Burmistrz Siechnic ogłasza przetarg
- Adres: 55-011 Siechnice, ul. Jana Pawła II 12
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 391 91 01 , fax. 71 786 09 07
- Data zamieszczenia: 2014-02-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Siechnic
ul. Jana Pawła II 12 12
55-011 Siechnice, woj. dolnośląskie
tel. 71 391 91 01, fax. 71 786 09 07
REGON: 93193512900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.siechnice.gmina.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont kładek pieszo-rowerowych w parku przy gimnazjum przy ul. Świerczewskiego 40 w Siechnicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia przewidzianym do realizacji w systemie zaprojektuj i wybuduj jest - remont dwóch kładek pieszo-rowerowych w parku przy gimnazjum, w celu umożliwienia komunikacji pieszej i rowerowej w obrębie parku. Zamówienie składa się z dwóch części: 1) zaprojektowanie nowych kładek w formie pomostów, 2) wykonanie remontu-odbudowy kładek wg opracowanej dokumentacji projektowej (pkt 1). Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie prace wchodzące w zakres procesu budowlanego począwszy od wykonania dokumentacji projektowej poprzez realizację robót budowlanych, po wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej wraz z organizacją ruchu zastępczego, rozwiązaniem wszelkich kolizji oraz z uporządkowaniem terenu. CHARAKTERYSTYCZNE PARAMETRY OKREŚLAJĄCE WIELKOŚĆ OBIEKTU LUB ZAKRES ROBÓT BUDOWLANYCH. ZAŁOŻENIA PROGRAMOWE Podstawowym celem inwestycji jest: 1) uzyskanie dokumentacji budowlano - wykonawczej i realizacja robót w zakresie Remont kładek pieszo-rowerowych w parku przy gimnazjum, 2) zagospodarowanie placu budowy i obsługę komunikacyjną budowy, 3) rozwiązanie wszelkich kolizji. ZAKRES ZAMÓWIENIA: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej na zadanie pn.: Remont kładek pieszo-rowerowych w parku przy gimnazjum w zakresie umożliwiającym ponowne wykonanie obiektów tj. zakres rozbiórek, określenie poziomu posadowienia, dobór materiałów; analiza sposobu podparcia przęseł, ewentualna zmiana typu podparcia, dobór materiału pomostu - preferowane deski kompozytowe. Kładki powinny posiadać formę pomostów tj. posiadać pale w korycie (preferowane pale drewniane) i sposób oparcia, który nie spowoduje przeniesienia zbyt dużych sił na istniejące przyczółki ze względu na fakt posadowienia ich częściowo w warstwie torfu przez poprzedniego wykonawcę. W środkowej części powinna się znajdować przestrzeń umożliwiająca przepłynięcie kajakiem. Kształt i forma powinna nawiązywać do formy architektonicznej wszystkich elementów architektury parku. Projektowana trwałość elementów posadowienia to 30 lat. Parametry obiektów wskazane na dokumentacji oryginalnej (w załączniku) m.in.:- rozpiętość 14,44m,- szerokość 2,99m,- powierzchnia 43,18m2,Opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie koniecznym do wykonania robót budowlanych, uzyskanie wszystkich wymaganych opinii, uzgodnień, zatwierdzeń i pozwoleń.Wykonawca zapewnia gwarancję 60 m-cy na całość zadania. Etap I - opracowanie dokumentacji: Zakres opracowania dokumentacji: 1) Projekt zagospodarowania terenu 2) Projekt wykonawczy odbudowy kładek 3) Projekt obsługi komunikacyjnej budowy 4) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych 5) Inne opracowania niezbędne do realizacji robót i zatwierdzenia dokumentacji, w tym rozwiązanie wszelkich kolizji z istniejącym uzbrojeniem, zabezpieczenie terenu w rejonie prowadzenia robót itp UWAGA: Wskazane poniżej przewidywane wielkości powierzchni, rodzaje robót i ilości robót określone w ETAPIE II programu funkcjonalno - użytkowego, mogą ulec zmianie i mają jedynie charakter orientacyjny, ułatwiający Wykonawcy wycenę zakresu robót. Ostateczną szczegółową ilość poszczególnych robót, zakres robót określi projekt wykonawczy.Etap II - roboty budowlane: Zakres robót budowlanych: 1) Wykonanie kładek 2 szt, 2) odbudowa zagospodarowania terenu - odbudowa ścieżek wraz z obrzeżami o szer. 2m - 20mb, - nasypy - 4m3, - wykonanie trawników -170m2, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno użytkowy stanowiący integralną cześć niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W dokumentacji podane nazwy własne są przykładowe. Do wszystkich nazw własnych należy dodać zapis lub równoważne. Tam, gdzie w SIWZ i dołączonych do niej załącznikach zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca itp.) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Wykonawca będzie zobowiązany do naprawy uszkodzeń powstałych przy wykonywaniu zamówienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siechnice.gmina.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont drogi wojewódzkiej nr 385 w km 0+000 - 1+100 w m. Tłumaczów.
Dodano: 2016-07-27 - Rewitalizacja elewacji budynku Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu przy pl. Powstańców Warszawy 1 - etap II dziedzińce wewnętrzne
Dodano: 2016-07-27 - Remont ogólnobudowlany kuchni na podstawie zaleceń WOMP, budynek nr 5 Obozowisko Trzebień kompleks 0549.
Dodano: 2016-07-27 - Zabezpieczenie budynku przy ul. Pszczelarskiej 7 we Wrocławiu w zakresie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa i remont kamienicy z oficyną na Wyspie Słodowej 7,7a we Wrocławiu wraz z zagospodarowaniem terenu w podziale na zadania
Dodano: 2016-07-27 - Dokończenie zadania pn.: Przebudowa bloku operacyjnego szpitala SP ZOZ MSW - etap III wraz z przebudową części pomieszczeń na potrzeby myjni i sterylizatorni
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie kompleksowe podłóg drewnianych w pomieszczeniach budynku suszarni w Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju, w związku z odstąpieniem przez Zamawiającego od umowy z dotychczasowym Wykonawcą w tym zakresie.
Dodano: 2016-07-27 - ZP.15.2016 Budowa oświetlenia parkowego przy ulicy Grota Roweckiego w Strzelinie
Dodano: 2016-07-27 - Remonty obiektów należących do Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie chodnika przy drodze powiatowej nr 1508D ul. Graniczna w Międzyborzu - etap 2
Dodano: 2016-07-27