Przetargi.pl
Wykonanie powłok antykorozyjnych wraz z pracami naprawczymi dla kładki dla pieszych łączącej ul. przy ogrodach z ul. Budziszyńską w Szczecinie nad torami PKP JNI.01025300

Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 71-241 Szczecin, ul. Klonowica 5
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4800444,4800434 , fax. 091 4393003, 4800453
  • Data zamieszczenia: 2009-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego
    ul. Klonowica 5 5
    71-241 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4800444,4800434, fax. 091 4393003, 4800453
    REGON: 81242410200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zditm.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie powłok antykorozyjnych wraz z pracami naprawczymi dla kładki dla pieszych łączącej ul. przy ogrodach z ul. Budziszyńską w Szczecinie nad torami PKP JNI.01025300
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie powłok antykorozyjnych wraz z pracami naprawczymi dla kładki dla pieszych łączącej ul. przy ogrodach z ul. Budziszyńską w Szczecinie nad torami PKP JNI.01025300. 2. Zakres zamówienia obejmuje: 1) uzgodnienie z zarządcą terenu (PKP Oddział Szczecin Zakład Linii Kolejowych PKP S.A. z siedzibą w Szczecinie przy ul. Korzeniowskiego 1) zasad wykonywania prac w pasie kolejowym. Koszty związane z uzyskaniem pozwolenia ponosi wykonawca; 2) opracowanie programu zapewnienia jakości; 3) wykonanie zabezpieczenia antykorozyjnego konstrukcji stalowej wraz z pracami naprawczymi jak podano w przedmiarze robót (załącznik nr 6 do siwz); 4) sporządzenie dokumentacji powykonawczej-protokoły z wykonanych robót jak określono w tabeli od 1 do 11 w opracowaniu Technologia wykonania powłok antykorozyjnych wraz z pracami naprawczymi dla kładki dla pieszych łączącej ul. Przy Ogrodach z ul. Budziszyńską w Szczecinie nad torami PKP JNI.01025300 (załącznik nr 6 do siwz). 3. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w przedmiarze robót oraz Technologii wykonania powłok antykorozyjnych wraz z pracami naprawczymi dla kładki dla pieszych łączącej ul. Przy Ogrodach z ul. Budziszyńską w Szczecinie nad torami PKP JNI.01025300 stanowiących załącznik nr 6 do siwz, autor opracowania Projektowanie, Nadzory, Ekspertyzy Budowlane inż. Stanisław M. Kamiński, ul. Zajęcza 14k, 70-795 Szczecin, grudzień 2007. 4. Warunki realizacji zamówienia: 1) wykonanie robót zasadniczych, tj. antykorozyjnych siłami własnymi (bez podwykonawcy). Zamawiający dopuszcza wykonanie pozostałych robót z udziałem podwykonawców; 2) wszystkie materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia muszą posiadać stosowne atesty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności bądź inne dokumenty potwierdzające ich dopuszczenie do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie. Wykonawca ma obowiązek przekazania ich zamawiającemu; 3) wykonawstwo robót na podstawie dokumentacji technicznej, obowiązującymi przepisami, normami i warunkami technicznymi oraz zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454422009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości 2.000,00 zł. (słownie złotych: dwa tysiące) w terminie do dnia 21.07.2009 r., do godz. 10:00. Decyduje data i godzina wpływu środków do zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) spełniają następujące warunki dodatkowe: a) dysponują lub będą dysponować minimum jedną osoba posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności mostowej, przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego; b) wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jedną pracę podobną do objętych przedmiotem zamówienia. Za pracę podobną zamawiający uzna: wykonanie robót antykorozyjnych na obiekcie mostowym o konstrukcji stalowej, nad czynna linią kolejową, powierzchnia wymalowana min. 500 m?; c) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej siwz o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej siwz, W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób którymi dysponują lub będą dysponować. 4) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt 3, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 5) Dokumenty stwierdzające, że osoby, o których mowa w ppkt 3), posiadają wymagane uprawnienia tj uprawnienia budowlane w specjalności mostowej oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę właściwej izby samorządu zawodowego; 6) Wykaz wykonanych robót budowlanych (prac podobnych) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej siwz oraz dokumenty - np. referencje potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. 7) Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2) odpowiednie pełnomocnictwa; Tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz) 3) czasowy harmonogram realizacji prac obejmujących zakres zamówienia; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 4) kosztorys ofertowy uproszczony sporządzony na podstawie dokumentacji technicznej, katalogów nakładów rzeczowych (robocizna, materiały, praca sprzętu, środki transportu) i wskaźników cenotwórczych, stawki roboczogodziny, kosztów zakupu, kosztów pośrednich, zysku; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 5) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące że: a) wykonawca podczas realizacji przedmiotu zamówienia postępować będzie w sposób zgodny z zasadami gospodarowania odpadami oraz wymogami ochrony środowiska określonymi w ustawie Prawo Ochrony Środowiska z dn. 27.04.2001 r. (tekst jednolity Dz. U. nr 25 poz. 150 z 2008 r. z późn. zmianami) oraz ustawą o odpadach z dnia 27.04.2001 r. (tekst jednolity Dz. U. nr 39 poz. 251 z 2007 r. z późn. zmianami) z aktami wykonawczymi do ww.; b) wykonawca w trakcie realizacji zamówienia wykorzysta materiały odpowiadające wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w ustawach Prawo budowlane i o wyrobach budowlanych; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 6) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców, z wyłączeniem robót dotyczących wykonania powłok antykorozyjnych);

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zditm.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach