Gmina Świeszyno ogłasza przetarg
- Adres: 76-024 Świeszyno, Świeszyno 71
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 94 31 60 120 , fax. 94 31 61 491
- Data zamieszczenia: 2013-05-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Świeszyno
Świeszyno 71 71
76-024 Świeszyno, woj. zachodniopomorskie
tel. 94 31 60 120, fax. 94 31 61 491
REGON: 33092070700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.swieszyno.ibip.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pomieszczeń w budynku Urzędu Gminy Świeszyno - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlano-remontowe polegające w szczególności na przebudowie Instalacji co., elektrycznej , wod-kan oraz roboty budowlane. Ww. prace wykonywane będą w następujących pomieszczeniach urzędu: 1. Wiatrołap 2. Hall, korytarz, punkt ksero - parter 3. Hall, korytarz, punkt ksero - piętro 4. Toaleta na parterze 5. Toaleta na piętrze 6. Klatka schodowa w części B 7. Pomieszczenia Referatu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej 8. Pomieszczenie Sekretarza 9. Pomieszczenie Przewodniczącego Rady Gminy. 10. Sekretariat. 11. Pomieszczenia Urzędu Stanu Cywilnego. 12. Klatka schodowa w części B. Szczegółowy zakres robót ujęty został w kosztorysie ślepym stanowiącym załącznik nr 9 do przedmiotowej SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452150007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1 718,40 zł (słownie: jeden tysiąc siedemset osiemnaście zł i 40/100). Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy PZP, tj.: 1 pieniądzu, 2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3 gwarancjach bankowych, 4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bałtycki Bank Spółdzielczy w Darłowie Nr 46 8566 0003 0001 0360 2000 0001 z opisem - Wadium na remont pomieszczeń w budynku Urzędu Gminy Świeszyno - ZP.271.13.2013. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w osobnej kopercie załączonej do oferty, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy wpiąć do oferty.Wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu musi spełniać następujące wymagania: - odpowiadać co do terminu ważności terminowi związania ofertą określonemu niniejszej specyfikacji, - musi zawierać w swej treści okoliczności (zgodnie z art.45 ust.4a i 5 PZP), w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę wadium zamawiającemu wraz z klauzulą mówiącą, że wypłata nastąpi na pierwsze żądanie zamawiającego bez protestu gwaranta ( poręczyciela), Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art.46 ust.1, 1a, 2 i 4 PZP. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na zasadach określonych w art.46 ust.4a i 5 PZP. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy PZP.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ug.swieszyno.ibip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa windy osobowej w budynku szkoły ZSP Nr 2 w Gryfinie
Dodano: 2015-05-19 - Przebudowa i remont istniejącego budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Jaglisko
Dodano: 2014-05-21 - Budowa szybu wraz z dostawa i montażem dźwigu osobowego w DPS w Dębcach.
Dodano: 2014-05-07 - Przebudowa i remont istniejącego budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Jaglisko
Dodano: 2014-04-30 - Przebudowa istniejącej przychodni na terenie Szpitalnego Centrum Medycznego w Goleniowie Sp. z o.o.
Dodano: 2014-02-20 - Rozwój infrastruktury rekreacyjno - turystycznej w Choszcznie poprzez budowę przystani wodnych i łowisk wędkarskich nad J. Klukom
Dodano: 2014-01-23 - Budowa windy wraz z przedsionkiem w budynku internatu przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Gryfinie
Dodano: 2013-02-08 - BUDOWA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU W MACIEJEWIE
Dodano: 2012-07-16 - Roboty budowlane o wartości szacunkowej zamówienia nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 4.845.000,00 EURO, polegające na przebudowie i remoncie pomieszczeń biurowych w Pyrzycach przy ul. Młodych Techników 5A na siedzibę Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Placówka Terenowa w Pyrzycach
Dodano: 2011-08-30 - Roboty budowlane o wartości szacunkowej zamówienia nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 4.845.000,00 EURO, polegające na przebudowie i remoncie pomieszczeń biurowych w Pyrzycach przy ul. Młodych Techników 5A na siedzibę Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Placówka Terenowa w Pyrzycach
Dodano: 2011-08-11