Przetargi.pl
Remont kompleksowy z częściową przebudową siedziby Komendy Powiatowej Policji w Nysie, ul. Armii Krajowej 11-13 - Etap II

Komenda Wojewódzka Policji w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-077 Opole, ul. Korfantego 2
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4545001, 4222670
  • Data zamieszczenia: 2014-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu
    ul. Korfantego 2 2
    45-077 Opole, woj. opolskie
    tel. 77 4545001, 4222670
    REGON: 53112570400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opolska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont kompleksowy z częściową przebudową siedziby Komendy Powiatowej Policji w Nysie, ul. Armii Krajowej 11-13 - Etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na remoncie kompleksowym z częściową przebudową siedziby Komendy Powiatowej Policji w Nysie, ul. Armii Krajowej 11-13 - Etap II. Zakres robót obejmuje m.in.: I. Remont budynku administracyjnego Komendy Powiatowej Policji w Nysie. 1.Wykonanie izolacji poziomej ścian piwnic w budynku administracyjnego metodą iniekcji ciśnieniowej. 2.Rozbiórka ścian działowych oraz skucie tynków wewnętrznych i okładzin ścian w piwnicy w pomieszczeniach segmentu B i w łączniku. 3.Dostarczenie i obsadzenie belek stalowych z osiatkowaniem. 4.Rozbiórka posadzki betonowej piwnic. 5.Usunięcie gruzu i ziemi. 6.Podkłady z ubitych materiałów sypkich na podłożu gruntowym. 7.Wykonanie podkładów betonowych grubości 10 cm na podłożu gruntowym. II. Wymianę kanalizacji ściekowej podposadzkowej w piwnicy. 1.Demontaż starej kanalizacji sanitarnej podposadzkowej wraz z podejściami pod przybory. 2.Ułożenie nowych poziomów wraz z podejściami pod przybory oraz włączeniem kanalizacji do istniejącej studni betonowej (przed budynkiem). 3.Prowizoryczne połączenie istniejących pionów kanalizacji z nowo wykonaną kanalizacją pod stropem piwnicy. 4.Demontaż i zaślepienie zbędnej instalacji wody ciepłej i zimnej (stare podejścia pod przybory w piwnicy). Z dokumentacji projektowej w branży budowlanej wyłącza się następujące roboty, (roboty te zostały ujęte w I etapie robót): 1.Wykonanie robót ziemnych zewnętrznych przy budynku. 2.Skucie tynków zewnętrznych ścian fundamentowych oraz piwnic poniżej poziomu terenu. 3.Wykonanie tynków wyrównujących z zaprawy trasowej . 4.Wykonanie izolacji przeciwwodnej pionowej, ścian piwnic budynku administracyjnego. 5.Wykonanie izolacji termicznej, ścian piwnic budynku administracyjnego. 6.Rozbiórka ścian działowych oraz skucie tynków wewnętrznych i okładzin ścian w piwnicy w pomieszczeniach po dawnym Gastropolu tj. piwnic w seg. A, 7.Demontaż elementów wyposażenia stałego w piwnicy - urządzenia sanitarne pomieszczeń po dawnym Gastropolu tj. piwnic w seg. A). 8.Skucie istniejących tynków wewnętrznych oraz okładzin ścian oraz tynków sufitów w piwnicy pomieszczeń po dawnym Gastropolu tj. piwnic w seg. A. 9.Usunięcie gruzu i ziemi spod spocznika schodów głównych do budynku. 10.Rozbiórka posadzki betonowej piwnic wzdłuż ciągu kanalizacji deszczowej pod budynkiem. 11.Usunięcie zaprawy ze spoin w zakresie prac wewnątrz budynku. 12.Odgrzybienie ścian i sufitów. 13.Wymiana istniejących posadzek na gruncie (za wyjątkiem chudego betonu na gruncie) 14.Wykonanie nowych wypraw tynkarskich (tynki WTA) w zakresie prac wewnętrznych. Roboty budowlane należy wykonać na podstawie: 1)Dokumentacji projektowej w skład której wchodzą: a)Projekt wykonawczy w branży budowlanej, b)Projekt wykonawczy branży sanitarnej, c)Opis zakresu robót wyłączonych z zamówienia. 2)Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla: a)Branży budowlanej, b)Branży sanitarnej, Ww. dokumenty stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ), które wykonawca może pobrać ze wskazanej strony internetowej zamawiającego (profilu nabywcy). Wykonawca staje się wytwórcą odpadów powstałych w czasie wykonywania robót budowlanych objętych umową, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 14.grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r. poz.21 z późniejszymi zmianami), i staje się odpowiedzialny za ich zagospodarowanie własnym kosztem i staraniem zgodnie z właściwymi przepisami. Odpady budowlane (m.in. gruz, odpady drewniane itp.) powstałe w czasie wykonywania robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany jest do wywiezienia na legalne wysypisko odpadów. Za każdy odpad dostarczony na wysypisko śmieci, Wykonawca jest zobowiązany posiadać dowód utylizacji, który powinien przedstawić Zamawiającemu. Odpady stalowe i żeliwne (m.in. rury, grzejniki, kraty itp.), powstałe w czasie wykonywania robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany jest do oddania do punktu skupu złomu na podstawie karty przekazania odpadu wystawionej przez Zamawiającego, którą wraz z dowodem dostawy Wykonawca ma obowiązek przekazać Zamawiającemu, który na tej podstawie wystawi swoją fakturę. Roboty remontowe będą realizowane w czynnym obiekcie. Wycenę robót Zamawiający ułatwi Wykonawcy przez umożliwienie dokonania wizji lokalnej budynku objętego robotami (po uprzednim uzgodnieniu terminu pod nr telefonu +48 77/422 25 07).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 5 000,00 zł. Wadium można wnieść w formie określonej w art. 45 ust. 6 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Termin ważności wadium musi obejmować pełny okres związania ofertą. Termin wniesienia wadium upływa dnia 22.10.2014 r. o godzinie 12:00

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.opolska.policia.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach