; w tym co najmniej jednej roboty budowlanej mającej charakter modernizacji i adaptacji w czynnych obiektach szpitalnych , o wartości powyżej 500 000,00 zł;
6) wniosą wadium.
Ocena: spełnia/nie spełnia - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów i oświadczeń, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów opisujących przedmiot oferty:
1) Spis treści dokumentów znajdujących się w ofercie - zamieszczony na pierwszej stronie oferty
2) Wypełniony druk oferty - wypełniony Załącznika nr 1 do SIWZ,
3) Oświadczenia - wypełniony Załącznik nr 2 do SIWZ,
4) Dokument dopuszczający oferenta do obrotu prawnego - tj. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ustanawiający pełnomocnika dla reprezentacji wszystkich podmiotów składających ofertę wspólną;
5) Polisa ubezpieczeniowa, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę w wysokości, co najmniej 700 000,00 zł;
6) Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej wykonawcy na kwotę co najmniej 500 000,00 zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert;
7) Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego - o nie zaleganiu z uiszczaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności; wystawione przez Urząd Skarbowy nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
8) Zaświadczenie z ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - o nie zaleganiu z uiszczeniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności; wystawione przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
9) Aktualne informacje z Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, 4-8 i 9 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert;
10) Uprawnienia budowlane - osób przewidzianych do realizacji zamówienia (w branżeach: budowlanej, instalacji sanitarnych, elektrycznej).
11) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Wykonawca powinien wykazać, iż wykonał jako Generalny Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, co najmniej jedną robotę budowlaną podobną do przedmiotu zamówienia o wartości powyżej 500 000,00 zł. Pod pojęciem zamówienie podobne, Zamawiający rozumie wykonawstwo prac remontowych o charakterze modernizacji i adaptacji w czynnych obiektach szpitalnych - wypełniony załącznik Nr 3 do SIWZ;
12) Dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane wymienione przez wykonawcę w załączniku nr 3 zostały wykonane należycie;
13) Czynniki cenotwórcze - wypełniony załącznik nr 4 do SIWZ;
14) Kosztorys ofertowy - dołączony do oferty;
15) Harmonogram prac - dołączony do oferty - powinien zawierać m.in. daty rozpoczęcia i zakończenia poszczególnych zakresów robót, określonych w punkcie 3 Rozdziału nr II SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia;
16) Dowód wniesienia wadium, tj.: kopia dokonania przelewu na konto Zamawiającego, a w przypadku innych form wniesienia wadium, o których mowa w pkt. 12.1 SIWZ po zdeponowaniu ich w kasie Zamawiającego - dokument potwierdzający dokonanie tej czynności;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Całkowity termin realizacji zamówienia
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmswia.szczecin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa windy osobowej w budynku szkoły ZSP Nr 2 w Gryfinie
Dodano: 2015-05-19 - Przebudowa i remont istniejącego budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Jaglisko
Dodano: 2014-05-21 - Budowa szybu wraz z dostawa i montażem dźwigu osobowego w DPS w Dębcach.
Dodano: 2014-05-07 - Przebudowa i remont istniejącego budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Jaglisko
Dodano: 2014-04-30 - Przebudowa istniejącej przychodni na terenie Szpitalnego Centrum Medycznego w Goleniowie Sp. z o.o.
Dodano: 2014-02-20 - Rozwój infrastruktury rekreacyjno - turystycznej w Choszcznie poprzez budowę przystani wodnych i łowisk wędkarskich nad J. Klukom
Dodano: 2014-01-23 - Remont pomieszczeń w budynku Urzędu Gminy Świeszyno
Dodano: 2013-05-22 - Budowa windy wraz z przedsionkiem w budynku internatu przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Gryfinie
Dodano: 2013-02-08 - BUDOWA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU W MACIEJEWIE
Dodano: 2012-07-16 - Roboty budowlane o wartości szacunkowej zamówienia nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 4.845.000,00 EURO, polegające na przebudowie i remoncie pomieszczeń biurowych w Pyrzycach przy ul. Młodych Techników 5A na siedzibę Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Placówka Terenowa w Pyrzycach
Dodano: 2011-08-30