Przetargi.pl
Remont konserwatorski piwnicy w Oficynie C, w budynku przy ul. Kopernika 15 w Toruniu

Muzeum Okręgowe w Toruniu ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Rynek Staromiejski 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 622-70-38
  • Data zamieszczenia: 2010-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Okręgowe w Toruniu
    ul. Rynek Staromiejski 1 1
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 622-70-38
    REGON: 87124367900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.torun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont konserwatorski piwnicy w Oficynie C, w budynku przy ul. Kopernika 15 w Toruniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont pomieszczenia piwnicznego w oficynie budynku przy ul. Kopernika 15 obejmujący oczyszczenie ścian ceglano-kamiennych, uzupełnienie lub wymianę mocno zdezintegrowanych cegieł na nowe o wymiarach dostosowanych do istniejącej; usunięcie nieestetycznie wykonanych uzupełnień w cegle, kamieniu i spoinach; uzupełnienie ubytków i spoin odpowiednio dobraną masą mineralną; scalenie kolorystyczne wszelkich uzupełnień z oryginalnymi cegłami i zaprawami oraz partiami współczesnych przemurowań; oczyszczenie płaszczyzn betonowych i ich impregnację, wymianę i wykonanie instalacji elektrycznej, wymianę instalacji c.o; wykonanie posadzki ceramicznej oraz sufitu podwieszonego; wymianę stolarki drzwiowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w dokumentacji projektowej, będącej załącznikiem do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Uwagi dodatkowe Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia w pomieszczeniu, jak również w najbliższym otoczeniu wykonywanych prac, istniejących na terenie budynku systemów ochrony (m.in. czujek dymowych i ruchu) oraz sieci teleinformatycznej (gniazd /punktów/ elektryczno-logicznych). Wykonawca zobowiązany jest również do przeprowadzenia we własnym zakresie dyslokacji istniejących na stropie czujek dymowych systemu sygnalizacji pożaru (SAP) oraz umieszczenia ich na nowo wykonanym podwieszonym suficie. Wszelkie rozprowadzenie instalacji elektrycznej poza remontowanym pomieszczeniem należy wykonać w tynku lub spoinach w zależności od sposobu wykończenia poszczególnych pomieszczeń. Wykonawca zobowiązany jest trasy instalacyjne przywrócić do pierwotnego stanu (zatynkować lub zaspoinować) i scalić kolorystycznie z daną partią obiektu. Szczegółowy harmonogram zostanie ustalony po podpisaniu umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w harmonogramie w porozumieniu z wykonawcą w trakcie wykonywania zamówienia, informację o tym podając z 2 dniowym wyprzedzeniem, w przypadku wystąpienia okoliczności związanych z ochroną obiektu lub eksponatów oraz z innym rodzajem działalności Zamawiającego. Termin rozpoczęcia prac zostanie ustalony przy podpisywaniu umowy. Pozostałe uwagi dotyczące wykonania zamówienia: Zamawiający zastrzega sobie konieczność uzgodnienia: - kolorystyki ścian, stolarki budowlanej i innych elementów wyposażenia pomieszczenia, - rozmieszczenie punktów świetlnych i rodzaj oświetlenia, Udostępnienie ciągów komunikacyjnych nastąpi w porozumieniu z Zamawiającym. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania wszystkich niezbędnych prac związanych z zakresem przedmiotu zamówienia, nie wskazanych w załączonej dokumentacji, bez wykonania których nie byłaby możliwa realizacja zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia przed zapyleniem i zabrudzeniem otoczenia wykonywanych robót, w szczególności dróg komunikacyjnych, otworów do pomieszczeń, w których nie odbywa się remont, eksponatów muzealnych, wyposażenia sal i pomieszczeń w których będą wykonywane prace z własnych materiałów, pod nadzorem pracownika Muzeum. Wykonawca jest zobowiązany do naprawy szkód powstałych podczas wykonania przedmiotu zamówienia. Sposób naprawienia szkód zostanie każdorazowo określony przez Zamawiającego. Do wykonania prac należy użyć materiałów posiadających wymagane atesty i certyfikaty, które będą wymagane przy odbiorze końcowym robót. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów o takich samych lub wyższych parametrach. Wykonawca ponadto zobowiązany jest do: - bieżącego usuwania i utylizacji we własnym zakresie wszelkich materiałów rozbiórkowych, - pozyskiwania zezwoleń na zajęcie chodnika, pasa drogowego, na dojazd w strefie staromiejskiej itp. Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych. Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej oraz ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci elektronicznej. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówienia na roboty dodatkowe - stwierdzone na podstawie uzgodnionego pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą protokołu konieczności. Dopuszcza się realizację części zamówienia przez podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany do dołączenia do oferty spisu podwykonawców oraz przewidywanego zakresu ich prac. Przy podpisywaniu umowy niezbędne będzie dostarczenie umów zawartych z podwykonawcami, przy czym zakres ich prac powinien być tożsamy z tym określonym w dokumentach dołączanych do oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeum.torun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach