Przetargi.pl
Remont kompleksowy z częściową przebudową siedziby Komendy Powiatowej Policji w Nysie, ul. Armii Krajowej 11-13 - Etap I

Komenda Wojewódzka Policji w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-077 Opole, ul. Korfantego 2
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4545001, 4222670
  • Data zamieszczenia: 2014-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu
    ul. Korfantego 2 2
    45-077 Opole, woj. opolskie
    tel. 77 4545001, 4222670
    REGON: 53112570400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opolska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont kompleksowy z częściową przebudową siedziby Komendy Powiatowej Policji w Nysie, ul. Armii Krajowej 11-13 - Etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na kompleksowym remoncie z częściową przebudową siedziby Komendy Powiatowej Policji w Nysie, ul. Armii Krajowej 11-13 Zakres robót obejmuje m.in. : I. Zagospodarowanie terenu - remont placu manewrowego. 1. Rozbiórka istniejącego wiatrołapu budynku głównego od strony zachodniej, 2. Rozbiórka istniejących schodów do piwnicy od strony północnej budynku administracyjnego, 3. Rozbiórka istniejącego ogrodzenia betonowego pomiędzy budynkiem garażowym a budynkiem kompleksu kojców dla psów, 4. Rozbiórka istniejącej bramy wjazdowej od strony zachodniej budynku administracyjnego, 5. Rozbiórka istniejących gazonów kwiatowych zlokalizowanych od strony południowej, 6. Rozbiórka istniejących nawierzchni betonowych i asfaltobetonowych z placu manewrowego i dróg wewnętrznych, 7. Wykonanie korytowania pod projektowane nawierzchnie, 8. Wykonanie uzbrojenia terenu (wymiana sieci kanalizacji deszczowej-odwodnienie placu, wykonanie instalacji elektrycznej-zasilania awaryjnego, likwidacja nieczynnego przyłącza wody), 9. Wykonanie nowych schodów na gruncie SCH-1 - do piwnicy, 10. Wykonanie izolacji przeciwwodnej, ścian piwnic budynku administracyjnego, 11. Wykonanie izolacji termicznej, ścian piwnic budynku administracyjnego, 12. Wykonanie fundamentów pod bramę wjazdową oraz odbojnice, 13. Remont ogrodzenia od strony zachodniej oraz północnej, 14. Wykonanie nowych warstw drogowych, placu manewrowego oraz drogi wewnętrznej wraz z osadzeniem wpustów drogowych-żeliwnych typu ciężkiego, 15. Montaż bramy wjazdowej dwuskrzydłowej-otwieranej manualnie. II. Remont garaży przy Komendzie Powiatowej Policji w Nysie. 1. Rozbiórka istniejącej posadzki betonowej wraz z warstwami podposadzkowymi. 2. Wykonanie izolacji pionowej ścian fundamentowych, 3. Wykonanie iniekcji ciśnieniowej jednostronnej w celu osuszenia ścian. 4. Wykonanie podbudowy oraz podłoża betonowego. 5. Wykonanie nowych tynków wewnętrznych maszynowych. 6. Wykonanie posadzki betonowej antypoślizgowej. 7. Montaż bram garażowych segmentowych. 8. Malowanie ścian wewnętrznych. III. Remont budynku administracyjnego Komendy Powiatowej Policji w Nysie. 1. Wykonanie robót ziemnych zewnętrznych przy budynku. 2. Skucie tynków zewnętrznych ścian fundamentowych oraz piwnic poniżej poziomu terenu. 3. Wykonanie tynków wyrównujących z zaprawy trasowej . 4. Wykonanie izolacji przeciwwodnej, ścian piwnic budynku administracyjnego. 5. Wykonanie izolacji termicznej, ścian piwnic budynku administracyjnego. 6. Rozbiórka ścian działowych oraz skucie tynków wewnętrznych i okładzin ścian w piwnicy w pomieszczeniach po dawnym Gastropolu. 7. Usunięcie gruzu i ziemi spod spocznika schodów głównych do budynku. 8. Rozbiórka posadzki betonowej piwnic wzdłuż ciągu kanalizacji deszczowej pod budynkiem. IV. Wymiana sieci kanalizacji deszczowej. V. Roboty elektryczne. 1. Montaż rozdzielnic. 2. Wykonanie wewnętrznej linii kablowej zasilania awaryjnego agregatu prądotwórczego. 3. Wykonanie instalacji uziemienia wokół budynku administracyjnego. 4. Wykonanie instalacji odgromowej, instalacji oświetlenia oraz gniazd ogólnych w zespole garaży. Roboty remontowe będą realizowane w czynnym obiekcie. UWAGA Zamawiający wyłącza z zamówienia publicznego wykonanie robót, które wyszczególnione zostały w zał. do specyfikacji istotnych warunków zamówienia pn. Opis zakresu robót wyłączonych z zamówienia a ujęte i opisane zostały w dokumentacji projektowej. Roboty budowlane należy wykonać na podstawie: 1) Dokumentacji projektowej w skład której wchodzą: a) Projekt wykonawczy w branży budowlanej, b) Projekt wykonawczy branży sanitarnej, c) Projekt wykonawczy w branży elektrycznej, d) Opis zakresu robót wyłączonych z zamówienia. 2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla: a) Branży budowlanej, b) Branży sanitarnej, c) Branży elektrycznej. Ww. dokumenty stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, które wykonawca może pobrać ze wskazanej strony internetowej zamawiającego (profilu nabywcy). Odpady budowlane (m.in. gruz, odpady drewniane itp.) powstałe w czasie wykonywania robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany jest do wywiezienia na legalne wysypisko odpadów. Za każdy odpad dostarczony na wysypisko śmieci, Wykonawca jest zobowiązany posiadać dowód utylizacji, który powinien przedstawić Zamawiającemu. Odpady stalowe i żeliwne (m.in. rury, grzejniki, kraty itp.), powstałe w czasie wykonywania robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany jest do oddania do punktu skupu złomu na podstawie karty przekazania odpadu wystawionej przez Zamawiającego, którą wraz z dowodem dostawy Wykonawca ma obowiązek przekazać Zamawiającemu, który na tej podstawie wystawi swoją fakturę. Wycenę robót Zamawiający ułatwi Wykonawcy przez umożliwienie dokonania wizji lokalnej (po uprzednim uzgodnieniu terminu pod nr telefonu +48 77422 25 09).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 10 000,00 zł. Wadium można wnieść w formie określonej w art. 45 ust. 6 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Termin ważności wadium musi obejmować pełny okres związania ofertą. Termin wniesienia wadium upływa dnia 03.10.2014 r. o godzinie 11:00

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.opolska.policia.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach